A képeken látható motor teljes idomzata eladó, plexivel és ülésekkel együtt, áron alul sürgősen kompletten, 25000Ft
Emailon további képeket tudok küldeni róla.
első hátsó lámpa, hátsó felni, hátsó tárcsa, első hátsó féknyereg, kormánykapcsoló,ülés,műanyag fogaskerekek, főtengely,power szelep 7800-as elektronikával(darabokban is), 28as karbi-membrán-szívócsonk, telószár, zárszett, kuplung, gyújtás
arrow challenge rendszer szintúgy rotax 122-re eladó
Váltókarra van szükséged? http://shophunter.eu/hu/prod_d...
3 éven keresztül árultam egy vadi újat, nem kellett senkinek. Eladtam fillérekért, persze ilyenkor már keresnék..:D
Hi
Kellene nekem a mellékelt képen látható, piros karikában lévő kis geci ami rácsúszik a váltótengelyre.
A fórumot nem nagyon szoktam nézni, kb. 2 év után írtam ide, ha van valakinek eladó akkor az legyen már olyan édes, hogy felhív a 06307912025-ös telefonszámon, köszi!
Első, hátsó kerék: 25.000
Tükrök: 10.000
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Első villa: 15.000
Komplett első fék szett: 25.000
Műszerfal: 8.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power nyelv, ház(külön külön is): 10.000
Power elektronika: 5.000
Rotax 123-as perselyes hengerszett újszerű dugóval: 20.000
Rotax 123-as block minden alkatrésze
Ha valami olyan dologra van szükséged ami nincs kiírva akkor érdeklődj a
06/30-40-33-613
rs125.gabor@gmail.com
csak gyüjtögetek,a krisz rd-jén ilyen csonkok vannak jó lenne tartalékba a karbinak meg hátha lesz egyszer párja először csak néztem de most már be vagy azonositva simsonos kollega
betömtem és még a karbin kellet gázbowdent kicsit állítani mert nem ment vissza rendesen de most már finoman ketyeg a gép még olyan problémám van hogy nem mindig veszi az 1 es fokozatot de gondolom akkor szét kéne szedni a váltónál és megnézni hogy mivan :D (váltókar nemütközik fel )
EGYBEN eladók! pirelli diablo supercorsa 110/70 90%os, gyári rezonátor,dellorto WHSB 34 es karbi ezek mind hibátlanok! 25eFt egyben, Többet érnek,csak nincs időmse,meg már motor se!
Gyertyakép/dugókép elengendő idejű üzem mellett megmondja a frankót. Durván sok, mert nem 2-3ezret pörög alapjáraton ezek szerint neked. Legegyszerübb a teszt: tömitsd el, ahogy mondtam, és próbáld úgy: rosszabbat nem csinálsz vele az biztos: kipróbálod és ha jobb hagyd úgy.
megvan a powerszelep nyelvel együtt meg minden csak a powerszelep bowden kicsit szét foszlott és már nemtartja tul sok ugyhogy még nem raktam vissza de akkor ez magyarázhatja azt is hogy magasabb az alapjárat mint kéne szoval berakom 2 esbe a motort megyekvele semmi gázt nem huzok és megy a motor 30-40 el ?
http://www.kepesmotor.hu/april...