Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az nem kevesellés: ez falsolás; nekünk ugyanez a bajunk: bennragad 15sec-re 3-4 között.
Mi blokkot bontunk összel emiatt: két versenyt még kibir, mert felső tartományba nem szol bele olyan kicsi falsolás... szimmering, blokktömités amire gyanakszunk.
Kevés a benya alsó fordulaton.
Az ne is érdekeljen, nekünk 2,3mm volt... ez 3x-sa az alsóhatárnak.
Mibol kevesel? Benya?
Azt nem tudod véletlenül hogy segédkipufogós rotax 122-őt gyárilag milyen préshézaggal szerelik?
Kevesel a motor, álítani kell a karbi levegő vagy keverék csavarján nem tudom a tieden milyen karbi van.
az alkatrészek úgy néz ki elkeltek.
Udv!

At mitol van, hogy ha megallok, az alapjaratom 3000 re esik le, es csak par mp. utan esik le rendesen 1500 korulire?
Akkor már az egészre, ne a nagyjára :)
No akkor lecsapok a nagyjára, holnap telefonálok majd!
Rosszul gondolod: bármikor meg lehet csinálni: nem nagy dolog leszedni, és belőni ezt: először nem kell semmit sem szétszedni (szóval csak a gyertyát kell kiszedni), csak ellenőrizni. Ha van eltérés (amiben 100%-ig biztos vagoyk, hogy sok), akkor kb egy órás meló kényelmesen egyedül kicserélni ezt.
Ha 2mm-ről változtatsz 1,6ra akkor nem fogtok seggre érezni kb. semmit sem: mi sem éreztünk, mert ez nem egyenesen arányos, hanem exponenciális.
Persze rendben. De mikor cserél az ember dugattyút gondolom akkor kellene ezt mind alkalmazni mielött visszaszerel az ember mindent és nincs minden visszatöltve sem. 850km-t levezettem eddig vele semmi gond nélkül. Azt a méretű tömítést tettem vissza amelyik volt. gondolom a Vertex nem csinál akkora bakit, hogy az eredeti dugattyú ívét méretét megválltoztatja. Ha igen akkor gáz. De gondolom megpróbálják a tőlük telhetőt elkövetni, hogy méretileg azonos legyen.
Sziaszok!
RS 125 ből maradt cuccok eladók, lehetőleg egyben.
-jó féktárcsa
-jó gyújtás
-jó önindító jó bendix-el
-ékpálya hibás főtengely tökéletes japán hajtókarral
-gyújtás kapcsoló
-fékcső, stb amit a képen látsz

egyben irányár 25e ft. vodafone553 287egy
resone-@freemail.hu
Én 0.7-0.8 körürel szoktam belőni a prést, persze hibátlan főtengellyel.
Jobb oldali főtengely szimering cseréhez ki kell venni a főtengely csapágyat?
Mi úgy cseréljük a dugattyúkat és szedjük le/rakjuk fel a hengereket, membránt, karbit, hogy a blokk végig benne van a vázban, mondjuk az oldalidomokat le kell szedni hozzá de az is csak 5 perc.
Ehhez nem kell kiszedni a blokkot, csak a tankot felhajtani, és a pipát lehúzni, és kitekerni a gyertyát...
Nem is akarok hozzányúlni. Ha majd egyszer kiszedem a blokkot akkor majd megnézem mekkora is ez a hézag. Most a. Motoron cseréltem most a dugót. Örültem, hogy összeraktam. A motorban most van 16000km. Teljesen fojtott volt, illetve még az is. Remélem nem sokáig. Jövőhéten remélem meg lesz miért nem pörög ki. Valami még fojtja. Pólyák Laci szereli.
Én 1mm alá megyek le, de barátomnak, amikor megvette 2,3 volt.
Olyanoknak, akik nem ismerik ezt a trükköt nem ajánlok határértékeket, mert ha összerakjátok így, akkor karburálni is pontosabban kell majd; amit nem hiszen hogy tudnátok kivitelezni, mivel akinek új a hengerfej téma, az valszeg a karburáláshoz is ugyanannyit ért.
A másik fontos probléma, hogy a kitudja milyen blokkjaitokat ha határértékre állítjátok, és mondjuk szar a blokk, mert már lóg a hajtókar, vagy meg van nyulva valami, vagy a görgő kaki, akkor ez az érték változni fog menet közben: szóval fogalmatok sem lesz arról, hogy milyen értékkel mentek: aminek detonálás, vagy még rosszabb lehet a vége.
Ezért maradjatok csak az 1,5mm-nél, aki bátrabb, az mehet 1,3ra le, de lejjebb csak szakértelemmel/szerelővel.
Pálya motort épitesz ? ? Du megnézem kéne hogy legyen egy tarcs telo / sárga rugos / !
Akkor a 125-ös motornak mennyinek kell lennie a préshézagnak? Persze normál használatra. A belinkelt lapon 0.7-0.9 de a leírásodban 1.5-röl van szó.
Központi teleszkóp érdekelne (sárga rugós) . .

(bal oldalt nincs légbevezető...elnéztem, így csak a hátsó teló kellene)
Nem ő fogja összerakni csak megkértem, hogy nézzen rá a blokkra, hogy szerinte mit kell kicserélni. :D
Kerüld el azt a szerelőt nagy ívben!
Úgy érzem én is lehetnék motor szerelő ha már az ilyen emberek is azok! Csak újítottam már fel blokkot ami jó is lett... Ennyi erővel már akkor. Sőt sokan mások is...
0,3 az! De van mikor síkolni kell a henger hengerfejet és így változik az érték...