Ja h 11kw-os forgalmit akarsz. ha van jó kapcsolatod akkor egyszerű. Ha nincs akkor meg szard le, rendőr nemigazán fog baztatni, csak több adót fizetsz.
Ó és mégegy mivel most fogom az A1 jogsit csinálni, a forgalmit elintézni őőő....
Azt hogyan is ?
Nem szeretnék indiszkrét lenni, csak épp kisebb motor..hát...
jó olaj, és megfelelő használat egy új gépnek a lelke. Melegítsd be mindig, addmeg neki a fincsi olajat, és biztos, hogy nemlesz vele probléma egy ideig. Ha pedig még inkább kiakarsz zárni egy hibát, akkor keverd hozzá az olajat. Különolaj pumpát pedig kösd ki.
Sziasztok ! Olvastam már a topikot, és most jött el az időm h végre birtokolhatok egy iylen szörnyeteget.
Csak szeretném ha leírnátok (lehet hülye kérés előre is sorry) hogy mik a leggyakoribb problémák egy ilyen 2T motorral. 2006-osat szeretnék az új "kasztni"-sat.
És milyen sportkipufogó kellene rá ? Arrow ? Vagy ha tudtok ajánlani valami jobbat esetleg jobb ár/értéke arányosat akor azt megköszönném
jaja...aki megteheti h nagyobbat vegyen,az ne szopjon feleslegesen...de azért érdemes azt is megfontolni h nem-e azért vesz motort,mert a hawerok is mostanaban azzal futkosnak...1ik jó hawerom is így bukik most pár100ezret a gsr-jével..tavaly megvette,ment 6 e km-t most+hírdeti 1,5ért...
Én utcára nem vennék 250 2T-t
Úgy kéne h zsír állapotban egy uccsó szériás RS250 pályaidomokkal, slick gummákka.l Levinném pályanapokon a Ducatoval és pályáznék vele Utcára pedig 600-as
a1=125ccm, 11kw
akorl=250ccm, asszem 0,26 le/kg(?), de az én vfr-emet is lehet akorl-al vezetni
Én inkább az E38-ast kedvelem :)
A korlátolt= 50ccm ig
A1= 35LE
A korlátlan= full
A1 jogsim lesz és arra szeretném iratni a forgalmit, ez az első
Az kisebb motort pedig ugy értettem, hogy nem szeretnék ennél kisebb motort
Inkább tartotta volna meg a gsr-t
Képes venni egy bajor szart.... legalább a sor6-os kétezres?
Azt hogyan is ?
Nem szeretnék indiszkrét lenni, csak épp kisebb motor..hát...
jó olaj, és megfelelő használat egy új gépnek a lelke. Melegítsd be mindig, addmeg neki a fincsi olajat, és biztos, hogy nemlesz vele probléma egy ideig. Ha pedig még inkább kiakarsz zárni egy hibát, akkor keverd hozzá az olajat. Különolaj pumpát pedig kösd ki.
Csak szeretném ha leírnátok (lehet hülye kérés előre is sorry) hogy mik a leggyakoribb problémák egy ilyen 2T motorral. 2006-osat szeretnék az új "kasztni"-sat.
És milyen sportkipufogó kellene rá ? Arrow ? Vagy ha tudtok ajánlani valami jobbat esetleg jobb ár/értéke arányosat akor azt megköszönném
Béke Belétek !
Úgy kéne h zsír állapotban egy uccsó szériás RS250 pályaidomokkal, slick gummákka.l Levinném pályanapokon a Ducatoval és pályáznék vele Utcára pedig 600-as