Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szervusz! Én tegnap 2órát szerelgettem a pneumatikust, hogy pontosan mekkora legyen a nyelv szára, meg az egész power hossza... Kíváncsi lennék neked hogy van állítva ?
ne mindegy meddig ér be a hengerbe, és mekkorát nyit.
Elvileg a pneumatikus mert azt tudod állítani hogy mikor nyisson.
Akkor jön a másik hülye kérdés melyik a jobb a pneumatikus power vagy az elektrónikus? enyémben pneumatikus van...
köszi előre
bocsi, csak esténként kerülök a géphez
írtam emailt
Én se ugy gondoltam hogy mindent egyszerre de ha eddig cserélt trafót meg lendkereket akkor és nem jó, akkor én feldobnék egy másik alaplapot hátha...
Egyszerre csak egy dolgot cseréljen, különben nem fogja tudni, hogy mi volt a baja...
vasárnap hoztam el tőle a szerelőtől ,trafó meg lendkerék 1000% h jó patvarostól vásároltam itt fórumról,de vasárnap óta ment szépen semmi baja nem volt,akkor azt mondjátok h a gyujtás alap lap?
egy próbát megér szerintem hogy felrak egy másikat....
az nem jelent semmit, nekem is volt ilyen hogy elindultam hibátlanul ment aztán bemelegedett és megállt... majd ujra beindult megint megállt a gyujtó tekercs volt megszakadba...
Azért gondoltam erre, mert ha szikra van, az még nem garancia arra, hogy jó helyen adja.
Hagyd a fenébe, vidd el szerelőhöz, vagy olyan elektromiskához, aki ért a gyújtásokhoz/tekercsekhez; egyébént az, ami a lendkerék fölött van kb 10óra irányában tekercs.
Tomi nem kell a cucc?
Mondta, hogy van szikra -.-"
Cserélk gyujtás alaplapot lehet hogy a gyujtótekercs megszakadt.
Szerintem kevés neki az üzemanyag és terhelésen már meghal... Nézd meg karburátort nincs-e valami dugulás meg a főfuvókát hogy mekkora van benne.
az hol van? és hogy tudom megvizsgálni hogy jó e?
köszi
Én először a jeladót vizsgálnám...
Hali,segítségeteket kérem aprilia rs 125-ről van szó ,ma reggel elindultam dolgozni a motorral nem volt még semmi baj,talán 1 km után elkezdet durrogni a kipufogó,utána már be sem indult öníndító csak pörgöt semmi,tolásal sem,szikra van,ithol megnéztem a gyertyáját és olajos volt eléggé,most cseréltem benne lendkeréket meg trafót.
Aki tudna adni tippeket mit nézzek nagyon szépen megköszönném.
Üdv.
Köszi megnézem
Üresbe kipörög igen, és akkor is müködik mindig ha 1esbe behuzom a kuplungot, felpörgetem 9-10 ezerre és utána adok neki kuplungot, de ha simán elindulás után huzom neki a gázt, akkor 8 ezer körül ledadog és nem megy tovább, akkor rakom neki 2 est huzom neki és néha felpörög 11 ezerig néha ott is ledadog, 3 asba viszont mindig megy 11 ezerig
nekem is ilyen volt mikor megvettem, és nekem pl túl dús volt (kisebb fúvóka megoldotta)
Rotax 122 váltót keresek.
nekem is ilyen volt, üresben kipörög? vagy akkor se?
miért is ? mert 1000évig így gyártották a motorokat? Vagy a cr500 vashüvellyel neked gyenge? persze jobb a nicasil,de a a szegény ember vízzel főz.
Sziasztok!
2004 Aprilia Rs 125-öm van nekem is, a végsebessége 160 körül van, viszont olyan gondom lenne, hogy 1esbe és NÉHA 2 esbe is, ha huzom neki a gázt 8 ezer körül nem engedi tovább ledadog, viszont 3 asba és attol fentebb minden esetbe kipörög 11 ezerig. mi lehet a probléma?
A motort nem rég vettem, mióta megvettem ilyen....

nézegettem a forumot és talán találtam rá megoldást, de nem pont olyan eset mint az enyém , örülnék ha valaki tudna valami tippet adni mi lehet a gond az enyémmel.