Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Minek apróznád el, tegyél bele mindjárt egy Cr 500-as blokkot, szerintem az elég lenne az erdőbe, vagy ha ktm akkor Exc 360
Valakinek membrán lapok eladóak ? Karbon, vagy egyéb más tuning?
kéne egy lc4es blokk. lánc jó oldalon van
Dehogy sok:D minél több a lóerő annál nagyobb ez-----
nem rossz de erdőbe sok Rx -be
Rakj bele egy ilyet!:D még 3.-ban is emelné az elejét:D

http://youtu.be/I71EnqFUtU4
biztos h a karbival (üzemanyaggal) van probléma? mikor megáll, van szikra? (mert már volt olyannal dolgom, igaz h egy Gilera-nál, de a jelenség kb u.ez volt, csak ott a szikra ment el ha bemelegedett, mert a jeladó tekercs volt szakadt, és a meleg hatására megnőtt az ellenállás. /hajszárítóval melegítve és mérve a jeladó tekercs ellenállását, az jelentősen változott/)
ezt csak érdekesség képen írtam (nekem nem is ilyen blokkos motornál volt), meg esetleg egy tipp, h nincs-e vmi hasonló...
Mindenki örömére megnéztem a gyári érzéket, és 1,5mm-t ír, szerintem ez a tömítés nélküli érték: biztosra mentek nahhh :D
Akkor a legegyszerűbb egy kölcsönkarbival való próba.
Ha az sem válik be, akkor nem ott kell keresni, haenm pl gyújtásnál.
Ezer sebből tud vérezni egy motor, szóval egyesével kell végignézni a hibalehetőségeket.
kedves peti 107
történet ott kezdodik hogy jottem haza fel uton megállt 6 km tolás (200m ment 200 toltam) olyan volt mint amikor elfogy a benzin és egy kis ido mulva telefolyik a karbi.
haza karbi szet össze tisztitas tank szintén csap csövek komplet takaritás
elözö szivocsonk rihes szilozva gondoltam rendelek egy ujat mert MEGERDEMLI tévedtem
másik karbi ugyan az a jelenség tekeres csavaras ugyan az
gyergya csere ugyan ez
mintha melegen jobban csinálna
minden nap egy kis javitás hogy másnap tudjak vele dolgozni menni
DE MAR NAGYON UNOM
de ha megirod a tel számodat szivesen felhivlak ha nem gond hogy ne itt keljen regényeket irnom

kösz a hozzászolást
Mennyiért adnád az oldalidomot?
Akkor megvan a válasz.
A karburalassal nem lehet gond. Dede csinalta egy honapja kb. A szivocsonkom meg ossze vissza van szilozva..
Heló,érdekelne a bal szélső gumi pár!mi a márkája,állapota?
Nem tudok segíteni.
125ös blokk helyére kéne valami nagyobb. mind1. csak nagyobb de ne haccáz. csak baj ott van hogy a lánckerék jobb oldalt van
Mit akarsz építeni? Illetve miből, milyen célra, és mennyiből, stbstb. ?
valaki látott már 2hengeres dupla 125öst? 250 Rs esetleg? építeni kellene
Olyan nincsen, hogy egyszer jó szívatóval, másszor nem.
Mindig ilyen volt, vagy csak az új csonkkal lett ilyen? Membrán is más? Mi az, ami változtatva lett azóta, amióta jó volt?
Meg körbe a blokk-közepek tömítésénél, a hengertalpnál, a membránnál, a membránfedélnél, a gyujtásszimmeringnél...
Vagy megkeresed alaposan, vagy fölös belekezdeni.
Alapjárati fúvókát ha nagyobbat teszel bele úgy még lehet játszani. (ha nem elég a keverék állítócsavar állítási intervalluma)
Hello
Segitseg
olyan probleman van a motorral hogy kis fordulaton bedadog olyan mintha elfogyna a benzinrotax 122 .nagy fordulaton power nyitas utan mar megy
ha egy kicsit rohuzom a szivatot akkor magahoz ter (neha)
uj szivocsonk van rajta karbi kitakaritva tankban levo szurok tisztak
olyan mintha valahonnan fals levegot szivna dellorto 34karbi van rajta
mar egy masik karbit tetem fel aval is ugyan azt csinalta
valaki jart mar igy?
varnam az epito jelego otleteket

szep utat mindenkinek
Na akkor fujok fektisztitot a szivocsore mert arra gyanakszom..
Igen lehet még szimering is de akkor nem esne vissza a fordulat kis idő mulva.
Nekem még gyári összeszerelés a blokk, azért érdekel hogy mennyi lehet a prés de akkor biztos nekem is nagy.
Illetve bocsáss meg: igen kevesell, de falsol levegő miatt, ami nem karburációs hiba: lehet többet engedni neki a csavaron, de nem szünik meg a porbléma.