ha a power szelep kivan kötve akkor többet fog enni a motor ? azt tudom hogy teljesítményvesztés de mennyire használhatatlan úgy ?
motorba nem tesz kárt ?
Karbi mekkora? Mekkora a főfúvóka? Vedd ki a szívómembránt fordítsd a fény felé, h zár-e teljesen. Nem láthatsz át rajta. Gyári légszűrőház? Színes tuning szűrő van benne vagy a gyári sötétszürke? Power lezár rendesen?
Első nekifutásra ezeknek érdemes szerintem utánanézni.
A Castrolt, ah a kolléga is mondja, felejtsd el. Régebben az R2 és a TTS volt jó. Repsol Competition 2T, Motul 710 ilyesmiket nézegess, utcára ez a szint elég, főleg ha a pumpa is üzemel.
ok, de vigyázzatok, ha nem értetek hozzá vagy először csináltok ilyet akkor inkább ne! "szerelő" haver aki simsonozik SE! ebből mindig a baj szokott lenni. te érdekedben mondom ezt és nem bánod meg ha az első utad ide vezet
AF-1- be milyen tipusú 2T olajat ajánlanátok? Ma majdnem vettem valami hiper-szuper castrol-t, de gondoltam rákérdezek kinek mi a véleménye, tapasztalata...
5l felett még talán sose mértem, inkább 4 körül, kivéve mikor megvettem és vmi nagy felfúrt fúvóka volt benne, de érződött is.... akkor volt 7-8l között (normál használat mellett, és persze fojtatlan)
Szia!
Most hétvégén megpróbáljuk megoldani a hibát, ha megoldódik, vagy nem akkor is majd átmegyek, de még át kell iratnom a gépet, de az meg "csak" jövőhéten pénteken lesz... Köszi a tippet, élni fogok a lehetőséggel...
sziasztok eladó első-hátsó sárvédő, km óra komplett, első-hátsó lámpa, kuplung, power nyelv-motor-elektronika(7800-tól nyitós), első-hátsó féknyereg, teleszkóp érdeklődni az apriliaalkatresz55@citromail.hu címen lehet
Szia, gurulj át Hatvanba és kap egy alapos állapotfelmérést és beállítást a géped, plusz kapsz egy átfogó képet az egész témáról. Ha számít egy olyan véleménye akinél a tiéd lesz a 100 valahanyadik AF1
Hát van hogy elforhatom rendesen, de nem mindig főleg úgy nem mint versenypályán. Azt gondoltam az elsőről hogy rosszul van beallitva vagy ilyesmi de ez ugyan annyit eszik. És hallottam olyat hogy egyik ismerősömé poweres és 10-11litert evett.
Üdv! Egy olyan kérdésem lenne, hogy volt már két rs-em. Az első egy 2004-es rs 125 le volt folytva 8ezernél nem forgott jobban és 8litert evett. Most vettem egy 2007-eset nincs benne Power es igy is 7-8litert eszik és ezek mindenkinek Ennyit esznek vagy csak nekem?
Sziasztok!
Köszi a tippeket, ma elmentem megvenni az af-1-et. Haza felé semmi problem nem volt, aztán mikor már itthon oda adtam a gépet a havernak, elkezdett rángatni a gép, mint ha hirtelen oda-oda húznánk a gázt, még power közben is, így úgymond használhatatlan. A kipuff rezon. része olajos, és néha "okádja" a füstöt, olyan mint ha főtengely szimering lenne. Szerintetek, mi lehet a szopattyú alapja? Pedig tökre szerethető kis motor. (van még az, hogy jó formán a 5-6 seb. fokozatot el is lehet felejteni, csak powerrel használhatóak a 5-6. sebesség. olyan 6500rpm fordulatnál 4. ben tud menni utazóba kb. 80-at. Még nem nyúltam semmi alkatrészhez, viszont gondolom szét kéne szedni mindenét, kitakarítani, beállítani...
Rendben ,ez is tervbe volt véve csak hát sokat javult a 1.02 -es fúvókával így ezt nem tettem meg.
Ne úgy értsd hogy megy mint a barom , hanem 8000 ig gyorsul mint barom és utána még egy jó fél barmot hozzáadhatsz a power nyitásnál :XDDDD
motorba nem tesz kárt ?