Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni...
Van egy motor,aminek állítólag hibásan mér a km meghajtó,el van törva benne egy rugó.
Azt mondják,hogy indulásnál néha fura hangot ad egyesben,mert a rugó elmozdul benne,de menet közben nincs baj vele.
Ez lehetséges,hogy valóban annak a hibája?
Köszi előre is!
Üdv: J.
Ha a henger 7 felömlős lehet akkor akármit csinálok nem fog 120-nál többet menni? Most néztem, 7 és 9 felömlősre gyártották. Hogy melyik henger van nekem azt nem tudom.
Nincs tapasztalatom fojtott rendszerrel, de kétlem, hogy a kipufogó gátolná, hogy 10en ezerig felpörögjön, azt inkább a gyújtás elektronika szokta visszafogni. utcai döntögetést inkább érezni kell, mintsem megtanulni. motorozásnak is bátorság az alapja, így az agyig döntögetésnek is:) sok sok km kell és mindig arra nézz amerre menni akarsz, még ha para van, akkor is:)
98-99-es Rs-ről eladóak lettek a következő alkatrészek:
-Tükörpár
-Km-óra egység
-Teljes kábelköteg minden elektronikával KIVÉVE : CDI,Trafó,Power elektronika,powermotor
-Kormányon lévő kapcsolók
-40-es mikuni karbi , egyedi szívócsonkkal (felrakod , azt csók')
Olcsón eladóak , kell a hely címszó alatt.
érdeklődni:
xbombs@citromail.hu
vagy
0670-275-hetven-neg
yvenöt
Szia!
Ha a végdob gyári és nincs hozzányúlva attól ki kellene pörögni a motornak nem de? A rezó ki lett ürítve.
Hogy lehet megszokni a döntögetést? Van valami jó tanács hogyan kezdjem el?
Szia! Nekem pont most a hétvégén vált feleslegessé egy fojtatlan gyári kipufogó. Pályáztam vele, szóval amennyire lehetett kihasználtam a benne rejlő potenciált, 12500-13000et forog simán. Adok hozzá csonkot, rugót és a dobot is. Ha érdekel hívj fel 30/6700987
Viktor
Fojtott kipufogóval hiába van benne a power szelep (és működik is), ugyanúgy nem fog rendesen menni! Kell keresni rá egy gyári fojtatlan kipufogót (vmi régebbi RS-ről pl., v vmi sportdobot), vagy keresni vkit, aki a fojtottat át tudja alakítani (de abból is van sokféle, és mindet olyan egyszerű...).
A legegyszerűbb, és talán legolcsóbb egy gyári full power-es kipufogót venni rá. (csak nem biztos h olyan egyszerű találni)
Egy kis segítséget szeretnék kérni...
Van egy motor,aminek állítólag hibásan mér a km meghajtó,el van törva benne egy rugó.
Azt mondják,hogy indulásnál néha fura hangot ad egyesben,mert a rugó elmozdul benne,de menet közben nincs baj vele.
Ez lehetséges,hogy valóban annak a hibája?
Köszi előre is!
Üdv: J.
-Tükörpár
-Km-óra egység
-Teljes kábelköteg minden elektronikával KIVÉVE : CDI,Trafó,Power elektronika,powermotor
-Kormányon lévő kapcsolók
-40-es mikuni karbi , egyedi szívócsonkkal (felrakod , azt csók')
Olcsón eladóak , kell a hely címszó alatt.
érdeklődni:
xbombs@citromail.hu
vagy
0670-275-hetven-neg
yvenöt
Ha a végdob gyári és nincs hozzányúlva attól ki kellene pörögni a motornak nem de? A rezó ki lett ürítve.
Hogy lehet megszokni a döntögetést? Van valami jó tanács hogyan kezdjem el?
Ha érdekel emailon keress meg tudok benne segíteni!
patvaros87@gmail.com
Üdv
Helló
kimentem motorozni, faszán ment, nap végére "leszabályzott végfordulaton"
Viktor
A legegyszerűbb, és talán legolcsóbb egy gyári full power-es kipufogót venni rá. (csak nem biztos h olyan egyszerű találni)
120-nál nem megy többet nekem sem.