Úgy birom a Simsonosoknál is ezt a felfogást, meg szemléletet. A nagyobb hengert már nem birja el... Hidd el, hogy azok, akik faragtatják/faragják a hengerüket, és erősebb sokkal, mint a 160as verzió, pedig csak 125ös, azok semmit sem cserélnek a régi cuccok közül.
Alapból túlméretezettek ezek az alkatrészek, megfelelő anyagból, megfelelőre edzve bírják a plusszt is.
A másik baromság az "ERŐSÍTETT"...
Könnyített létezik, javított létezik, erősített nem.
Blokkfelújítás is ugyanúgy, mint korábban célszerű, ennyi és nem több.
Szia.
A sebesség mérőtöl jobbra a sárga kis lámpa az oldal sztender nyitva ,azt jelzi. A fordszám mérő jobb oldalán a kis piros lámpa ha világít ,azt jelenti fogytán a 2T olaj! A digit kijelző mutat: Hőfokot (víz), töltést , köridőt , órát.
Sajnos volt egy dugó megszorulásom, úgyhogy úgy nézz ki, hogy cserés a henger is meg a dugó is.
Arra gondoltam, hogy ha már lúd, legyen kövér és ráteszek egy 160-as Polini hengert a motorra; az lenne a kérdésem, hogy van valakinek tapasztalata ezekkel a nagyobb ccm-is hengerekkel kapcsolatban?
Azt gondolom, hogy erősített főtengelyt kellene vennem rá, de ilyet hol találok? Ezen kívül kell még valamit cserélni?
Sziadztok! Meg egy kerdes a visszajelzo fenyeknel az a sarga balrol az elso mit jelez? Ill az olajjelzo a ford merobe a blokk olaj szintet vagy a keverek szintet nezi? Valamint a digit jelzo hofokot es orat mutat csak? A hofokot c-be mutatja? Kb mennyitol uzemmeleg? ill a digit jelzonel a gombok mit csinalnak mert nekem off mind. Koszi
http://oem-parts.hu/parts/apri...
99-05 rotax122 gömb idomos
Szerintem valamelyik betű jelzi, hogy melyik évben adták ki, ezért a 04-ből nem akarok a 2004-re következtetni.
Arra való a gyertyakép, ha nem tudod eldönteni, h sokat vagy keveset kap. Csak akk az ellenőrzést tiszta gyertyával indulva a problémás tartományban kell tartani.
Enyémben gyàri nicasilos frissen hónolva új dugó bejàratva szépen ahogy kell.
Nekem úgy érződik mint ha keveset kapna nagyobb fordulaton de lehet hogy pont sokat ezek szerint.
Megpróbàlok egy 120 körülit keríteni és kipróbàlom hàtha
Gyàri kipifogó motor frissen összerakva nemrég lett meg a bejàratàs.
Most jelenleg 135 van benne előtte 130 ast próbàltunk.
Középtartomànyban nagyon megy viszont pover felett nem nagy szàm, megy azért de lehetne jobb is.
Levegőcsavar teljesen betekerve úgy a leg jobb, tű azt hiszem fentről a 3. résben.
Megpróbàlok egy 120 ast keríteni hàtha jobb lesz.
Köszi
Gyári kipufogóval M6-os menetű 120-as környéke, de ezt befolyásolja több minden. Próbálgatni kell. A légszűrő nedvességégétől kezdve a motor jelenlegi állapotán keresztül az aktuális páratartalomig, minden számít.
Sziasztok
Valaki meg tudnà mondani nekem hogy gyàri folytatlan rs-hez mekkora főfúvóka kell? 28 as dellorto phbh.
Meg hogy milyen menetvastagsàggal?
Köszönöm előre is
Az 1996-1998 rotax122 és a 1999-2005 valamint a 2006-2010 közötti 122-es blokkok között nincs különbség igaz? Szóval nem kell végignézegetnem az összeset, hogy van-e különbség.
Alapból túlméretezettek ezek az alkatrészek, megfelelő anyagból, megfelelőre edzve bírják a plusszt is.
A másik baromság az "ERŐSÍTETT"...
Könnyített létezik, javított létezik, erősített nem.
Blokkfelújítás is ugyanúgy, mint korábban célszerű, ennyi és nem több.