Ha 3000 fölé pörgetem, vagy egyszerűen megállok lassítok, vagy a kuplungkart húzom be akkor 3000 környékén kicsit gondolkodik nekem is. Aztán szép lassan le megy alapjáratra. De ott a povernyelv megint nyit, és lehet összefüggésben van vele. Persze ez csak egy feltételezés.
Akár mennyire is tűnik furcsának ez a fojtás létezik, mint kiderült szerencsére nem a te motorodban de van ilyen. 5000től power nyitásig szó szerint a semminél is kevesebb az erő. 102-es fúvókával viszont óvatosan, mert erre az éghajlatra a manual szerint 120as a javasolt full powerhez, ami másik kipufogóval vagy légszűrővel stb. kb már csak nagyobb lehet.
Ha könnyen járt a markolat a bowden szorulása kizár6ó. Az h nem áll vissza alapjáratra jelentheti, h az alapjárati keverékszabályzó van eltekergetve vagy kicsi az alapjárati fúvóka vagy falsot szív a motor vagy nem eléggé olajos a levegőszűrő. Az 5000 feletti gondolkodás lehet túl száraz légszűrő szivacstól, el van téve a tű, nem jó fúvókázás, lerakódott kipufogórendszer. Azon a fordulaton, ahol gondolkodik menni kellene vele kicsit hosszabban és +nézni, h a gyertya mit mutat.
Köszi Srácok a gyors válaszokat! Valahogy nekem is a torpanásra a karbi/ fúvóka páros ugrott be, (talán gyertya) viszont keresgéltem alkatrészeket itt a neten (nem teljesen kitartóan) AF-1 futorához és alig van, RS-hez sokkal több. Pl. fúvóka, ha jól tudom max. pár ezer ft-os tétel, de nem találtam... Alkatrész ellátás szerintetek milyen a futorához, illetve hol lehet kapni?
Danke!
Kicsi a valószínűsége a bowden hibának, nagyobb annak, hogy fals levegőt szív. Ez lehet főtengelyszimering, vagy karburátor környékén keresendő probléma.
Szia.
A gázbovden beragadása sok mindentől lehet, csigaházban elhasználódott a zsír , ki van szálkásodva a bovden , vagy esetleg feszül .
Sokan azt írták hogy fojtva van a motor ezért torpan meg 5500 nál.
Nekem ugyan ez volt a gondom ha vissza olvasol , ugyan ezt írták.
Nem látok benne logikát ,ugyanis ha egy motor fojtva van akkor nem 5500 nál fog leszabályozni hanem 7-8000 nél , mi a logika abban a fojtásban hogy 5500 nál rángat ,utána meg 7000 nél megindul mint a barom?! Én is nyomoztam , végignéztem a power szelepet , CDI-t (CDI ki volt buherálva még is rángatott) Karbit kipucoltam , nem lett jobb. Utána átnéztem a fő fúvókát.
1.20 as volt benne de láttam oxidációt a réz fúvókán , kicseréltem 1.02 re és lááám gyönyörűen elindult a motor rángatás nélkül.
1.20 -as fúvoka gyanús volt mert 6L evett százon úgy hogy nem rángattam neki , innen már tudtam hogy karbi lesz a hunyó .Vettem egy CDI-t tartalékba de a karburátornál kezdtem és bejött. Nekem ez a tapasztalatom .
Üdv.
Sziasztok!
Voltam ma megnézni egy AF-1 futurát és olyan problémákat észleltem hogy ha picit (4000rpm) meghúztam a gázt akkor 3000-fordulaton maradt, viszont ha még1X meghúztam akkor vissza állt alapjáratra, ez beragadt/szorult bowden lenne? A másik hogy 5000-es fordulatnál gondolkodik, torpan olyan 5500-ig, majd 7000-nél a power segítségével megindul. Vélemény? (Jó lenne ha ki lenne vesézve a téma) Köszi
Ujabb kerdes
nwmreg valaki emlitette hogy a fordulatszammerot szet lehet szedni es allitani rajt.
sajnos az enyem osszevissza mutat, vagy egyaltalan nem mutat
letudnatok irni hogyan jin szet? :)
a 3 csavart mar kiszedtem a hatuljabol
vagy ha nem sikerul megcsinalni valakinel nincs elfekvoben egy elado?
Ha nagy melegben folyamatosan hajtod a 8as gyertya képes elcseppeni és akk oda a dugó közepe. Sajnos van olyan barátom, aki így járt, pedig szóltam neki.
Sziasztok annyi problémám lenne hogy 9000 nél többet nem akar forogni ha sebességbe van a motor eddig meg 6 odikba is simán forgott 10-11ezret is nem tudja valaki ennek az okát?
Danke!
A gázbovden beragadása sok mindentől lehet, csigaházban elhasználódott a zsír , ki van szálkásodva a bovden , vagy esetleg feszül .
Sokan azt írták hogy fojtva van a motor ezért torpan meg 5500 nál.
Nekem ugyan ez volt a gondom ha vissza olvasol , ugyan ezt írták.
Nem látok benne logikát ,ugyanis ha egy motor fojtva van akkor nem 5500 nál fog leszabályozni hanem 7-8000 nél , mi a logika abban a fojtásban hogy 5500 nál rángat ,utána meg 7000 nél megindul mint a barom?! Én is nyomoztam , végignéztem a power szelepet , CDI-t (CDI ki volt buherálva még is rángatott) Karbit kipucoltam , nem lett jobb. Utána átnéztem a fő fúvókát.
1.20 as volt benne de láttam oxidációt a réz fúvókán , kicseréltem 1.02 re és lááám gyönyörűen elindult a motor rángatás nélkül.
1.20 -as fúvoka gyanús volt mert 6L evett százon úgy hogy nem rángattam neki , innen már tudtam hogy karbi lesz a hunyó .Vettem egy CDI-t tartalékba de a karburátornál kezdtem és bejött. Nekem ez a tapasztalatom .
Üdv.
Voltam ma megnézni egy AF-1 futurát és olyan problémákat észleltem hogy ha picit (4000rpm) meghúztam a gázt akkor 3000-fordulaton maradt, viszont ha még1X meghúztam akkor vissza állt alapjáratra, ez beragadt/szorult bowden lenne? A másik hogy 5000-es fordulatnál gondolkodik, torpan olyan 5500-ig, majd 7000-nél a power segítségével megindul. Vélemény? (Jó lenne ha ki lenne vesézve a téma) Köszi
nwmreg valaki emlitette hogy a fordulatszammerot szet lehet szedni es allitani rajt.
sajnos az enyem osszevissza mutat, vagy egyaltalan nem mutat
letudnatok irni hogyan jin szet? :)
a 3 csavart mar kiszedtem a hatuljabol
vagy ha nem sikerul megcsinalni valakinel nincs elfekvoben egy elado?
becsiszabi18@citromail.hu