Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fesültség szabájzó érdekelne rs 97-s kiadású.
köszi
Segitsegeteket kernem!

Tegnap szetesett a kuplung karbol a bowden menet kozben.
Szerintetek ez elszalakadt? Vagy csak kijott a helyerol? Nem tudom hogy nez ki eredetileg a bowden vege. Aprilia rs 125 2008
50-125 ccm es motorokra kipufogó dob
Rengeteg szinnel
Palást anyaga
Aluminium
Eloxált aluminium
Carbon
Carbon-aramid
Aramid
Bazalt
Vadonat újak
Ára 15500ft per darabb
Szinektől független
Sajat kivánság alapján személyre szabható
Szia! Nincs mit!

Hogy melyiket érdemes megvenni? Elsősorban a hátsót igen. Az elsővel az a bajom nekem is, hogy csak kerékcsapágy csere miatt tudom használni. Teleszkóp szimering cseréhez már a kormány nyakba beakasztható kellene. Viszont Az RS-nél az le is van fedve. Többen az eleje javításánál fel akasztják, és az elelje is immár szerelhető.
Hú, köszi szépen, akkor megnyugodtam... nem rég vettem a motort, és gondolhatod milyen ideges voltam, hogy kilyukadt a blokk! Köszi a választ!
a jobb oldali réz csonkon kell lennie egy guminak ami rájön a bal oldali lukra. onnan folyt ki. ha nincs ott a gumi akkor is kifolyik ha feldől.
A jobb oldalt folyt ki, van ott egy túlfolyó, igazából egy gumicsövet keress, ez rá van vezetve a lánc felé. a jobb oldali műanyag dekninél lesz kb. ne izgulj, nem repedt el semmi.
köszi a gyors választ!
És szerinted elég csak a hátsó, vagy érdemes beruházni egy elsőre is?
Az álvánnyal kapcsolatban (hátsó)! Tökéletesen tartja a motorot.
Sziasztok!
Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy van egy 2006 RS 125-ösöm, amit szerdán éjszaka feldöntött a szél. Másnap, amikor felállítottam a motort, sűrű fekete olaj folyt belőle, ami később kiderült, hogy a váltóolaj lehetett. Sajnos nem találtam meg, hogy hol folyhatott ki az olaj, de ma feltöltöttem a blokkot, és úgy néz ki, hogy nem folyik sehol; bár a motorral még nem mentem, csak beindítottam. Szerencsére nem sérült komolyan (legalábbis én nem látok rajta semmilyen sérülést), mert a virágágyásba borult, azonban a vízszintesnél jobban megdőlt.
Az lenne a kérdésem, hogy van „gyári” lehetősége kifolyni az olajnak, vagy lyukas lehet a blokk?
A másik kérdésem, hogy a motor eddig oldalsztenderen volt, de szeretnék valami „stabilabb” megoldást. Ha van valakinek motoremelő állványa, le tudná írni a tapasztalatait? Mennyire biztosabb a motor tartása, alkalmas a napi használatra?
Bocs, ha nagyon láma dolgokat kérdezek, és előre is köszi a válaszokat!

Üdv
Kis virsli gumi van rajta!
Hát az tuti!
Én nem tartom szépnek se szerintem az eleje meg elég pocsék!
Annyi hogy jól néz ki, de hiába ha elmarad az élvezet.
Hát ez a nem mind1!
Bírtam mikor jöttek róla a cikkek hogy az RS4 mennyivel jobb lesz. Meg így meg úgy mutogatták hogy hogy megy a pályán. Sose lesz olyan mint egy jó RS már...
nekem az úgy jött le, hogy lángvágóval finoman rámelegítettünk és alá feszítettünk több helyen, ahogy kell
ha előtte flexxel levágod a kosarat az segít esetleg, én így tettem.
méretre nem emlékszem
Illetve hogyan lehet leszedni a kúpgörgős csapágyat?
Sziasztok! 2001-es kormány csapágy méretét tudná valaki? Alsó kúpgörgősé kellene. A felső 6205. Annál azt nem tudom pórvédős e vagy sem.
bocs hogy ide írok, mert végül is mind1. egész nap power nyitás alatt mentem, 1-2helyen pörgettem ki. sok alapjárat, egyenletes gyorsítás power alatt. Kivettem a gyertyát és fekete, kormos, benzines volt.
a tű középen áll( 34es karbi) nyél gáznál olyan mintha végfordulaton keveselne
Rs125 csere. Adatlapomon a hirdetes.
Üdv.keress fel mailban. Evjarat kellene,meg h milyen tipus. Nekem van egy 97es rs. 17000kmel. Cimem:cd.20142@gmail.com
hali vki nem tudd dellorto vhsb 34 ld karbihoz felújító készlettett? vagy akár külön külön is honnan tudnék vásárolni?
Köszönöm
Van önindítóm , ha érdekel írj :
xbombs@citromail.hu
szia!

nekem van balos jobbos komplett 9 ezer a 2 hegesztett mind2
ez ránézésre RS50 felni. az pedig 13 colos és nem 17, a féktárcsák is kisebbek. nem hinném, hogy kompatibilis.
a RS125 felnik passzolnak évjárattól függetlenül. a furatok, felfogatások és grammra egyformák így tudom.