Igen az. vitonos. :)Ertem, koszonom! Az biztos, hogy bele valo, az kerult oda aminek kell. Esetleg kinyomta az olaj..
Ha osszejelolom a fogaskerekeket az eleg? Vagy mindenkeppen holtpontra kell tekerni? A kepen a kek szinu a fotengely szimmering kol sejtem?
vitonos szimering. hát meg kellene nézni azt mégegyszer akkor hogyan és mit tett bele az a bizonyos hozzáértő. mert van olyan szomering ami bírja 2-300ft-ért egy darabig, meg 2-3ezerért olyan ami viszont minőség. Simán lehet szimering... attól h cserélve volt.
A tipusat nem tudom, de a jobbik fajta ami jobban birja ezeket. (Van vmi neve ami nem jut ezembe). A blokk nem volt szethuzva amiota megvettem a motort. Junius. Utana ra 2 hetre cserelte a simmeringet hozzaerto. A bal oldaldeklit szedtem mar le de gondolom nem erre gondosz. Nem lett szethuzva a blokk.
milyen szimering lett beletéve? a füst az láthatóan fehér. egy esetben füstöl fehéret a gép. Lehet blokközépnél átszivárog a forgattyúsházba, ha ott a tömítés nem jól áll, vagy átszakadt. amikor áll a motor, beszivárog, mikor elindítod kidolgozza és utána már egyértelmű hogy nem okádja a fehéret... mostanában volt szétszedve a blokk?
karbi, benzincsap, membrán szétkap, hibát keresni. úszó fennakadás, befolyt a hengerbe valahogy, aztán kinyomta.... nembaj, nézd meg mivan, nemhiszem h nagy dolog lenne
Sziasztok!Reggel hazaértem a melóból,leraktam a mocit,minden OK! Délután kimegyk a garázsba,a tank szinte üres,benzin a motor alatt,legalábbis egy része! Bekapcsolom az önindítót,ráhúzom a gázt,abban a pillanatban locsog a benzin a kipufogóból! Nem nagyon értek ezekhez a dolgokhoz,kérlek ha tutok segítsetek nekem!Elöre is köszönöm!
szar az önindítóm, beszoktam tolni a gépet. Amikor csak 3, 4 jére sikerül utána azt vettem észre hogy okádja a füstöt.
kb egy hónapja csinálta ezelőtt utojlára.
mi köze lehet annak hozzá hogy nem sikerül elsőre betolni?
itt egy videó is róla: http://youtu.be/xRYSQewDswI
Látom hiába mondom nem bírod meg érteni!
Nem kell találgatni karbulálás meg... Nem az volt a gond! Le írtam mi volt! Értek hozzá valamicskét nem csak úgy beszélek! Ha az lett volna a gond akkor nem lett volna meg variálva!
Nem értem miért ragadtál meg ezen a témán. Megmondtam mi volt! Ez volt és ennyi... Nincs ezen mit találgatni mert nem az volt! Nem szeretem ha okoskodnak főleg utólag ami nem úgy volt!
Nem sértéskép írtam, csak már kicsit unom ezt. Inkább írj mást...
jah most nézem hogy még nem fúvókáztatok csak feltettétek a kiput és nem megy a gép. Hát ez érdekes mert mennie kéne attól h a fuvi a gyári maradt, de lehet h még kisebb volt benne mint a gyári... fúvókázzátok fel, nézzétek meg úgy. A súbertűt is feljebb húzhatjátok egyel,mivel az 5ezres fordulatba beleszól félgázon.
Mindegyik motor más és az időjárás is változik, plusz nem mind1 milyen karbiról beszélünk és az sem mindegy milyen a légszűrő. Meg ugye a henger setup, de ez már nem ide tartozik. Szóval legyen egy tiszta légszűrő, friss vékonyabb szivacs ugyebár, ha ez rendben, akkor a gyári opciók a következők:
28as karbi: 120-as fuvi
34es karbi: 150-es fuvi
Innentől kezdve ha felkerül egy kipurendszer, javasol felfúvókázni a gépet, hogy jobban teljesítsen. 28as karbinál az én gépemben például gyári kipufogórendszer és légszűrő mellett(szűkítés nélkül) 135-ös fúvókát használok. Ha ledadog a motor, lehet hogy elsokall. Ha kisebbel jól megy, akkor vissza kell fúvókázni. Szerintem 34es karbinál 160 körüli méret okés lehet, de a levegőszűrő legyen TISZTA és vékony! Nagyon sok múlik rajta!
Haverom vett egy Arrow rendszert a motorjára(2006 21kw),kapott egy leírást,hogy mekkora főfúvóka kell,de 160-ast írtak,ez lehetséges? Szerintetek mekkora kell bele? Már rátettük,de 5000 körül bedadog és nem nagyon akar tovább gyorsulni,mivel túl szegény a keverék...
Valaki meg tudta oldani, hogy az index felőli kapcsoló egység nem forogjon el mikor a szívatót használom? Szétszedtem. A kormánycsutkán találtam egy furatot, de magán a kapcsolóegység belsejében semmi olyat ami letörött volna amibe a furatba helyezkedne.
Ha minden jel passzol, és mindeközben a dugattyú a felső holtponton volt, akkor 100% hogy jó lesz így. Az a főtengely feletti jel valószínűleg utólagos jelölés, vagy ha nem, akkor sincs túl sok jelentősége. A lényeg hogy amikor a dugó legfelül van, akkor a balance súly legalul.
Az olajpumpa jelölése csak azért van, hogy könnyebben beletalálj a fogaskerékbe az olajpumpával. Manual szerint pont így kell állnia, ahogy a képen, az illesztőszeg felé kell néznie valamelyik jelölésnek. Lényegében mindegy hogy áll, nincs jelentősége, ígyis úgyis szívás beletalálni.
Szia köszi a segítséget mindent ugy csináltam ahogy mondtad,igazad volt meg kellet fordítani a fogaskereket,minden jel szépen passzol csak a főtengely feletti jel ami a fogaskereken van az jó helyen van? pirosal huztam be a jelet,szinte az ék fölött van
a másik hogy az olajpumpa fogaskerekén is van 2 jel azok hova jönnek?
Ha osszejelolom a fogaskerekeket az eleg? Vagy mindenkeppen holtpontra kell tekerni? A kepen a kek szinu a fotengely szimmering kol sejtem?