ja... meg állítása szerint ő hibátlan működőképes alkatrészeket árul csak nem egy ember szidja mert kalap sz***-se ér amit elad mert mind rossz és nem működik
Látszik hogy amatőr vagy ebben nagyon! Ha ekkora hülyeségeket írsz!
Hidd el amit mond mert ez valóbban így van! Nagyon komoly módosítások kellenek ahhoz hogy egy RS 40LE legyen!
Amúgy is egy RS gyárilag nem 34LE csak azt írják. Kicsivel kevesebb.
Kérdeztem én is őt a tuningról, de azt mondta, hogy csak állítsuk be normálisan, ne akarjuk megváltani a világot.
Most ott tartunk, ahová a javaslata mutatott, de ez messze kevés nekünk. Nem hallgatok rá és majd nemsokára kiderül, hogy feljutunk-e a hegyre, vagy sem.
Nekem a Dede Pisi csinalta a karburalast, szamomra ez garancia. O is vmi 23 loerorol beszelt kereken merve a szeria motoron es vmi 35 ot meretett az epitettjein. Azok is alpok adriaban futnak, futottak.
Közben egy ilyet is találtam:
"Somewhere on the 125 forum are my dyno results. Completely stock bike....29.9 hp to the ground. 14.6 torque."
Bár szintén megkérdőjelezhető.
Természetesen egy gyári Rs-re írtam azt az 5 lóerőt, és ha lehet hinni a hajtáslánci veszteségmérésnek, akkor ha jól gondolom, ez minden, ugyan olyan szériás Rs-re is igaz, ha a kopásból eredő hibát nem vesszük latba, és persze gyári a főtengelytől a kerékig. (Akkor miért is kéne %-ban megadni? Ha van két ugyan olyan gép, csak mondjuk a hengerben különböznek, akkor a nagyobb hengeres gépnek nagyobb lenne a vesztesége, ami nem igaz. )Már pedig ezt mérték fizikailag külföldi Aprilia fórumon, de a hitelessége, és a módszere megkérdőjelezhető, arról nem írnak.
Egyébként hogy mérik meg a veszteséghez szükséges teljesítményt, ha nem egy adatbázisból szedik le az adatokat? Érdekelne.
Nem vagyok biztos abban, hogy keréken, vagy tengelyen van mérve az a gyári 22-18-28-26-24 ló. A folytott ránézésre is kaki, fülre is szar hallani, amikor húzza neki valaki, a 28 lovat meg kérdésem, hogy hogyan rakták össze, tippem szerint öszeválogatott egymáshoz passzoló alkatrészekből, pontosan határra közelítve a mértékekkel és a karburálással, előgyújtással is. De hogy az utcán futkosók között szeirntem aligha 100ból talán jóindulattal 1 van olyan, abban biztos vagyok!
nem a srác "40" lova miatt kérdeztem. A gyerek nálam már megbukott egyszer, hónapok óta hirdeti a felújított blokkos motort... facen meg ott égeti az rs-sel a gumit. Múltkor azt írta, hogy a rendőrautó nem érte utol 180-nal...
Várjunk, azért nem ilyen egyszerü: a hajtási veszteséget %-ban kell megadni, különben egy aprilia vázban egy gyári simsonblokk minusz 2lovas lenne :D
Szóval ha a srác a 40lovat tengelyre értené és ezzel a 18%-al számolnánk (ami kurvasoknak tűnik nekem), akkor 34 ló lenne neki.
Persze mivel eddig azt sem tudtátok, hogy kerék, vagy főtengely, VAGY !SZIMULÁCIÓ!, ezért nyilván nem mért adat, ami pedig nincsen lemérve azt nem szabad elhinni: én is csak egykét ismerősömnek hiszek szóbeszédi saccolásokról seggre mérve, még a bemondott végsebességet sem hiszem el idegeneknek, mert általában az óra csal, de egy gps már egész pontos eredményt tud adni.
Minden bizonnyal jobban tudom, mert a 40 lovakkal Alpok-Adrián mennek 125SP-ben.
És igen annyira vagyok lenéző, hogy ne higgyem el, hogy te ilyen motorral szaladgálsz utcán, és ennyiért adod teljesen felújítva, amikor nem ismered az alkatrészek neveit sem. ("tervezett verseny kipufogó, verseny karbon membrán")
Főleg, hogy egy gyári rotax 122/3 soha nem volt 34 lóerő (ez áll a forgalmimban), mint ahogy az olaszok állítják nagy bőszen. Van pár dyno-s video fent az interneten, 2008as full power Rs, gyári, 1600 km-t futott darab 23 lóerőt tud. Egy másik tuningolt, 160 ccm, 34es karbi, membrán, arrow/jolly moto stb pedig 35.68 lóerőt.
Bár ahogy mondani szokták, a papír mindent elbír. Nem mintha ezek lényeges adatok lennének, mert ugye csak az élvezet a lényeg, nem a száraz adatok.
ezek az alkatrészek érdekelnének: jobbos balos lábtartó, sztender kapcsoló, önindító, index relé, vízcső ameilyk a hengerfejtől a hűtőig megy,zárszett,plexi,fejidom,jobbos oldalidom,sztendernél a kis idom, láncvédő a lengővillánál és a blokknál lévő, várom az árajánlatokat!
Hidd el amit mond mert ez valóbban így van! Nagyon komoly módosítások kellenek ahhoz hogy egy RS 40LE legyen!
Amúgy is egy RS gyárilag nem 34LE csak azt írják. Kicsivel kevesebb.
Most ott tartunk, ahová a javaslata mutatott, de ez messze kevés nekünk. Nem hallgatok rá és majd nemsokára kiderül, hogy feljutunk-e a hegyre, vagy sem.
"Somewhere on the 125 forum are my dyno results. Completely stock bike....29.9 hp to the ground. 14.6 torque."
Bár szintén megkérdőjelezhető.
Egyébként hogy mérik meg a veszteséghez szükséges teljesítményt, ha nem egy adatbázisból szedik le az adatokat? Érdekelne.
Szóval ha a srác a 40lovat tengelyre értené és ezzel a 18%-al számolnánk (ami kurvasoknak tűnik nekem), akkor 34 ló lenne neki.
Persze mivel eddig azt sem tudtátok, hogy kerék, vagy főtengely, VAGY !SZIMULÁCIÓ!, ezért nyilván nem mért adat, ami pedig nincsen lemérve azt nem szabad elhinni: én is csak egykét ismerősömnek hiszek szóbeszédi saccolásokról seggre mérve, még a bemondott végsebességet sem hiszem el idegeneknek, mert általában az óra csal, de egy gps már egész pontos eredményt tud adni.
És igen annyira vagyok lenéző, hogy ne higgyem el, hogy te ilyen motorral szaladgálsz utcán, és ennyiért adod teljesen felújítva, amikor nem ismered az alkatrészek neveit sem. ("tervezett verseny kipufogó, verseny karbon membrán")
Bár ahogy mondani szokták, a papír mindent elbír. Nem mintha ezek lényeges adatok lennének, mert ugye csak az élvezet a lényeg, nem a száraz adatok.