Ez komoly? Kamion Japánból? Maximum konténer... Írásjeleket sohasem alkalmazol? Tudod, pont, vessző, hasonlók! Úgy látom, hogy, egy egyszerű összetett mondat megfogalmazása is komoly kihívás számodra! Na jól van, nem kell ám besértődni...
Nekem meg egy 30as karbim van 28asból alakítva teljesen más benneminden de szerintem az a gyerek karbi jobb teljesítményt produkál mint a 34-e snem behangolt karbi...
Mondjuk érzetre, teljesítmény görbe nincs róla...
Egyébként el is adom ha kell valakinek...
Mert a futura 34-est vagy nagyobbat szeretne, és fog is kapni, a kellemes menetteljesítmény érdekében...
Nebuzizd a vti-t.... fostos hulladék futoműved seholsincs hozzá, másrészt, jano dob, meg minden, wow, és hol a 10centis nyomtáv szélesítés????? Meg a bilstein-ek? hmm?
1.6 16V...Zeus rendszer..no kat,+direktszürcsögő..
aztán retkezd á ma jó.......-at...:)
amúgy 4edmérföldön vertem egy v6mondeot,1.8as 3as golfot
autotéma lezárva a részemröl...(de ha 1.3as lenne nem irtam volna..)
Gecc, jó gépek a Stilo Abarth-ok ... Selespeed váltóval .... Kurvára felszerelve ...
És a vicc, hogy egyáltalán nem drágák ... És azért nemhinném hogy horrora 2.4-es fogyasztása ..
jaja az újabb a Coupé Turbo Plus névre hallgat. Igazi Olasz sportautó a Fiat és a Pininfarina designstúdió tálalásában ÉS kva jó tuningalap.
Egyébként most volt még egy alternatíva h szerzek egy 2.4 20V motort a Mareába a Stilo Abarthból aztán letettem róla. Nem akarom szétgányolni a járgányt
Én ezt a kocsi legyen vagy motor azt úgy oldottam meg , hogy van kocsi is meg motor is
Bár nálunk csak a Mutter tart a motortól... A Vater meg használja
Dávid haggyad már a buzi VTI-t. Kanyarban ott lennék mellette
Aki mondta az Audit persze természetesen szívómotoros kocsikról beszélek....
Már érdeklődtem egy csávónál turbókat építenek rá szívó blokkokra. Fel lehetne turbózni a Marit kb 200le csak simán benelenne 1 millába mert ugye több alkatrészt meg kell erősíteni, fék,váltó stb stb. Akkor inkább veszek majd egy Coupét a jó kis öthengeres turbóval az alapból 220le
Mondjuk érzetre, teljesítmény görbe nincs róla...
Egyébként el is adom ha kell valakinek...
Mert a futura 34-est vagy nagyobbat szeretne, és fog is kapni, a kellemes menetteljesítmény érdekében...
Ma voltam szervízbe és mérettem megint kompressziót!Hát basszátok meg megint 14Bar lett
Megint lehet hümmögni
mert 3 csík van ...
28mm, 2X 34mm melyik mi
A középső az hangolás nélkül a legfelső meg behangolva vagy mi
aztán retkezd á ma jó.......-at...:)
amúgy 4edmérföldön vertem egy v6mondeot,1.8as 3as golfot
autotéma lezárva a részemröl...(de ha 1.3as lenne nem irtam volna..)
SAAB 9-5 2.0T hm...
És a vicc, hogy egyáltalán nem drágák ... És azért nemhinném hogy horrora 2.4-es fogyasztása ..
köszi
Egyébként most volt még egy alternatíva h szerzek egy 2.4 20V motort a Mareába a Stilo Abarthból aztán letettem róla. Nem akarom szétgányolni a járgányt
Amúgy 2 fajta Fiat Coupe van...
Van a régebbi ami tán csak 190 paci (2-3 milla körül)
és van a 220 lovas (4 milla körül)
Bár nálunk csak a Mutter tart a motortól... A Vater meg használja
Dávid haggyad már a buzi VTI-t. Kanyarban ott lennék mellette
Aki mondta az Audit persze természetesen szívómotoros kocsikról beszélek....
Már érdeklődtem egy csávónál turbókat építenek rá szívó blokkokra. Fel lehetne turbózni a Marit kb 200le csak simán benelenne 1 millába mert ugye több alkatrészt meg kell erősíteni, fék,váltó stb stb. Akkor inkább veszek majd egy Coupét a jó kis öthengeres turbóval az alapból 220le