Ha benne van a power akkor nem hiszem, hogy "sokba kerül". Attól függ, hogy használtat teszel bele, vagy újat amit majd cserélni kell. Lehet a rezóból ki kell venni a fojtást ha benne van.
enyém az gyári állapotu. 15000km el. folytva. fogalmam nincs hogy mi lesz a megoldás, ha tudok vmit megosztom veletek. remélem nem 100000res kibaszás:) számomra érdekes h 7000fölé nem pörög. de megy 110-120at. de amihez nem értek nem turok bele. vkinek volt ilyennel dolga?
Szerintetek a mostani YBN520-as láncom helyett (aminek elvileg 3100-as a szakítószilárdsága) veszek egy kicsit gyengébb, ipari gépeknél használt (teljesen új) ugyanekkora osztású, teljesen ugyanilyen láncot, kivéve, hogy a láncszemek vastagsága nem 2mm-es, hanem 1,6-os (ami mivel 1 szemben 4 van, így 4x0,4=1,6mm-rel vékonyabb) vastagságút, amivel így a szakítószilárdsága 2250 körül van, azzal nem lenne előbb-utóbb probléma? Valaki vett már rá olyan láncot, ami nem 15000,- volt boltban, hanem kicsit gyengébb, és nincs 5000,- sem? Ugyanakkora a lánc, tökéletesen illene a fogaskerekekre, csak a fala vékonyabb kicsivel, így gyengébb...2 személlyel is szoktam használni a kicsikét, ha ez számít
Vélemények?
Még én is ebben a cipőben járok mint te. Fojtott motorra beleraktak egy Power cuccost. Persze beállítani már nem állították. Minden nyitott elvileg, és még valami mindég van ami fojtott. Szóval én is vihetem a szerelőhöz még. Volt nála de a dugó bejáratása miatt nem nyösztette. Most, hogy bejárattam viszem neki átkutatni mi a bibi rajta még.
nem tudom.poweres gépem még nem volt. nem szeretek monyákolni, amihez nem értek nem nyulok. inkább viszem olyanhoz aki ért hozzá. kipuffot megnézem. kösziii
Űdv Skacok
rs 125 tulaj lettem. A motor remek,kompresszio tokeletes. Egy gondom van. 7000nel nem porog feljebb. Poweres. Uj a powernyelv. Az elado szerint folytva van. Lehetseges?a gep a heten megy szerelohoz. Mire keszuljek ezzel a problemaval kapcsolatban? Lehetseges h fokytott vagy a power rossz. Koszi a valaszotokat
Köszi. Meg van sérülve két kábel a cdi csatlakozónál. Sajna fordítva helyezték a cdi-t és a csatlakozó hozzányomódott a 7800-as powerelektronikához olyannyira, hogy két kábel meg is sérült. Még nem tudtam kipróbálni de már hidegen is kipörgött powernyitás fölé. Tudom nem jó ha hidegen pörgetem. Csak próba volt. Sajna nagyon tőben sérült. Ha az volt a baja, akkor kell egy csatit kábelekkel szereznem. Ideglenesen szigeteltem, és már fordítottam a cdi-n.
Hüvelyeztesd újra úgy jársz a legjobban ne dobd ki a használt hengerek se jobbak nem lesz gond a vaspersely-el csak jó helyen csináltasd mint pl békésen szalkainál vagy omegamotor .
Vélemények?
mind műanyagig csiszolva. ha kell bármit csinálok még vele. szórógittezés festés stb amire akarod.
Még én is ebben a cipőben járok mint te. Fojtott motorra beleraktak egy Power cuccost. Persze beállítani már nem állították. Minden nyitott elvileg, és még valami mindég van ami fojtott. Szóval én is vihetem a szerelőhöz még. Volt nála de a dugó bejáratása miatt nem nyösztette. Most, hogy bejárattam viszem neki átkutatni mi a bibi rajta még.
Köszi.
Elérhetőségek:
Facebook: Aprilia Parts Hungary
Aprilia Part Store 125
Email: apriliastore@freemail.hu
rs 125 tulaj lettem. A motor remek,kompresszio tokeletes. Egy gondom van. 7000nel nem porog feljebb. Poweres. Uj a powernyelv. Az elado szerint folytva van. Lehetseges?a gep a heten megy szerelohoz. Mire keszuljek ezzel a problemaval kapcsolatban? Lehetseges h fokytott vagy a power rossz. Koszi a valaszotokat