Mit gondoltok a kipufogo kibelezeserol? Katalizator is kuka vagy megeri benne hagyni? Regebbi, irasokat olvastam itt forumon,de evekkel ezelottit. Ott a katalizator kivetele utan romlott a teljesitmeny, viszont arra gondoltam, hogy akkor mar tudna talan egy parral nagyob fuvokat is mivel jobb az oblitese, szerintetek helytallo a dolog?
Nem, nem mondott ilyet nekem senki. Minden jó és minden frankó, de mégsem. Aztán a robbantott ábránál láttam a két henger jelölését. Ebből kifolyólag gondoltam a leírtakra. Pont két nyílással több van. Innen el kezdtem agyalni lehet ez a gond. De kiderült, hogy inkább ne is agyaljak ezen többet. Még sajna nem hívott Laci és nem tudom még mi a gubanc. Ez kicsit idegesít és ezért gondolkodni próbálok a lehetőségeken.
Ez egy kérdés volt. Eddig 50ccm-es motorjaim voltak. Abban a henger volt fojtott, vagy fojtatlan. ezért is tettem fel. De mint megtudtam mindegy 7 vagy 9.
Ez a válasz kicsit megnyugtatott!
Már csak az eredményre várok, mi a gond. Mi tiltja le, vagy miért nem pörög és megy ahogyan kell. Remélem csak valami csere és minden ok.
én régen kaptam ismerőstől új méterben vehető filléres ipari láncot.
a hiba ott jelentkezett, h a görgők sorra törten össze, elmaradtak róla.
nem ekkora terhelésre, sebességre vannak tervezve a kombájn láncok.
Elvileg ki van nyitva. Ki van szedve a burkolat és el van vágva aminek el kell, hogy legyen vágva. Azon belül 071000 ... QVA91 a száma ha jól emlékszem a CDI-nek. Hogy most attól független milyen a CDI azt nem tudom, de remélem a héten meg fogom tudni.
Na most ez egy 2003-as 11KW-os gyárilag. EU importra gyártott. Ebbe bele tett valaki egy 1998-as powerszettet. (mágnerelé, powernyelv 7800-as elektronikát.) Viszont beállítás átfúvókázás, rezó ürítését már nem csinálta meg az illető. Ezeket megcsináltattam. Most visszavittem Lacinak, hogy mi a helyzet a motorral bejáratás után. Sajnos mivel 25km volt benne mikor Laci beállította, meghúzta nyitott pörgött valamelyest, de 100%-an nem probálta ki. Ez érthető is mivel még nem volt járatva csak alig. Ja a légszűrőből is kivette a fojtást. Hétfön elvittem és meghallgatta. Valami még fojtott illetve vagy rosz és ezért nem működik úgy ahogyan kellene. Azért is kérdeztem a hengert. Derbi motorom volt. ott volt a fojtott henger és a fojtatlan. Fojtott szűk kipunyílással. A fojtalan nagyobb-terebéjesebb nyílással és két segéd kipufogó furattal. A leírást olvastam ugye az RS-nél 7 és 9 lyukú hengerről ír. A derbinél hiába csináltam volna akár mit ha a henger fojtott. Azon henger csere és átfúvókázás ami segített. Elektronikusan nem volt szabályozva.
Az alvazszam iranyado lehet, mert abbol kiveheto az EURO szerinti besorolas, igy a teljesitmeny is, igaz ez az evek alatt az elozo tulajok valtoztatasai miatt elterhetnek.
Az mit jelent, hogy gyengébb henger. 150 helyett 120-at megy, vagy LE-ben számít? Vagy 150 helyett csak 145-el tud menni? Lehet az enyém csak 7 nyílással van és lehet ezért nem pörög fel és ezért is nem megy 120-nál többet.
- első kerék
- első-hátsó lábtartók
- fejidom tartó konzol
- hátsó LED-es lámpa
- hátsó lengőkar
- hátsó sárvédő
- hengerfej
- hűtő
- műanyag fogaskerekek
- kiegyenlítő tengely
- kipufogó
- kormánykapcsolók
- kormányrúd
- levegőszűrő
- membrán
- olajpumpa
- olajtartály
- oldaldeknik
- segédváz
- szívató bovden
- sztender
- tükrök
- váltó(rotax 123)
- vízpumpa
- víztartály
- üzemanyagtartály
- első gumi
És még sok minden más, ha valami érdekel, írj e-mailt!
sz.schliemann@indamail.hu
Már csak az eredményre várok, mi a gond. Mi tiltja le, vagy miért nem pörög és megy ahogyan kell. Remélem csak valami csere és minden ok.
a hiba ott jelentkezett, h a görgők sorra törten össze, elmaradtak róla.
nem ekkora terhelésre, sebességre vannak tervezve a kombájn láncok.