nekem bejönnek a bokorugrók. szeretnék is majd egyet de csak a halott őszi téli szezonra. azon kívül nem mozgat. városban szoktam figyelni és a sportmotorosok meg a crossosok messze a legnagyobb tahók... meg a duke-osok.
Jó hát persze bár engem nem izgatnak azok a bokorugrók.....
Egyszer-kétszer volt részem kölcsönmotorrral erdőzni meg krosszozni ami tetszett az egészben az h lehet keresztben haladni Amúgy én jobban szeretem a sportmotorokat
Én is mentem 6 ezer km-t csak amikor egy kanyarban skerült egyel többet visszaváltani és szétrepült az utángyártott dugó (rohadjon el az előző tulaj aki belerakatta)
egyrészt te 250ről beszélsz! másrész a kezdő motoros aki most akar Rs 125 öt venni az nemfog "üvegen" menni meg szétgyilkolni!
most leirjam mennyi egy 4napos versenyköltség a Juhász -RTD nek? ( 2db R6 volt tavaly, idén R6 és R1)
lehet számháborúzni de felesleges sztem...
Mert a tied egy szar volt :) Én polinis gépemmel 6ekm ert mentem úgy el, hogy egy tüsszentése se volt. És hajtottam légszűrő nélkül :) Aztán megakadt:(
Jah persze Nekem az Sp 10-et is berámolta... Volt h telenyomtam a 10 lityós tankot és 96 km-után megállt a motor mert nyista benzin Na jó akkor épp be voltam kattanva.... 800-km egy flakon olaj plusz szezononként egy garnitúra fékbetét, hátsógumi köv szezon első-hátsógumi, láncszet, egyszer teljes motorogenerál 130ezerért, fél gyújtásrendszer kicserélve, elsőtelószimmeringek,akksi elszállt, hátsó teló felújítás, fellökött egy terepjáró- javítások soroljam még?
akkor mondjam mennyire költséges a motocross?
15-16 liter/80-100km
1 szezon...blokkra minimum 70-100
1 szezon két garnitura gumi...40-50
fékek...kb 15
karok,kormány meg a gyakran törő szarok...10-15 mondjuk
olaj...havonta 3500-4000
stb....
ez a nem olcsó
nem a faszt nem de amúgy olaj nekem elmegy 500 km alatt...fogyasztás az detto 7-8 lityó,gumik változó,telók felújítása is összeszokott jönni az ezért 1évben 1x meg stb stb....
attól függ mennyire vagy szerencsés, hogy használod stbstb...
kb arra számolhatsz hogy 100km alatt megeszik 6-8liter között és 1000km egy liter olaj szal 100kmhez még durván 3-400FT!
1 szezon 1 garnitura fékbetét az durván 10rongy, 2szezon 1 garnitura gumi ami használtan 20-25között (Dunlop D208)... ezek azok a költségek amik tuti várnak rád egy éves szinten 4ezer km motorozás alatt!
aztán jönnek a meglepik
motorfelujitás meg még ami kijöhet az ki is jön általában!
nem egy olcsó dolog ez a motorozás...
mondjuk én azzal nemvagyok kibékülve hogy levisz a huzat:)
de egy supermoto-t elfogadnék ökörködni
Egyszer-kétszer volt részem kölcsönmotorrral erdőzni meg krosszozni ami tetszett az egészben az h lehet keresztben haladni Amúgy én jobban szeretem a sportmotorokat
most leirjam mennyi egy 4napos versenyköltség a Juhász -RTD nek? ( 2db R6 volt tavaly, idén R6 és R1)
lehet számháborúzni de felesleges sztem...
15-16 liter/80-100km
1 szezon...blokkra minimum 70-100
1 szezon két garnitura gumi...40-50
fékek...kb 15
karok,kormány meg a gyakran törő szarok...10-15 mondjuk
olaj...havonta 3500-4000
stb....
ez a nem olcsó
kb arra számolhatsz hogy 100km alatt megeszik 6-8liter között és 1000km egy liter olaj szal 100kmhez még durván 3-400FT!
1 szezon 1 garnitura fékbetét az durván 10rongy, 2szezon 1 garnitura gumi ami használtan 20-25között (Dunlop D208)... ezek azok a költségek amik tuti várnak rád egy éves szinten 4ezer km motorozás alatt!
aztán jönnek a meglepik
motorfelujitás meg még ami kijöhet az ki is jön általában!
nem egy olcsó dolog ez a motorozás...