Hey nyugodjál meg 1 szóval nem mondtam, h széthullott volna tőle a motor. Amikor a Power 1 Racinget használtam 1 tele papírdobozzal vettem belőle asszem 20 vagy 24 flakon volt benne. Akkoriban láttak napvilágot azok a hírek, h a Castrol Romániában olajfinomítót üzemeltet, lehet ez az elégedetlenségem oka is.
Ebből a huszonakárhány literből 10et minimum én füstöltem el, ezek alapján merem állítani a többi olajhoz képest, h messze nem győzött meg.
Koromlerakódás a gyűrű tövében, égéstérben, gyertyán és még keményen csípte a mögöttem jövő szemét is... Semmilyen fordulaton nem égett el rendesen a cucc és még drága is volt. Hagyjuk már XXI. században élünk ettől sokkal komolyabb olajak vannak.
Ezen az áron hatalmas a választék többet nem kísérletezek Castrollal.
Csak feltételezem, h tényleg Romániából sikerült vennem, ahol a szarabb minőségűt is simán eladják. Továbbra is azt mondom régen az R2 volt a hibátlan.
Kinek mi a véleménye ha danamidot,rakok a láncvezető görgőnek?
Már 2 gyári görgőt tönkre tettem,és a láncomat nagyon szétcseszi,vagy ti hogy oldottátok meg?
Szerinted arol féleség? Mégis ezt csak úgy hasraütésből mondod, hogy szerinted az, vagy valami negatív tapasztalatod volt-e már az olajjal? Ha nem volt, akkor a kettőt ne hasonlítsuk már egymáshoz. Nem vagyok castrol rajongó, sőt semmilyen márkához sem vonzódom betegesen, de azért a power1-et ne hasnolítsd az arol-hoz. Én mentem power1-gyel versenykörülmények között nagyon sokat és az égvilágon semmi gond nem volt.
Szerintem a castrol arol2t féleség, de drágább a márka miatt.
Azt írják rá, hogy 1:50arányig lehet keverni, vagy hígabbra.
Ha rám hallgattok, akkor Igoloztok, vagy Elfeztek. Az Elf olcsóbb, az Igol ára kb megegyezik. Mi 1:30-1:25-höz keverünk.
srácok ha lenyomom a váltókart és nem veszi az 1 est akkor mivan ? ha fölfelé huzom akkor hallom a kattanást és veszi a 2 őt de 1 es nincsen mi lehet a probléma ? mi a teendő ?
1:40 - 1:50-be keverem és semmi gond vele, még a 80-as-rsbe is azt teszem a külön olajzóba és hibátlan, lehúzom a hengert és minden olajfilmes semmi lerakódás...
Castrol power 1 hibátlan, azzal megyek semmi koxolódás, 13 ezret forog és semmi probléma, nehogy már azt mondd hogy szar... Szerintem szarul volt karburálva a motorod és azért hullott szét, ne hogy már azt mondd hogy szar...
Ha kikötöd, akkor nyitottra hagyod, vagy zártra?
Nem tesz kárt semmiben sem, csak utána kell karburálni.
Ha zártan hagyod, akkor nem fog forogni rendesen a géped, ha nyitottra hagyod és utánakarburálsz, akkor talán észre sem veszed a különbséget: szerintem fölösleges alkatrész a powerszelep: mi nem használunk. Nem kell félni ilyenektől: alig javít ez a powerszelep megoldás a közepén.
Sziasztok!
Nem tudja valaki hogy a kompressziónak mennyinek kellene lenni mert ma mértük és csak mikor be nyomtam az önindító gombját akkor mozdult meg a mérőóra amúgy végig a nullán állt.
http://www.kepesmotor.hu/april...
motoroswebaruhaz.hu
citybike.hu
pinkmotors.hu
Ebből a huszonakárhány literből 10et minimum én füstöltem el, ezek alapján merem állítani a többi olajhoz képest, h messze nem győzött meg.
Koromlerakódás a gyűrű tövében, égéstérben, gyertyán és még keményen csípte a mögöttem jövő szemét is... Semmilyen fordulaton nem égett el rendesen a cucc és még drága is volt. Hagyjuk már XXI. században élünk ettől sokkal komolyabb olajak vannak.
Ezen az áron hatalmas a választék többet nem kísérletezek Castrollal.
Csak feltételezem, h tényleg Romániából sikerült vennem, ahol a szarabb minőségűt is simán eladják. Továbbra is azt mondom régen az R2 volt a hibátlan.
Dellorto 32 es karburátort kersek.
várom az ajánlatot ha van valakinek
köszönöm, András
Már 2 gyári görgőt tönkre tettem,és a láncomat nagyon szétcseszi,vagy ti hogy oldottátok meg?
Én úgy jártam 1x,hogy a váltókart nagyon le raktam,és amikor 1-be akartam rakni megakadt a lábtartóban.
Nézd meg hátha.
Azt írják rá, hogy 1:50arányig lehet keverni, vagy hígabbra.
Ha rám hallgattok, akkor Igoloztok, vagy Elfeztek. Az Elf olcsóbb, az Igol ára kb megegyezik. Mi 1:30-1:25-höz keverünk.
Milyen hajtómű olajat ajánlatok af-1 be? 80w-90? repsol, castrol?
Nem tesz kárt semmiben sem, csak utána kell karburálni.
Ha zártan hagyod, akkor nem fog forogni rendesen a géped, ha nyitottra hagyod és utánakarburálsz, akkor talán észre sem veszed a különbséget: szerintem fölösleges alkatrész a powerszelep: mi nem használunk. Nem kell félni ilyenektől: alig javít ez a powerszelep megoldás a közepén.
Nem tudja valaki hogy a kompressziónak mennyinek kellene lenni mert ma mértük és csak mikor be nyomtam az önindító gombját akkor mozdult meg a mérőóra amúgy végig a nullán állt.