Stoppie: A horror fogyasztása az Abarthnak akkor van ha stiften mész. Én próbáltam egy Fiat szalonos jóbarátnak köszönhetően egy Abarth-ot fél napig a szemét kinyomtam kurvajó az autó de 15 alatt nem evett a számítógép szerint.
130-140 felett már kurvára mindegy h min/miben ülsz haver fél lábbal a sírban vagy Akkor te biztos 80-nal közlekedsz azzal a 18 éves Frecciával nem??? Ennyi erővel ne menj avval a fehér Daewoo Numera vagy kalos vagy istentudja mivel se 120-nál többet mert elkapsz valamit az úgy rád fog csavarodni h beszarsz.
hát
az h 130felett életveszély, az túlzás.
A futurám 92es volt, és 160nál sem volt semmi cink vele.. jó volt az egyenesfutása, és a stabilitása is. Két személlyel 160nál ugyanaz volt a helyzet (csak 1szer sikerült összehozni ennyit utassal)
ne legyé má kretén..én csak igazat adok Dadisnak...
ha meg nem érezted az ironiát abba na hozzászolásomban,amikor a freccia emelte az elejét,akkor igen sík lehetsz.. foggalmam nicns h mikor emeli az elejét..leszarom..csak utalni próbáltam,h soxor mie nszánalams témákról írtok ..na meg főleg a kis szájhős 10enéve pöcsökre próbáltam utalni..k ia fazst érdekel h menyn ia vége..egy utcai 125ös 130-140 felett úgyis már életveszély..főleg amien állapotban a magyar motorok többsége van..
szerintem írjátok ki erre az "aprilia webpage"-ra, hogy nemhivatalos weboldal (ez a minimum), vagy valamit, mert ha valami hivatalos aprilia közeg rátalál és szopatós kedvében lesz ,úgy megszivat titeket hogy a gatyátokat kiperkáljátok.
Másrészt a tanker, meg a lali, a romet meg a simson mi a hátamat keres az oldalon? aprilia webpage nem? akkora lol, amikor ott az rs50 mellette meg romet meg simson.. vicces... vagy inkább siralmas?
Semmi bajom se a simsonnal se a romettal (énis ezekkel kezdtem), de mi a faszt keresnek az oldalon?
ennyi :)
off,
Bencce, megvolt a mikró vizsgám átmentem 2essel sosem hittem hogy lehetséges hogy magam mögé tudjam (ráadásul elsőnek) a mikrót :)
egyébként én nem szopatásból mondom meg iyenek de tényleg nem tudom miért kell egy iyenhez racinget odabiggyszteni. csak ennyi. miért nem fánklub? a másik meg h kiváncsi vagyok mit szól hozzá majd az aprilia ha meglátja:)
biztos nemment a mondeosnak 2 henger Jólvan nem szívom a véred elhiszem de a Mondeos akkor egy balfasz azért egy 170le-s géppel már nem verne meg 1.6-s auto
Dávid: Nem akarok rá egyenlőre sportfutóművet mert ígyis alapból alacsony az autó szar vele parkolni mert a járdaszegélyre félig ráálni azt elfelejtheted vele levered a lököst egyből. Nagyobb betonból készült fekvőrendőröknél is hozzáér a koptató a lökhárítón az aszfalthoz. még 2 cm-t sem tudok ültetni rajta
Egyébként szériában akasztotta a 220-as órát amihez hozzájárul az alacsony hasmagasság és az alcsony építésmód.
Érdekes az az Aprilia oldal!!! A tanker gyerek pláne
Tyt-nek adok igazat nem véletlenül írtam ezt
az h 130felett életveszély, az túlzás.
A futurám 92es volt, és 160nál sem volt semmi cink vele.. jó volt az egyenesfutása, és a stabilitása is. Két személlyel 160nál ugyanaz volt a helyzet (csak 1szer sikerült összehozni ennyit utassal)
Az RSről meg nem is beszélek, dehát az új...
ha meg nem érezted az ironiát abba na hozzászolásomban,amikor a freccia emelte az elejét,akkor igen sík lehetsz.. foggalmam nicns h mikor emeli az elejét..leszarom..csak utalni próbáltam,h soxor mie nszánalams témákról írtok ..na meg főleg a kis szájhős 10enéve pöcsökre próbáltam utalni..k ia fazst érdekel h menyn ia vége..egy utcai 125ös 130-140 felett úgyis már életveszély..főleg amien állapotban a magyar motorok többsége van..
kapott egy új fényezést azt csá.
Másrészt a tanker, meg a lali, a romet meg a simson mi a hátamat keres az oldalon? aprilia webpage nem? akkora lol, amikor ott az rs50 mellette meg romet meg simson.. vicces... vagy inkább siralmas?
Semmi bajom se a simsonnal se a romettal (énis ezekkel kezdtem), de mi a faszt keresnek az oldalon?
ennyi :)
off,
Bencce, megvolt a mikró vizsgám átmentem 2essel sosem hittem hogy lehetséges hogy magam mögé tudjam (ráadásul elsőnek) a mikrót :)
Dávid: Nem akarok rá egyenlőre sportfutóművet mert ígyis alapból alacsony az autó szar vele parkolni mert a járdaszegélyre félig ráálni azt elfelejtheted vele levered a lököst egyből. Nagyobb betonból készült fekvőrendőröknél is hozzáér a koptató a lökhárítón az aszfalthoz. még 2 cm-t sem tudok ültetni rajta
Egyébként szériában akasztotta a 220-as órát amihez hozzájárul az alacsony hasmagasság és az alcsony építésmód.
Érdekes az az Aprilia oldal!!! A tanker gyerek pláne
Ez tart vissza
"a tagság bizonyos előnyökkel is jár...."
kíváncsivá tettél