Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

keresek aprilia rs 125-os kerekekhez y kulloshoz elso jo allapotu fektarcsat,aminek szegecsei nem lognak.keresek meg hatso lanckereket,hatso meneszto gumit,meneszto agyat,
hatso lanckereket,elso kerekhez km ora meghajtot ha van.
Itt van 1!

Ebay
1992-es Aprilia RS 125 a képen látható alkatrészek. Két nagyon jó állapotú, feketére fújt oldalidomom, illetve segédvázam is van. A benzintankhoz nincs meg sajnos a kulcs. Ár alkatrészenként megegyezés szerint vagy egyben fix 30.000 Ft.
Elérhetőség: lacciko@gmail.com
CDI vagy 7800 as power vezérlő?
Nem mind 1!
Csapágy vagy szimering?mert ha csak szimering csere akkor az állórész maradhat.
Sziasztok. Főtengely csapagy cseréhez az állórész hogy jön le? A három csavaron kivul még fogja valami.
Lenne egy Eladó Dunlop Gp 211 110/70es első gumim, ha netán érdekel vkit. A képen a legalsó(A többi gumi nem az enyém)
Köszi a segítséget, sikerült beállítani :)

Mi a véleményetek arról ha valaki előre 120/70es gumit rak fel?
Sziasztok Valakinek ilyen cdi 7800 as eladó?Müködő képes legyen.
Aprilia rs 125 (rotax 122) bontás:
első-hátsó lámpa,lendkerék,gyújtás,zárszett, power(7800-as),kábelköteg, hátsófelni, hátsó féktárcsa, első-hátsó féknyereg, idomok, hajtókar csereérett főtengely(sonka árba), telószárak, műszerfal, 28-as karbi, fesszabályzó, légszűrődoboz, stb eladó

becsiszabi18@citromail.hu

arrow challenge eladó
Sziasztok! "Nyitott" CDI-t keresek 2006-os RS 125-höz!
Az előtte lévő csavarral pedig a keveréket tudod állítani: ha befele tekered, akkor szegényebb lesz: kevésbé ejti a fordulatot és magasabb lesz az alapjárat, ha kifelé, akkor az ellentettje ennek: eldúsul.
Látod azt a fekete nagy állító csavart , azon tudod állítani az alapjáratot.
ha dugót cseréltem mennyi idő km kell h be legyen járatva meg meddig ajánlott pörgetni?
Sziasztok. Nincs valakinek jo allapotu hatso gumija elado?
UI.:A gyari 28as karbin hol tudok alapjaratot allitani?
első féktárcsa érdekelne, milyen állapotú? mennyi az ára? képet tudsz küldeni?
Gyujtás oldalin-dekli le,lendkerék szintén és látni fogod sima liba.
De a kuplung oldali macerásabb,ha rotax 122 nem gond,de csak akkor ha eszi az olajat,addig ne.Ftengely szimering méret 28*38*7 és ha lehet vitonosat vegyél,ilyen barnás a színe.
Ki lehet szedni úgy is hogy nem húzod szét a blokkot csak kell egy kis ügyesség.
Jogos a kérdés, Rotax 122-höz keresek hibátlan kuplung kinyomó harangot (aminek a közepén van a kis golyóbis) és jó gyári kuplung rugókat.
Lagalább annyira hogy lásd a szimmeringet, de az sem baj ha már a kezedben is tudod tartani..
2őbe betoltuk aztán utánna vette az 1est is szerencsére.1 év állás után gondolod szimeringes lehet ? Ahoz hogy megnézzem a szimeringet mennyire kell megbontani a motort ? (szerelési tapasztalatom van már de ez a blokk még nekem újdonság)
Komplett RS 125 bontásából alkatrészek:

Első, hátsó kerék: 25.000
Tükrök: 10.000
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Első villa: 15.000
Komplett első fék szett: 25.000
Műszerfal: 8.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power nyelv, ház(külön külön is): 10.000
Power elektronika: 5.000
Rotax 123-as perselyes hengerszett újszerű dugóval: 20.000
Rotax 123-as block minden alkatrésze


Ha valami olyan dologra van szükséged ami nincs kiírva akkor érdeklődj a
06/30-40-33-613
rs125.gabor@gmail.com
Itt pedig amikor detonálni kezdett.
A dugonál jobbra van a kipuablak, a fejnél pedig ott, ahol bele van verve.