A köbcenti teljesen mindegy, nem térfogat függvénye a présrés, mint ahogyan a préssáv sem, hanem dugóátmérőé.
Nekem a Simsonban 55mm-es dugóval (igen, jól olvassátok, 1mm-el nagyobb az átmérője, mint az rs125-nek) 0,55présrésnél kezdett éppenhogy detonálgatni, 0,6al tökéletesen ment, 5.ben 13ezer fölé forog. 50%-os a préssáv, a dugótető át van szabva egyenesre, présszög különbséget majd mérek a hétvégén, ha érdekel valakit-akkor jelezzétek- (3x kellett vágni belőle, mert nem volt jó első kettőre: detonált).
Hát igen, én a 80-as rs-em en polini hengerrel 0.8 prèst álllítottam be és semmi gond, nem detonál de persze csak 100-as benzinnel járok, ezèrt elèg sok a 125-ös nèl az 1.5 szerintem az simán jó lenne 1mm-el de persze nem 95-ös benzinnel...
1et értek veled, mármint a gyáritól kisebb préssávval. De feltételezem a kolléga utcán használná az RS-t, mert aki pályázik nem kérdez ilyet és utcára fölösleges ilyen szélsőséges értékekkel összerakni a motort, mert többször fogja szerelni, mint használni. Ha nem tudja mi az a kopogásos égés és mit tud tenni ellene lehet, majd cserélgetni a hengert + a dugót.
Szia szép állapotú, gyári fekete. Az ára 5 ezer forint a kettő, a tartójával együtt + a posta költsége a vevőt terheli, már
ha nem itt laksz a környéken és nem megoldható a személyes átvétel. További részletekért az általam megadott emailon kérlek. Üdv
megnéztem a váltokart lenne hely még berakni az 1 est de nem ugrik be . 1 évet ált a motor szabad levegőn esetleg egy olaj cserével orvosolható a probléma vagy szét kéne huzni a blokkot ? a 2 est veszi normálisan de az 1 est hiába taposom
Nekem a Simsonban 55mm-es dugóval (igen, jól olvassátok, 1mm-el nagyobb az átmérője, mint az rs125-nek) 0,55présrésnél kezdett éppenhogy detonálgatni, 0,6al tökéletesen ment, 5.ben 13ezer fölé forog. 50%-os a préssáv, a dugótető át van szabva egyenesre, présszög különbséget majd mérek a hétvégén, ha érdekel valakit-akkor jelezzétek- (3x kellett vágni belőle, mert nem volt jó első kettőre: detonált).