Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az egéstér lezáró kupak alá szoktatok tenni valami tömítést mert nekem csak 1 Ogyűrű van az elég vaGy kell alá paszta is ?
Igen ki ott jött kifele a fagyálló !
Hogyne szívhatna: a gázok visszafelé is áramlanak, nemcsak kifelé. Ez magyarázza azt, hogy átömléskor csomó keverék távozik a kipufogóba (dugón pl a lemosás, leömlőben szintén ez bizonyítja), amit helyes visszatöltéskor (jó időzítés/rezonátor tervezés/stb.) kis veszteséggel visszalökődik a hengerbe, majd elzárja a kipuablakot a dugó feléfelé haladva.
További nyomok erre a visszatöltős jelenségre azok az égések/sülések, amik a felömlőcsatornák végeiben vannak: ha magas az átömlő ablak, akkor a kipugáz bele tud jutni, és ott elszineződik a csatorna (kormolódik), mellesleg a túlforgást is gátolja ez a jelenség.
Továbbá értékes hőt is veszít a rendszer.

Na egyszerűsítve: kimegy a kipuablakon a keverék: elszökik csomó benzin részecske, és helyette valamennyi levegő megy vissza: falsot sziv, mert a visszaáramló keverék benzin/levegő aránya megváltozott a levegő (szegényedés) javára.

Zárd le egy tömítéssel és egy kellő vastagságú fémlappal minimum, ha már nyelvet nem tudsz vagy akarsz szerezni bele.
Nincs ledugózva meg semmi? Falsot nem szívhat maximum kifúj.
sziasztok ha a powerszelepem kivan szedve és a power szelep helyén nincs semmi ott szivhat falsot a motor? és ezért pöröghet jobban a kelleténél alapjáraton ?
Nagyon egyszerű: vizet le, fejet le: lehet vizsgálódni; ha nem találsz szokatlant, akkor örülj és tedd vissza.
Mennyi vizet öntöttél bele?
Feltöltés előtt kinyitottad a légtelenítő csavart?
Sziasztok most estem át egy dugó cserén a hűtőrendszert fel öntöttem vízzel mentem vele azóta. Több mint 100km.ert és a kiegyenlítő tartájba utánkell töltögetni a vizet,kifele nem folyik akkor gondolom csak befele folyhat de a füstje meg nem vizes tipp valakinek hogy hol folyhat be az égéstérbe ?
üdv, cserélt már valaki önindítóba tűgörgőket? Lehet kapni azokat a tűgörgőket? Mert google-ba rákeresve nem nagyon voltak már ilyenek...
Én márciusba vettem RS125 öt , 50-60 000 rászámoltam mert:
Kicseréltem a kerék csapágyakat , gázbovden , gázkar , Y elosztó , olaj, levegő szűrő , fő fúvóka ,gyertya Km/h spirál. Azóta jó a gép.
Ami elég húzós az az első féktárcsa ára , és persze a gumik.
Nagyon jó gépek , tényleg lehet vele haladni , egyszerű kétütemű.
Komplett RS 125 bontásából alkatrészek:

Első, hátsó kerék: 25.000
Tükrök: 10.000
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Első villa: 15.000
Komplett első fék szett: 25.000
Műszerfal: 8.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 4.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power nyelv, ház(külön külön is): 10.000
Power elektronika: 5.000
Rotax 123-as perselyes hengerszett újszerű dugóval: 20.000
Rotax 123-as block minden alkatrésze


Ha valami olyan dologra van szükséged ami nincs kiírva akkor érdeklődj a
06/30-40-33-613
rs125.gabor@gmail.com
Nagyon koszonom a segitseget ! Mindenkepp rendszamos motort szeretnek!
A kérdés az, hogy rendszámosat akarsz, vagy 50-ként használni. Rendszámosban ki tudsz fogni jó állapotút. Viszont azért ott is meg kell nézni kitől veszi az ember. A motor, ha jól karban volt tartva és rendesen be van állítva, akkor nincs vele gond. Mondjuk ez minden motorra járműre igaz. ha lehet olyannal menj megnézni aki már valamilyen szinten ismeri az RS-t és a power működését.
Én tavaly ősszel vettem az RSt. Megkíméltnek számított . gurultam vele 2-3-at aztán beköszöntött a tél. Egy ismerős motoroshoz vittem ell, segítsen kicsit gatyába rázni Volt kis meglepi, de nem estem kétségbe. Amit célszerű szem előtt tartani, használt gépnél mindig készülj fel a komplett karbantartásra . Nézd meg mit ír a szervízkönyv: olajcsere, dugócsere....mert ez a gép él, pörög, kopik...
Nem titok, nőből vagyok, de egész télen mocit szereltem, mert így legalább nem ilyedek meg ha bajság fordul elő.
A fiúk többsége a fórumon pályázik, ezért szerelnek folyton, hegyezgetik a vasakat....
Én hobbimotorozok vele, 125-ös kategóriában dögös kis gép, lehet vele haladni, nem ragadsz be a busz mögé két város között mint a négyüteműekkel, sportosan és kényelmesen is lehet vele gurulni.
Normál körülmények között csak tankolod és mész.
Ha jót veszel,nem kell minden sarkon szerelni.
Valaki vagy jot valaki szidja!Kifoghat egy leharcoltat is az ember ez benne van ,de az alap konstrukcio normalis korulmenyek kozott megbizhato lehet? Itt olvasgatva latom h sokmindenkinek van problemaja a motorral ami kicsit elrettento, de remelem egy megkimelt motor par even keresztul megbizhatoan mukodig es nem kell szerelgetni minden kanyarban!
Nem is olyan rég beszéltek róla,olvass vissza 2-3 oldalt :)
Én 14 mmre állítottam a karbi uszószintet és utána megszűnt.
A motor egy rs125 ös, 3600 km van rajta kb a furatás és dugócsere stb. óta. Rendesen be volt járatva, új a gyertya is. A gond az lenne hogy, 1,2,3,4 ben szépen kipörög, de ahogy eléri azt a 120-130 km/h sebességet a mutató nem megy 10 ezer fölé hanem fulladozni kezd, mint ha nem kapna benzint, vagy nem gyujtana rendesen. De ezt csakis annál a 120-130km/h s tempónál amikor eléri a 10 ezer fordulatot. Előtte nincs gond, 1-es 2-es-3-as 4-esben szépen kipörög gond nélkül. A power szelepet kitisztitottam azzal nemhiszem hogy gond lenne. Ha valaki tudna tanácsot adni azt megköszönném. hogy mégis merre lehet a gond.
Sziasztok, segitséget kérnék valakitől akinek volt dolga dellorto 34es karburátorral, és ért hozzá, beállitások stb. Legyen olyan szives és irjon üzenetet ha van ilyen valaki köszi.
hello kellene 1 cdi vezérlő meg kábelköteg van esetleg
Pedig az úszótárcsának pont ez a lényege...
Üdv!
Érdeklődnék ha kifognék egy jó állapotú rs 125-öt és normális körülmények között használnám mennyire lenne megbizható és esetleg mire figyeljek oda megvásárláaskor?