Bocsi hogy beleugatok ,de ez nem a CDI! Ez a power szelep vezérlője .
A CDI 71000 vagy 7000 kezdődik a számsor!Itt van 2 kép róla , az egyiken a kibelezés nyomai láthatóak!
Normál állapotban indításkor nyit. 2500-nál zár egészen 7500 v. 7800 v. 8000-ig. akkor megint kinyit és akkor kellene szívlapát effektus. Szóval akkor kellene meglódulni. Igen a CDI lehet fojtott. A végét szokták megbuherálni. Ha meg van sérülve a vége akkor lehet már kiiktatták belőle. Ha nincs akkor azt eszközölni kell.
Gondolom a power szelepre goldolsz az mukodik minden. kb 5500 nál nyit huz mina marha.7500-nal bedadog aztán meg olyan érzes mintha nem volna áram,vissza esik 7000-re olyan mintha semmi nemtortént volna megy minden.Ezekbe a tipusokba nincs valami folytásbennuk a cdi-be?
Nyisd fel a tankot. Nézd meg a légszűrőház tetején levő két csövet, nincs e valamelyik ledugózva. Ha igen akkor le van fojtva a motor, és azért nem megy többet.
Sziasztok. Segitséget kérnék van egy aprilia af1 125cm 2t olyan gondom van,hogy 7500 nál bedadog és nem megy. 120km orára nagyon gyorsan gyorsul power mukodik,valamit lehetne vele kezdeni,hogy olyan 11000-ret porogjon. Vagy valaki Győrkörnyékén aki meg oldaná ezt a problémámat.
A power vezérlő pedig Ducati 7800