nekem beváltak 10.000 van kb azóta a motorban. főtengelynén C4 a többi helyen C3 csapágyak vannak.
következőben a váltó tengelyen lévő nyitható görgő kosarakat kellene cserélnem.
az 8000 kb egy olyan, amiből van 8db. kicsit sírós hangja van a váltómnak, szerintem ezek kopottak.
nekem is van egy ilyen hengerem, így használtam semmi gondom nem volt vele. nekem végig van repedve/töve ott.
egy sokat látott ismerősöm is azt mondta rá, h ne foglalkozzak vele, jó lesz az ...és tényleg .
Ellenőrizd. Emeld fel a tankot. Húzd le a poverbowdenről a gumit ahol a poverház és a bowden találkozik. Indítod a motort akkor a bovden kihúzza a nyelvet 2500-as fordulatig. Ha eddig jó akkor pörgesd tovább akkor 2500 után vissza kell engednie. Ha ez megtörtént akkor tovább húzva a powerelektronikától függően 7100 vagy 7800-nál megint kinyitja a nyelvet és ott kell tartania ahogy a fordulatot növeled. Mikor visszaengeded a fordulatot akkor 7100 vagy 7800-as fordulatnál visszaugrik a nyelv. Aztán 2500-nál megint kihúzza. Ha mozog akkor passzolom a hibát. Vagy még esetleg nincs jól beállítva és nem húz ki teljesen. Akkor mondjuk inkább megtorpan, de lassan felkúszik azért a fordulat. Lehet beragadt és annyi a baja. Rosszabb esetben mint nekem most letörött a vége a nyelvnek. Vagy még rosszabb ha a behúzó mágnes rosszalkodik. Előfordul, hogy 7800-nál kiemel és aztán rögtön visszaejti. Akkor ha jól sejtem az elektronika nem fúll poveres van benne, hanem még a gyári. Kb 7-8mm-t húz a bovden. Ha negyon keveset húz akkor ott a baj. Valami nem engedi kihúzni rendesen, vagy nincs jól beállítva a mágnesbehúzónál.
Jah hogy az repedés másnak hittem valami szösznek.
Akad benne a gyűrű? nézd meg az ujjaddal körmöddel milyen. De ez valószínű kuka. Ha jól láttam vas hüvelyes az meg elég gáz is így.
Úgy nézd meg hogy kézzel vissza tudod e húzni, hogy teljesen legyen behúzva, mert ha van még egy centije, akkor nekem is kihúzta. 3 héttel ezelőtt játszottam ugyanezt mint te.
szerintem neked is kéne még folytás 7100 fölött picivel.
Értem, köszi, megpróbálom Vagyis megnézem, hogy vissza tudom-e húzni kézzel, valamelyik nap, mostanában sok a dolgom..
Egyébként ma hogy jobban figyeltem arra, amit írtál, hogy 7100tól kb 8000ig mintha megtorpanna, és utána húzna, nekem is ugyanolyan...Csak eddig gondolom nem figyeltem, hogy pontosan 7100nál húz-e, vagy följebb, de ma direkt néztem, és kb 8000 körül húz, nem értem, de ez legyen a legkisebb probléma szerintem Húz rendesen, jól gyorsul, jól is megy, ha kb. 10%-át 130 körül használom a teljes használatnak (nem tudom, érthető-e), akkor is 4,4 - 4,6-ot eszik, ami nem sok (még ha van, aki nem is hiszi el), úgyhogy én összességében nagyon szeretem ezt a motort.
A power elvileg működik, hidegen melegen hibátlanul indul a karburátor kitisztítva, új dugó új henger de 8000-ig hibátlanul megy de nem pörög tovább. Mi lehet a probléma?
ha be van állítva a tekercsed rendesen, ne fog tudni visszamenni, úgy állítsd, ha nyitva a power, akkor teljesen legyen bent a tekercs mozgó része. nekem ugyanez volt. Ha nem volt bent teljesen, simán visszahúztam kézzel. Ha úgy állítottam be, hogy akkor legyen nyitva teljesen a power, amikor a tekercs koppra be van húzva, akkor semmivel sem tudtam visszahúzni.
Az a helyzet, hogy a motorom 2003-as, és egy 98-as power szettet tett bele valaki. Ez előtte hogyan működött a fene sem tudja. Lehet már egy hajszálrepedés volt rajta és most adta meg magát. minden esetre vadászok egyet hátha van valakinek.
Hatodikban azért nem, mert olyankor van az, hogy néha bent marad a power a tekercs miatt, de valamikor sikerül elkapnom úgy a pillanatot, hogy akkor húzom amikor nyitva van, akkor gyorsul szépen, csak ritka az ilyen
következőben a váltó tengelyen lévő nyitható görgő kosarakat kellene cserélnem.
az 8000 kb egy olyan, amiből van 8db. kicsit sírós hangja van a váltómnak, szerintem ezek kopottak.
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Néztem a képeket. Az SKF csapágyak hogy váltak be? C3-as ? C4-es?
Zsolt
egy sokat látott ismerősöm is azt mondta rá, h ne foglalkozzak vele, jó lesz az ...és tényleg .
Ellenőrizd. Emeld fel a tankot. Húzd le a poverbowdenről a gumit ahol a poverház és a bowden találkozik. Indítod a motort akkor a bovden kihúzza a nyelvet 2500-as fordulatig. Ha eddig jó akkor pörgesd tovább akkor 2500 után vissza kell engednie. Ha ez megtörtént akkor tovább húzva a powerelektronikától függően 7100 vagy 7800-nál megint kinyitja a nyelvet és ott kell tartania ahogy a fordulatot növeled. Mikor visszaengeded a fordulatot akkor 7100 vagy 7800-as fordulatnál visszaugrik a nyelv. Aztán 2500-nál megint kihúzza. Ha mozog akkor passzolom a hibát. Vagy még esetleg nincs jól beállítva és nem húz ki teljesen. Akkor mondjuk inkább megtorpan, de lassan felkúszik azért a fordulat. Lehet beragadt és annyi a baja. Rosszabb esetben mint nekem most letörött a vége a nyelvnek. Vagy még rosszabb ha a behúzó mágnes rosszalkodik. Előfordul, hogy 7800-nál kiemel és aztán rögtön visszaejti. Akkor ha jól sejtem az elektronika nem fúll poveres van benne, hanem még a gyári. Kb 7-8mm-t húz a bovden. Ha negyon keveset húz akkor ott a baj. Valami nem engedi kihúzni rendesen, vagy nincs jól beállítva a mágnesbehúzónál.
Akad benne a gyűrű? nézd meg az ujjaddal körmöddel milyen. De ez valószínű kuka. Ha jól láttam vas hüvelyes az meg elég gáz is így.
szerintem neked is kéne még folytás 7100 fölött picivel.
Egyébként ma hogy jobban figyeltem arra, amit írtál, hogy 7100tól kb 8000ig mintha megtorpanna, és utána húzna, nekem is ugyanolyan...Csak eddig gondolom nem figyeltem, hogy pontosan 7100nál húz-e, vagy följebb, de ma direkt néztem, és kb 8000 körül húz, nem értem, de ez legyen a legkisebb probléma szerintem Húz rendesen, jól gyorsul, jól is megy, ha kb. 10%-át 130 körül használom a teljes használatnak (nem tudom, érthető-e), akkor is 4,4 - 4,6-ot eszik, ami nem sok (még ha van, aki nem is hiszi el), úgyhogy én összességében nagyon szeretem ezt a motort.
06308724245
Egyébként mi a gond a 7100-essel?