6litertől meg nem kell beszarni, nekem a Simsonom elmegy 5literrel, ha nem huzom neki, és max 80-90eket megyek vele, de tud enni 30-40litert is, ha mindig nyélen van.
Ugyanolyan PHBH28van rajta.
Nem a fogyasztásban kell mérni a karburálást!
Ha powernyitásra úgy reagál, hogy kitisztul és megy mint a barom, akkor szarul van karburálva a közepe: a power lényege, hogy középen legyen erősebb, de emiatt teljesen más karburálást igényel.
A kétállású powernek ez a baja egyébként, hogy hirtelen változik.
Drótozd le a poweredet, hogy teljesen nyitva legyen mindig és próbáld ki úgy is, mert lesz különbség: attól függően lesz jobb vagy rosszabb, hogy most sokall vagy kevesell, és hogy nyitva többet vagy kevesebbet kérne-e.
ha kiszeretném kötni a külön olajzást és csak az olaj tankot veszem le az nem baj hogy az olaj pumpát benn hagyom ? illetve ha nincs olaj akkor a tankba milyen keverési aránnyal tankoljak ?
Pedig így lett jó a gép, nem füstöl , indul hidegen ,melegen 1.02 fúvókával. De az se volt normális hogy rángatás nélkül 6L / 100 ?!
1.20 as fúvókával. Ma megküldtem 130-ra többet nem ment mert vége lett az útnak :))) De olyan 160 körül lehet a vége . 8000 nél hirtelen kiemelkedik az első telóbol a gép és megindul mint a barom :)
Kipróbálok egy 0.9-es fúvókát. Nekem PHBH 28 van rajta. A normál az 1.15 ös fúvóka lenne az írások szerint. Én is csodálkozok hogy jól megy az 1.02-el.
Sziasztok!
Nem tudja valaki hogy ez miért lehet? Elősször arra gyanakodtam hogy a power meg a henger között nem jó a tömítés ki cseréltem és most mégis ilyen valaki segíthetne !
Ha üresben huzod a gázt, akkor ha kevesell, könnyen felpörög, ha sokall, akkor gondlkodik. Ha menetközben mész vele, akkor csak azt érzitek, hogy erőtlen és gondolkodik.
Hogy egyszerü legyen eldöntenetek, hogy sokall, vagy kevesell; tartsátok üresben ott a fordulatot, ahol gondolkodik a motor, ahol szar: ha füstöl a kipu, akkor sokall, ha szintelen a füstje; akkor kevesell. Ha kevesell, akkor adjatok neki anyagot a tűvel vagy kehelycsővel, ha sokall, akkor vegyetek el.
Nem AF1-hez vagy RS-hez kell nézni alkatrészt, hanem olyan karbihoz, mint ami rajta van neked, mert pl az RS-t legalább 5féle karbival dobták piacra.
Egyikbe való tű nem jó a másikba, viszont fúvóka jó talán mindegyikhez, mert ugynaaz a menetük.
Én pl PHBH-kba alapjárati fúvókáknak Simsonhoz és MZ-khez való BVF karbikba való főfúvókákat használok.
Az nem normális méret, feltételezem, hogy kuplung oldali szimmering a baja. Nekünk Gyári cuccokhoz 125-127,5 kellett, de a Simsonomhoz is ugyanilyen karbihoz légszűrővel 130. Nincs akkora különbség a motorok között, hogy ilyen beállítási modding kellene. A közepéhez hiába raksz más főfúvókát, ha elbaszod a tetejét.
Először a teteje legyen jó, utána a 3/4 és fél gáz, aztán a többi lefelé haladva.
Ha a közepén van gondod, akkor kehelycső, tű alak, tű pozíció, esetleg még suberletörés.
Nekem a másfélre kitekert levegőcsavarral fulladt a motor mint az állat , mind a két fúvókánál ! Viszont amikor negyedet tekertem kifelé a nullától na ott már szépen járt a gép.
Nekem ez a tapasztalatom.
A levegő állító csavar mindig a súber és a levegőszűrő köz5t van, az alapjárati keverékdúsító pedig a súber és a membrán köz5t. Így a leg1xűbb eldönteni, h mit állítasz.
Zsír. A membrán szívócsonkjához közel találsz a karbin 1 kis csavart. Azon kezdj el kitekerni n1ed fordulatokat és szépen fog visszaállni alapjáratra nagyobb fordulatról. A gyári érték 1-1,5 fordulat kitekerve a teljesen betekerttől.
Ugyanolyan PHBH28van rajta.
Nem a fogyasztásban kell mérni a karburálást!