Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kell hozzá a gyári színkód és bármelyik csöves kikeveri neked számítógéppel
szerintem pontosan gyönygház-lila :)
oyan kékre nem lehet lefújni az biztos. az nem kék hanem iyen nem tom. lilás metál de mittudom:))) lényeg h nem lehet:)
nekem bejönnek a bokorugrók. szeretnék is majd egyet de csak a halott őszi téli szezonra. azon kívül nem mozgat. városban szoktam figyelni és a sportmotorosok meg a crossosok messze a legnagyobb tahók... meg a duke-osok.
Dettó!

mondjuk én azzal nemvagyok kibékülve hogy levisz a huzat:)
de egy supermoto-t elfogadnék ökörködni
szia!vegyél fel msn en vagy hívjál fel msn:barcelona16@msn.com vagy 06205276126
Jó hát persze bár engem nem izgatnak azok a bokorugrók.....
Egyszer-kétszer volt részem kölcsönmotorrral erdőzni meg krosszozni ami tetszett az egészben az h lehet keresztben haladni Amúgy én jobban szeretem a sportmotorokat
csak idejön és mondja hogy mennyi a 250es Yz-re ami egész más kategória...
nekem teljesen kéne ahogy a képen van, úgy mennyi lenne kb. lóvéba? van még két kép...
Bence ez már csak ilyen dolog, tudod a gyári szín...
Kit érdekel?
Én is mentem 6 ezer km-t csak amikor egy kanyarban skerült egyel többet visszaváltani és szétrepült az utángyártott dugó (rohadjon el az előző tulaj aki belerakatta)
egyrészt te 250ről beszélsz! másrész a kezdő motoros aki most akar Rs 125 öt venni az nemfog "üvegen" menni meg szétgyilkolni!
most leirjam mennyi egy 4napos versenyköltség a Juhász -RTD nek? ( 2db R6 volt tavaly, idén R6 és R1)
lehet számháborúzni de felesleges sztem...
Mert a tied egy szar volt :) Én polinis gépemmel 6ekm ert mentem úgy el, hogy egy tüsszentése se volt. És hajtottam légszűrő nélkül :) Aztán megakadt:(
nekem 175 volt a blokkfelujjításom januárban
mennyi volt a hátsó telód? enyém is tré
az olaj meg relatív,nekem is 5-6ezer havonta,mert ezer kmt simán elmegyek...főleg jogsival
Jah persze Nekem az Sp 10-et is berámolta... Volt h telenyomtam a 10 lityós tankot és 96 km-után megállt a motor mert nyista benzin Na jó akkor épp be voltam kattanva.... 800-km egy flakon olaj plusz szezononként egy garnitúra fékbetét, hátsógumi köv szezon első-hátsógumi, láncszet, egyszer teljes motorogenerál 130ezerért, fél gyújtásrendszer kicserélve, elsőtelószimmeringek,akksi elszállt, hátsó teló felújítás, fellökött egy terepjáró- javítások soroljam még?
jó hát ezek mind benne vannak az egyébben,mmint a fékek,kormányok, kézvédők stb...kellett neked üzemórás blokk
akkor mondjam mennyire költséges a motocross?
15-16 liter/80-100km
1 szezon...blokkra minimum 70-100
1 szezon két garnitura gumi...40-50
fékek...kb 15
karok,kormány meg a gyakran törő szarok...10-15 mondjuk
olaj...havonta 3500-4000
stb....
ez a nem olcsó
Buzi 2T sportmotorok mindig csak a pénzt kell beléjük tolni mint az állat aztán mindig szar rajta valami Én ezt untam meg benne
nem a faszt nem de amúgy olaj nekem elmegy 500 km alatt...fogyasztás az detto 7-8 lityó,gumik változó,telók felújítása is összeszokott jönni az ezért 1évben 1x meg stb stb....
hmm...azért ez nem sok költség...
és akkor a ruháról még nem is beszéltünk....
attól függ mennyire vagy szerencsés, hogy használod stbstb...
kb arra számolhatsz hogy 100km alatt megeszik 6-8liter között és 1000km egy liter olaj szal 100kmhez még durván 3-400FT!
1 szezon 1 garnitura fékbetét az durván 10rongy, 2szezon 1 garnitura gumi ami használtan 20-25között (Dunlop D208)... ezek azok a költségek amik tuti várnak rád egy éves szinten 4ezer km motorozás alatt!

aztán jönnek a meglepik
motorfelujitás meg még ami kijöhet az ki is jön általában!
nem egy olcsó dolog ez a motorozás...