3 jeloles van a fogaskereken, egy a fejkoron, egy a labkoron ami a masik oldalan van, es egy a furatnal ahol ramegy a tengelyre. Rotax 123nal a beallitas ugy mukodik, hogy eloszor is FHP-ba teszed a dugot, majd a balance tengelyen levo jelolest a fogaskerek furatan levo jelolessel rarakod, aztan a fotengelyre meno fogaskerek labkoren levo jelolest, a balance tengelyen levo fejkori jelolessel egyezteted. Fontos h FHP-ban legyen ekkor is a dugo. A kep alapjan a fotengelyen levo fogaskereket meg kell forditanod. Ha mar meg van a 3 jeloles igazabol kiadodik mi merre.
Hali,sok sok mákkal sikerült szépen levenni a régi főtengely szimeringet és fel helyezni az új szimeringet,de viszont bakit követtem el nem fényképeztem le a fogaskerekek állását jelöléseit itt jönnek az urak a képen lesz A ábra és B ábra!
A ábra jelölése hova jön? avagy a B ábráé jól áll? kérem segítsetek
Köszi és hogy a kuplungot akárhogy vissza lehet rakni? vagy van annak is vmi jelölése? köszi
Szerintem az a 8ezer előtti beszakadás karburációs probléma lehet (klasszikus probléma a 6-9 közötti luk). Azt nem hiszem el továbbra sem, hogy annyit számít, hogy használhatatlan lesz. Próbáltad teljesen nyitott powerrel is? (elvileg rosszabbnak kellene lennie, de zárt powerral meg az áramlás lehet érdekes, ha nem úgy mozog a gáz a nyelv és az ablak között, mint a gyárinál, de ezt nem tartom valószínűnek; egyébként niylván tök más karburáció kell nyitottal és működővel is a közepén/alján)
Ha faragod a hengert, vagy idegen kiput, fejet próbálsz, akkor lehet más tű is kell, nemcsak főfúvóka, esetleg ha az alja is számit és a közepe akkor súber, kehelycső; kompenzálni is lehet egyikkel a másikat.
Kurvára nem mind1, mondom!
Az a pár fok elég volt ahhoz hogy 6.-ba ne tudjon kiforogni mert power előtt megállt a fordulat. Mivel nagyon lenntre ment így a vezérlés nem volt jól. Nyomatékszegény volt.
A kipu elég sokat tud dobni az tuti!
Nekem 123-as rotax volt, arról nem lehet csapágylehúzóval leszedni. Gyanítom, hogy az újabbakét sem. Nem férsz hozzá a pereméhez. De ha hozzáférnél sem egészséges az önindító fogaskoszorújánál fogva lehúzni.
A mágnesdarabkák, megszoríthatták a bendix mechanikát, vagy beékelődhettek a fogaskerekek közé. Ha nincs lehúzód, próbáld meg féktisztítóval kifújkálni a környékét.
"szorul" az önindító. nem teker. kivettem és letört mágnes darabok voltak rajta. nem értem honnan jöhetett.
kint az önindító pedig nagyon faszán, erősen tekert.
tanácstalan vagyok! ki akartam venni a bendixet is de nem jött ki a lendkerék miatt. egyébként azon sem láttam semmilyen hibát.
Rotax 122-k én is találtam rajzot.
Rotax 123-z nem.
a kérdőjelnél van jel a műanyagkeréken a tengelyhez képest és másik irányban van felrakva.
A ábra jelölése hova jön? avagy a B ábráé jól áll? kérem segítsetek
Köszi és hogy a kuplungot akárhogy vissza lehet rakni? vagy van annak is vmi jelölése? köszi
http://www.motorcycle-usa.com/...
Ha faragod a hengert, vagy idegen kiput, fejet próbálsz, akkor lehet más tű is kell, nemcsak főfúvóka, esetleg ha az alja is számit és a közepe akkor súber, kehelycső; kompenzálni is lehet egyikkel a másikat.
Az a pár fok elég volt ahhoz hogy 6.-ba ne tudjon kiforogni mert power előtt megállt a fordulat. Mivel nagyon lenntre ment így a vezérlés nem volt jól. Nyomatékszegény volt.
A kipu elég sokat tud dobni az tuti!
a problémám:
"szorul" az önindító. nem teker. kivettem és letört mágnes darabok voltak rajta. nem értem honnan jöhetett.
kint az önindító pedig nagyon faszán, erősen tekert.
tanácstalan vagyok! ki akartam venni a bendixet is de nem jött ki a lendkerék miatt. egyébként azon sem láttam semmilyen hibát.