Tegnap szetesett a kuplung karbol a bowden menet kozben.
Szerintetek ez elszalakadt? Vagy csak kijott a helyerol? Nem tudom hogy nez ki eredetileg a bowden vege. Aprilia rs 125 2008
50-125 ccm es motorokra kipufogó dob
Rengeteg szinnel
Palást anyaga
Aluminium
Eloxált aluminium
Carbon
Carbon-aramid
Aramid
Bazalt
Vadonat újak
Ára 15500ft per darabb
Szinektől független
Sajat kivánság alapján személyre szabható
Hogy melyiket érdemes megvenni? Elsősorban a hátsót igen. Az elsővel az a bajom nekem is, hogy csak kerékcsapágy csere miatt tudom használni. Teleszkóp szimering cseréhez már a kormány nyakba beakasztható kellene. Viszont Az RS-nél az le is van fedve. Többen az eleje javításánál fel akasztják, és az elelje is immár szerelhető.
A jobb oldalt folyt ki, van ott egy túlfolyó, igazából egy gumicsövet keress, ez rá van vezetve a lánc felé. a jobb oldali műanyag dekninél lesz kb. ne izgulj, nem repedt el semmi.
Sziasztok!
Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy van egy 2006 RS 125-ösöm, amit szerdán éjszaka feldöntött a szél. Másnap, amikor felállítottam a motort, sűrű fekete olaj folyt belőle, ami később kiderült, hogy a váltóolaj lehetett. Sajnos nem találtam meg, hogy hol folyhatott ki az olaj, de ma feltöltöttem a blokkot, és úgy néz ki, hogy nem folyik sehol; bár a motorral még nem mentem, csak beindítottam. Szerencsére nem sérült komolyan (legalábbis én nem látok rajta semmilyen sérülést), mert a virágágyásba borult, azonban a vízszintesnél jobban megdőlt.
Az lenne a kérdésem, hogy van „gyári” lehetősége kifolyni az olajnak, vagy lyukas lehet a blokk?
A másik kérdésem, hogy a motor eddig oldalsztenderen volt, de szeretnék valami „stabilabb” megoldást. Ha van valakinek motoremelő állványa, le tudná írni a tapasztalatait? Mennyire biztosabb a motor tartása, alkalmas a napi használatra?
Bocs, ha nagyon láma dolgokat kérdezek, és előre is köszi a válaszokat!
Hát ez a nem mind1!
Bírtam mikor jöttek róla a cikkek hogy az RS4 mennyivel jobb lesz. Meg így meg úgy mutogatták hogy hogy megy a pályán. Sose lesz olyan mint egy jó RS már...
nekem az úgy jött le, hogy lángvágóval finoman rámelegítettünk és alá feszítettünk több helyen, ahogy kell
ha előtte flexxel levágod a kosarat az segít esetleg, én így tettem.
méretre nem emlékszem
bocs hogy ide írok, mert végül is mind1. egész nap power nyitás alatt mentem, 1-2helyen pörgettem ki. sok alapjárat, egyenletes gyorsítás power alatt. Kivettem a gyertyát és fekete, kormos, benzines volt.
a tű középen áll( 34es karbi) nyél gáznál olyan mintha végfordulaton keveselne
ez ránézésre RS50 felni. az pedig 13 colos és nem 17, a féktárcsák is kisebbek. nem hinném, hogy kompatibilis.
a RS125 felnik passzolnak évjárattól függetlenül. a furatok, felfogatások és grammra egyformák így tudom.
köszi