én sem vinném szívesen, mert ott a szervízben tényleg lehúzzák az embert!!!!! De most még szerencsére nem tudnak, és amég garis addig csinálják is meg!!!!!!!
akkor megint ingyen cserélik :D ö bajuk....van rá 5 év addig lehet bármi baja ugy h nem nyulsz hozzá...habár személy szerint én nem fogom se az autom se a motorom szervizbe vinni mert ugy lehuzna mint a szél...
én 10 000et olvastam :) de most 2000 km ide-oda :D nah a viccet félretéve az elég érdekes... azt hogy csináltad?bejáratos volt a gép aztán ugy huztad neki?mert ugy elképzelhető...de ha garanciális akkor ne is törödj vele... :)
Nektek mennyit vír ki a dudó??????? (nekem úgy néz ki hogy 3000km után elkopott, és azért füstöl annyira a gép, mert nem égeti el rendesen az anyagot...)
Gyerekek az a szép ha az 50 cm kihoztok minnél többet...... Én Verhovinán és Simsonon nöttem fel. A Verhovina 57- km/H val ment a Szimon 85-KM/H tudott.
Nagy motor
MInt az Olaszok , tanuljunk tölük
amikor kinnt voltam a motorkiállításon, nekem is nagyon tetszett a radiális fék, és a fém fékcső, tényleg pöpec motort raktak össze. Viszont a régebbihez képest sokkal vékonyabb, de lehet hogy így, vagyis biztos hogy jobb lett
Krasy!
Én elég alaposan átnéztem a gépet, de ilyen hiányosságokat nem tapasztaltam! Sajnálom hogy Te pont egy olyan példányt fogtál ki!
DennyM!
Az első futómű is megújult, illetve a fék radiális lett, ja és gyárilag fémfékcső van rajta elől hátul! Az új kipuff szerintem nagyon szép és a hangja is meggyőzött!!
nekem kicsit lehangoló látvány volt, mikro emgnéztem az új rs-t és fityegett az összes kar rajta, a vezetékek meg kilógtak a védőgumiból, stb stb...midnez egy 0 km-es szalongépen...
a 2006-os RS leginkább csak kűlcsínben változott. kapott egy új ruhát, meg LCD kijelzőt, stb. de semmi mást. ugyanaz a blokk, ugyanaz a futómű.. nekem az a véleményem róla, hogy nagyon fasza gép, de szemfényvesztés a 2006os modell. azt suggalja, hogy a hosszú állóvíz után, fogták és megmodernizálták, pedig nem. azért hozzákell tenni, hogy mivel a konkurencia sem ugrál, nem is kell rajta változtatni, mert megtartja a pozícióját a piacon. sőt az új design-nal noveli is, de én maradok a mito-nál
(de ha egyszer garis, akkor cseréljék is ki!)
vagy eltévedt egy topicot...
miért ne akarjunk nagymotort? pont egy 125ös topicba írod ezt? és amúgy kinek szól?
Kár hogy nincs jogsim...
Meg Majális van
Szervezetek be majd egy hónap múlva engem is Köszi
Nem az a nyerő aki gyorsabb a másiknál...............................
Nagy motor
MInt az Olaszok , tanuljunk tölük
Én elég alaposan átnéztem a gépet, de ilyen hiányosságokat nem tapasztaltam! Sajnálom hogy Te pont egy olyan példányt fogtál ki!
DennyM!
Az első futómű is megújult, illetve a fék radiális lett, ja és gyárilag fémfékcső van rajta elől hátul! Az új kipuff szerintem nagyon szép és a hangja is meggyőzött!!