Eladó megmaradt műszerfalam. Visszajelzők működnek viszont a fordulatszám mutató nem mindig ellenőriz le vagy csak 3ezres fordulatig és nem mindig mér ( lehet csak a jeladómmal volt a baj) 14861 km van benne.
16.000HUF
Köszi Srácok hogy ennyire kiveséztétek a témát!
Bízom benne hogy nem fogok bele nyúlni, és igazából amiket néztem mindegyikre azt írták hogy "jó"... Kíváncsian várom a jövőhetet, mivel elkezdem megnézni a kiszemelt példányokat, és nem rég volt már hasonló élményben részem mikor az sr125-öt vettem, hát akkor is a tökéletest írták a "leharcolt" robogóra... Láttam már ezt, azt az eladóknál. Volt hogy vettem egy runner 125 2T-t és mikor haza értem a gyújtó tekercs behalt. Volt az eladó olyan rendes hogy megrendelte, és a költség felét ki is fizette, ő a normálisabb emberek közül volt való... Esetleg lehet olyant hogy belinkelek eladó motorokat (3-4db) és ránéztek? hát ha ismeritek a mocikat...
A forumtársnak igaza van . Én is 2 hónapja vettem 125 RS-t.
5500 nál rángatott , elkezdtem a darbolást és ma reggel 5 órakor megoldódott a gond . Túl nagy volt a fő fúvóka , reggel teszteltem ,állati módon megy a gép. Azóta kicseréltem az első csapágyakat .Egy nemtörődöm valakié volt , zúgott a csapágy még sem hallotta...stb.
Úgy számolj hogy ha veszel RS-t a kopó alkatrészeket cserélni kell.
A féktárcsa elég húzós árban van , ezeket ajánlatos megnézni.
Nekem ilyen volt az első csapágyam a motorba. Azóta kicseréltem , gázbovdent , gyertyát ,olajat, elsőkerék csapágyat , most jön a hátsó csapágyak és a lánc szett!
Sajnálom, hogy csak rossz tapasztalatod van az RS125-ről. Igen a 125/50-ek igen csak meg gondolandó a megvétele. Én is jártam egy cipőben veled. Az első Derbi Senda 8km után a csapágy a besült. Ezt a motort nem is egy suttyó gyerektől vettem pedig. Viszont tanultam a hibámból. Azóta volt még egy Derbi Sendám és egy Derbi GPR-em is. Ezeket már megvettem, szétszedtem és kicseréltem minden csapágyat szimeringet stb… Viszont nem vette el a kedvemet, és aki kérdezi milyen a Senda vagy GPR, csak ajánlom. Igaz hozzáteszem ,hogy érdemes szétszedni átellenőrizni. Vissza az RS-hez. Még ne nem volt 125-s motorom. Viszont én rendszámost vettem. Nem tudtam mit kell megnéznem, ráadásul ki sem próbáltam. Csak be lett indítva és felmelegítve kb 50 fokra. Ennyi. A régi tulaj sem volt a helyzet magaslatán. Nem is volt teljesen egészséges. Nem szellemileg. hanem fizikailag. Beszédén mozgásán észre lehetett venni. Nem egy beteg embernek való egy sportmotor. Kell hozzá egy kis fizikum és ügyesség. Na szóval tetszett, kevés km volt benne és bontatlan a blokk ami sokat számít. Mikor nekimerészeltem menni vele ott derült ki, hogy ez sem fenékig tejfel. Kiderült, hogy a power cuccot utólag csak belehányták. Semmi beállítás, vagy hasonló. 120 után meg is torpant és nagy nehezen jutott túl a torpanáson, vagy egyáltalán nem. Azt mondták, hogy lehet a dugó már kopott és nincs kompresszió mivel közel 16000km van benne. Erre vettem egyet beletettem és láss csodát ezzel sem sokkal jobb. Ekkor vittem el egy szerelőhöz, aki felvilágosított, hogy ez fojtott motor. Ráadásul a henger is az. 140km/h-nál többet nem megy, de nem is kell. Ezt csak azért írtam le, mert mindenre érvényes amit írtál. Sajnos olyan motort kifogni, hogy nem lesz baja még pár évig sajnos nehéz. Az első Sendámat ami besült 6 éve hiba nélkül használják Belgiumba. Igaz egyszer cseréltek már teló szimeringet. De van remény jót is kifogni. Ezért érdemes pl a fórumból valakiét, vagy ismerős motort amit valamelyest rendben is van.
