Nagy bajban, gondban vagyok!
S.O.S-ben kellene nekem Rs 125-höz Bal oldalidom, fejidom, index, lámpa, bal lábtartó, bal kormány, első felni (kék), első kerék tengely.
Továbbá ha valakinek van, Arrow kewlár (sárga) hangtompítója elfekvőben azt is megköszönném!
Szerintem a kipufogón több múlik és a fejen (beömlésről nem beszélek, mert azzal még nem foglalkoztam), mint azon, hogy egy kipufogóablak 1,2mm-el alacsonyabb, vagy magasabb. Bár az igaz, hogy messze nem vagyunk még határokon.
Arra gondolok.
Franc tudja már. Az egész henger át volt reszelve.
Pedig az az 5 fok az rengeteg! Agyon volt esztergálva sokat el csúszott.
Ha egy fasza normálisan jól kibővített henger is biztos sokat nyom rajta. Hengerfej annyit nyomot rajta hogy valami hihetetlen volt. 13-mat le forgott.
Gyári kipufogóm van rajta.
Ha az a 20-21 éves Máté Gábor, akkor őt ismerem.
Hány fok volt? Azt nem is nézte, csak azt, hogy a pótfelömlők illetve a segédkipuk voltak szélesítve.
A mi jelenlegi szintünkön +-5 fok érzésem szerint sajnos nem sokat tesz, kipu és az égéstér többet befolyásol; de egy-két éven belül remélem, lesz lehetőségünk több mindent kipróbálni.
Meddig forgott az a henger? Vagy csak egy kipufogóval próbáltátok?
Én motul 710-et raktam bele de egy ótvar szar az egész! 3000kilométeres dugó egy merő koksz! És jól van belőve az olajzás. Mióta stihl-olajat rakok bele tiszta mint a patyolat! Ennyit a "nagy" márkákról :P
nem tudom skacok hogy hogy van ez, de több hirdetésre is irtam e-mailt, ami a fórumban jelent meg. csak e-mail cim volt megadva. tehát mi a p...ának hirdet az valamit pénzért ha nem hajlandó válaszolni. nem kell a pénz neki?
Gondolom a galériámba látott hengere gondolsz.
Az egy nagyon rossz vétel volt! Csak jónak tűnt. De mikor a mérések jöttek akkor jöttem rá hogy szarrá esztergálták. Ki kellet emelni nagyon a hengert hogy a megfelelő préssáv legyen. Így a nyomaték kárára ment. De csináltam hozzá való hengerfejet. Egy esztergályossal akartam bentebb rakatni az egészet, csak ugye a kupola rész más formát kapott kicsit. És el basszta a fasza módosított hengerfejemet! Amivel igen jól ment a gép 40m/s-es égése volt. Majdnem kétszer több mint a gyáriban. elég komoly volt vele. Most is kéne szereznem csináltatnom egy ilyet csak nem tudok nagyon kivel. Dede nem foglalkozik vele azt mondta.
Nincs meg a henger már amúgy. Most keresek hengert megvételre egy normálisat.
Máté Gábortól volt a henger amúgy. Azt hittem jól járok vele de nem. Tuning célnál nem a legjobb ha a fok el csúszik sokat!
hali, az lenne a kérdésem hogy 97s évjáratu rs 125-z hányas teleszkóp szimering illetve milyen olaj kell bele?
vagy hol tudnám én ezeket az adatokat megnézni?
köszi
Azt módosítok, amit tudok, többet nem célszerű soha ;)
Semmi nagyra nem kell gondolni, nem sok dologból áll egy kétütemű motor: henger, hengerfej, kipufogó. Szabályzatban nekünk csak 28-as karbi lehet, gyári gyújtás, gyári membrán, gyári hűtés. De amit lehet modolni, azt illik szerintem...
profilmélység 2,5 -3mm, 1707 dot számmal. 110/70 zr17.
Nagy bajban, gondban vagyok!
S.O.S-ben kellene nekem Rs 125-höz Bal oldalidom, fejidom, index, lámpa, bal lábtartó, bal kormány, első felni (kék), első kerék tengely.
Továbbá ha valakinek van, Arrow kewlár (sárga) hangtompítója elfekvőben azt is megköszönném!
2006-08-as motorról beszélünk!
http://crisvsv.deviantart.com/...
Köszönöm!
Franc tudja már. Az egész henger át volt reszelve.
Pedig az az 5 fok az rengeteg! Agyon volt esztergálva sokat el csúszott.
Ha egy fasza normálisan jól kibővített henger is biztos sokat nyom rajta. Hengerfej annyit nyomot rajta hogy valami hihetetlen volt. 13-mat le forgott.
Gyári kipufogóm van rajta.
Jobb első lábtartó konzolt(fék oldali) keresek sürgősen, mert az enyém sajnos eltört. Amennyiben van valakinek eladó az jelezze!
Power motor - 4990
Komplett POWER rendszer, bowdennel, házzal, rugóval (NYELV NÉLKÜL) - 12.990
4.990Ft
Hány fok volt? Azt nem is nézte, csak azt, hogy a pótfelömlők illetve a segédkipuk voltak szélesítve.
A mi jelenlegi szintünkön +-5 fok érzésem szerint sajnos nem sokat tesz, kipu és az égéstér többet befolyásol; de egy-két éven belül remélem, lesz lehetőségünk több mindent kipróbálni.
Meddig forgott az a henger? Vagy csak egy kipufogóval próbáltátok?
Az egy nagyon rossz vétel volt! Csak jónak tűnt. De mikor a mérések jöttek akkor jöttem rá hogy szarrá esztergálták. Ki kellet emelni nagyon a hengert hogy a megfelelő préssáv legyen. Így a nyomaték kárára ment. De csináltam hozzá való hengerfejet. Egy esztergályossal akartam bentebb rakatni az egészet, csak ugye a kupola rész más formát kapott kicsit. És el basszta a fasza módosított hengerfejemet! Amivel igen jól ment a gép 40m/s-es égése volt. Majdnem kétszer több mint a gyáriban. elég komoly volt vele. Most is kéne szereznem csináltatnom egy ilyet csak nem tudok nagyon kivel. Dede nem foglalkozik vele azt mondta.
Nincs meg a henger már amúgy. Most keresek hengert megvételre egy normálisat.
Máté Gábortól volt a henger amúgy. Azt hittem jól járok vele de nem. Tuning célnál nem a legjobb ha a fok el csúszik sokat!
120-130oldal környékén van az a rész.
4,4dl
Nem írja a méretét ahogyan néztem.
vagy hol tudnám én ezeket az adatokat megnézni?
köszi
Semmi nagyra nem kell gondolni, nem sok dologból áll egy kétütemű motor: henger, hengerfej, kipufogó. Szabályzatban nekünk csak 28-as karbi lehet, gyári gyújtás, gyári membrán, gyári hűtés. De amit lehet modolni, azt illik szerintem...