a power nyelvnek (ha nem lenne rajt a menetes szár) szintben kell lenni a helyén. így van zárt állapotban.
ezt úgy éred el ha teszel egy alátétet a száron lévő anya alá. ez a határolója. koppanásig.
Látom power nyelvről van szó. Nekem olyan kérdésem van, hogy a mechanikus powernyelven van a végén menet, ergo lehet állítani mennyire legyen bent a hengerben- ezért csak annyira is húzza is ki. De hogyan tudom hova jó állítani a nyelvet? Tehát azt vettem észre hogy nagyon rövid lett a powernyelv, így kíhúzva van alap állásban, az erején érezni, nyitást meg szinte észre se lehet venni, csak hogy jön a fordulat. a powerházba be leeht tekerni a nyelv szárát. Kérdés: tökig be kell engedni a powernyelvet alap állásban?
A poverháznál húzd le a gumisapkát, és nézd meg kiemeli e a bowden a nyelvet. Ha nem akkor ott a gond. De szerintem 7-8000 között kellene akkor ledadognia. Egy próbát megér.
Sziasztok!
A segítségetekre lenne szükségem..
Egy olyan problémán van,hogy amikor a fordulat eléri az 5-6ezret,egyszerűen nem rúg seggbe a motor,hanem ledadog...
Olyan mint ha nem nyitna a power(?)
Szerintetek mi lehet a baja?
Bocsássatok meg! Elkavarodtam, megnyitottam a fórumot és emlékeztem, hogy hengert keresett valaki, nekem pedig muszáj mindenbe beleszólnom és okoskodnom...
Tevékenykednék, csak most diétára fogták a mozgásomat :S Emiatt nem bírok magammal és túlzottan aktív vagyok, de már nem sokáig! ;)
Remélem tisztában vagy azzal, hogy csak a dugó 30-40 újan, a henger pedig 70-80. Egy sérült hengert, amit nikasziloztatni kell tudsz már venni tizen ezer ft-ért...
Jó hengert ha nagy mákod van találsz 30 körül már (és ez csak a henger, nem szett)
Fejet meg lehet kukázni 5ezertől; nézz szét ebay-en.
Kérdésem a következő.. :
Most volt a mocin nagygeneral és toltam volna befele de semmi sebesseget vágja kompresszió van nekem az a tippem hogy fosul raktam össze a kuplungomat és csúszik a kuplung mint állat...
Azért gondolom mert mikor szaladok és lerugom 1esbe kicsit nehezebben ugyan de gurul tovább...
Nem ilyen jellegű a gond.
egyszerűen nincs semmi megindulás,70 a max,és nem forgat,nem enged,nem megy.
ezt úgy éred el ha teszel egy alátétet a száron lévő anya alá. ez a határolója. koppanásig.
köszi a tippet!
Esetleg még valaki más?
A segítségetekre lenne szükségem..
Egy olyan problémán van,hogy amikor a fordulat eléri az 5-6ezret,egyszerűen nem rúg seggbe a motor,hanem ledadog...
Olyan mint ha nem nyitna a power(?)
Szerintetek mi lehet a baja?
Rs 125 műszerfal hibátlan, sérülés és javításmentes, illetve farokidom és első teleszkóp!
Írj árat: isde.xxx@citromail.hu -ra
Személyesen nem tudod át venni?
Küldtem egy üzenetet a hírdetésednél.
Tevékenykednék, csak most diétára fogták a mozgásomat :S Emiatt nem bírok magammal és túlzottan aktív vagyok, de már nem sokáig! ;)
Jó hengert ha nagy mákod van találsz 30 körül már (és ez csak a henger, nem szett)
Fejet meg lehet kukázni 5ezertől; nézz szét ebay-en.
Kérdésem a következő.. :
Most volt a mocin nagygeneral és toltam volna befele de semmi sebesseget vágja kompresszió van nekem az a tippem hogy fosul raktam össze a kuplungomat és csúszik a kuplung mint állat...
Azért gondolom mert mikor szaladok és lerugom 1esbe kicsit nehezebben ugyan de gurul tovább...