Valaki szedett már szét 1998-2005 közötti RS végdobját?
Van a vég felőli oldalán két bemélyedés. Olyan mint ha hőálló O gyűrűnek lenne ott helye. Az létezik, vagy nem kell oda semmi?
Aztán jön a perforált cső gyapottal és a vége.
hali újra.....1 kérdés: dellorto 34 vhsb ld karburátoról lenne szó-főfúvókája 178, szabályzó tű k21.
lesz vmi baj ha a főfúvókát mondjuk 160-ra cserélném és a tű maradna?
köszi
Valakit meg kérsz, hogy fogja meg a motort. Sztender nélkül nyomd le hírtelen a hátsó felét vagy ahogy te írtad a seggét. Ha hírtelen visszatért akkor csere érett. Vissza úton kell ellentartása a gátlónal. Valamelyik még szusszan is. De ha eddig nem pattogott és most igen akkor valószínű kifolyt az olaj vagy a gáz belőle. Nekem is fel kell újítani. Bp-én 3.ker-ben igaz 20-t, de az hasonló az újhoz. Egy használt kérdés jó e és meddig bírja, meg milyet küldenek. Én már egyszer belenyúltam a lecsóba ez ügyben.
Valakinek volt már olyan h csak szivatóval szeretett menni a gép? Karbit kitakarítottam, lehet farsot szív valahol...
Másik kérdés ha pattog a segge akkor teló csere? olyan 90nél kezdi...
Valaki szedett már szét 1998-2005 közötti RS végdobját?
Van a vég felőli oldalán két bemélyedés. Olyan mint ha hőálló O gyűrűnek lenne ott helye. Az létezik, vagy nem kell oda semmi?
Aztán jön a perforált cső gyapottal és a vége.