Hát ha teheti akkor újat inkább,vagy pár hónaposat,és hát igenis ha az ember 30 körül van megbecsüli és vigyáz rá,nem úgy mint 1 sutyó 18 éves aki csak hajtani-hajtani míg szét esik,sajnos így jártam én,buta voltam igaz,de tetszet!
Megsugom eddig nem csak gyújtás csere volt,úgy állok h a blok váltó része,a fesz szabályzó és az aksi tartó amit nem cseréltem.
és nem 1-2 forint,jah és hányszor basztak át jó alkatrészel,benne van a pakliban igen.
Bármilyen használt járműnél így van,de ennyire nem hiszem :)!
Már csak a sok postaköltségből simán vettem volna 1 125/50 ilyen fostaligát :)
Látom már volt pár 2T motorod. Szóval ez sem más mint az eddigiek. Ne csattogjon, ne zörögjön. Hidegen indítsd be. Powermotor jól működjön. Ezt felemelt tanknál meg lehet nézni. 50 fokra legalább fel kell melegíteni, aztán menni vele. De akkor is csak óvatosan. Olyan 60 foknál már működik rendesen, de 70 fok az üzemi hőmérséklete. 8000-es fordulatnál meg kell neki lódulnia. Nem szabad lehörögni, megtorpanni. Kérdezd meg mikor volt vagy is mennyi kilométernél volt dugó cserélve, és milyen márkát raktak bele. 15000-16000 környékén érdemes dugót cserélni. Ja és ha cseréltek melyik túlméretet. Mondjuk ezt nem nagyon szokták megjegyezni illetve majd néznek rád bután.
Akkor írhattad volna, hogy csak új motort vegyen. Lehetett tökéletes attól, hogy egy hétre megvétel után tönkrement valami benne. Mindegyik motorra igaz lehet, hogy nem tartják karban. Vehet Simsont is de az 100%-os tuti? Bármely használt járművet úgy kell venni, hogy számítson kiadásokra.
Igazad van.
16.000HUF
Van valakinek eladó 40fogas hátsó lánckereke? meg esetleg első lánckerék hez való védő burkolat?
+36303035085
Köszi
Köszönöm !
Bízom benne hogy nem fogok bele nyúlni, és igazából amiket néztem mindegyikre azt írták hogy "jó"... Kíváncsian várom a jövőhetet, mivel elkezdem megnézni a kiszemelt példányokat, és nem rég volt már hasonló élményben részem mikor az sr125-öt vettem, hát akkor is a tökéletest írták a "leharcolt" robogóra... Láttam már ezt, azt az eladóknál. Volt hogy vettem egy runner 125 2T-t és mikor haza értem a gyújtó tekercs behalt. Volt az eladó olyan rendes hogy megrendelte, és a költség felét ki is fizette, ő a normálisabb emberek közül volt való... Esetleg lehet olyant hogy belinkelek eladó motorokat (3-4db) és ránéztek? hát ha ismeritek a mocikat...
Van pár eladó alkatrészem.
Dellorto 34-es karbi: 12 000ft
Komplett power (elektronika, motor és nyelv): 15000ft
Önindító: 5000ft
Hűtő, hűtőfolyadék tartállyal: 3000ft
Feszültség szabályzó: 3000ft
Membrán: 2000ft
Komplett ROTAX 123-as blokk (főtengely, dugattyú kuka!) 10000ft.
Bárkinek bármilyen kérdése van, szívesen válaszolok!
5500 nál rángatott , elkezdtem a darbolást és ma reggel 5 órakor megoldódott a gond . Túl nagy volt a fő fúvóka , reggel teszteltem ,állati módon megy a gép. Azóta kicseréltem az első csapágyakat .Egy nemtörődöm valakié volt , zúgott a csapágy még sem hallotta...stb.
Úgy számolj hogy ha veszel RS-t a kopó alkatrészeket cserélni kell.
A féktárcsa elég húzós árban van , ezeket ajánlatos megnézni.
Nekem ilyen volt az első csapágyam a motorba. Azóta kicseréltem , gázbovdent , gyertyát ,olajat, elsőkerék csapágyat , most jön a hátsó csapágyak és a lánc szett!
-karbon mintás
-fekete
4db index - 6000 Ft
relé - 1500 Ft
sz.schliemann@indamail.hu
Megsugom eddig nem csak gyújtás csere volt,úgy állok h a blok váltó része,a fesz szabályzó és az aksi tartó amit nem cseréltem.
és nem 1-2 forint,jah és hányszor basztak át jó alkatrészel,benne van a pakliban igen.
Bármilyen használt járműnél így van,de ennyire nem hiszem :)!
Már csak a sok postaköltségből simán vettem volna 1 125/50 ilyen fostaligát :)