Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne tekercset cserelj, hanem elektronikat. De ne 7100esre.
Én nem használtam így vettem a motort.
Sziasztok!

Tud valaki 2006 utáni 125-ös, bontódó rs-t? Elsősorban fejidom, műszerfal és a két oldalidom kellene. Vagy megegyeznek ezek az idomok az 50-essel?

Üdv!
nem tudsz mit kezdeni vele. ha nem akad a dugó eddig is így használtad.
Szerintetek jó még ez a henger? A fő és a bal oldali segédkipufogó nyílás közötti gát megvan repedve.
Hát ez van. Mindegy. Még járatom akkor tovább.
Menni megy 90-et. Csak előzést kell jobban megfontolnom.
hát nem irigyellek most
Hali picit tuningolni szeretném az RS-m led csíkokkal,hol kaphatok 1 teljes készletett? Ebay-n van de sok idő mig ide jár.Nem tudjátok ithol hol lehet kapni?
Köszi
Most adtam el a powernyelvet és mit ad az égi álldás, most tört le a vége amibe a bowdent akasztom bele. Eddig járattam. Most hogy már elég sok van benne gondoltam meghuzatom egy kicsit. Azt tapasztaltam, hogy mint ha letíltana 8000-nél. Olyan 120-ig kúszott fel a mutató 8000-nél. Na megnézem mi a gond. Ó! A bowden kiakadt. Bakker. Hát akkor szétszedem és visszaakasztom. Hát nem a bowden szakadt el. Szóval kellene egy 122-be való powernyel.
Azt hiszem, hogy 7100-as van az enyémben is.
Egyébként régebben írtam, hogy olyat csinál, hogy ha tartani akarom a 100-at, akkor van kb. 7100-200-as fordulaton, és olyankor érzem, hogy kinyit-bezár a power, de ilyen 2-3 másodpercenként változik. Kimértem egyszer már, hogy a tekercs rossz, mert amikor nem volt benne, akkor folyamatosan adta az elektronika a 12-3 V-ot, amikor visszatettem, akkor pedig hol adta, hol nem, szóval az a rossz. Amúgy nagyon zavaró, hogy nem tudom tartani a 100-at vele, mert húz-nemhúz-húz-nemhúz, és ha akkor kezdek gyorsítani, amikor épp "nemhúz", akkor van hogy 120 a vége, mert zárva marad a power, ha egyet visszakapcsolok, akkor megy ahogy kell.
Ha valaki tud TÖKÉLETESEN működő tekercset (csak az kellene) olcsón, írjon légyszi :)
Bármire megesküszöm! Mikor megvettem, akkor próbálgattam hogy megy, volt hogy 130-140 (igaz, hogy nem több km-eket mentem vele úgy, általában 1-2-t), de általában 100-zal szoktam, akkor evett 4,4-et, ez 2 éve volt.
Most múlt hónapban is kíváncsiságból kiszámoltam, hogy mennyit változhatott, és tényleg ugyanannyi maradt, pedig ugyanúgy van hogy 120-130 ha sietek, általában 100, és 4,6-ot evett pontosan! Nyugodtan hidd el, nem szokásom nagyot mondani (nem is bírom, aki azt csinálja..)
Mekkora fordulaton nyit a powered? Es most raktam bele 8400- est, 200km-rel ezelott, de mar most latom, hogy jobb a fogyasztasom. Elotte 7100 es volt.
Azt nehezen hiszem azért!
Ha powerren van akkor eszik igen jól!
Nekem 90-140-es tempóban (kb egyformán hajtva :D ) 4,4 liter volt most múlt hónapban is, és 2 éve is, mikor utoljára mértem :) Én kellemesen csalódtam benne most mikor utoljára kiszámoltam, láttam olyan hirdetést, ahol 8-9 litert írtak :) De mondom, volt, hogy 130-140-nel hajtva jópárszor, mellette 100-zal, 4,4 liter.
Ha érdekel van ilyenem gyári bontottam illetve új is!
patvaros87@gmail.com

Üdv
sziasztok tm 14-04 trafója van valakinek?
jut eszembe ez itt rotax 122
ha neked rotax 123 van, akkor arról is valaki osztott egy hasznos linket pár hónapja kb
primary 0.11-0.21 ohm, secondary 4.3-8.3k Ohm = a gyújtótrafón mért ellenállás (csúszósaru/test, gyújtókábel/test)
a 2. képen -pick up- a jeladó ellenállása. yellow blue (sárga kék) yellow green sárga zöld 190-300 ohm
így tudod kimérni. az odavezető kábel a gyújtáselektronikából/CDI ből jön. én így értelmezem.
ebből sajnos nem sokat tudtam meg,de azért köszi. nekem jó lenne tudni hogy milyen színű kábel közt milyen ellenállásnak kell lennie ill a gyertyához vezető kábel és a többi kábel közt milyen értékek vannak...
Mol EVO. Az is jó. 100-as az is
sziasztok, keresek 1999-2005 ös rs-hez jó állapotú tankbelsőt, lehetőleg ma vagy holnap Budapesti átvétellel. Ha valakinek lenne, kérem jelezze...
Ricsi
20-256-16-82
Szia! a 83933 hozzászólást neked szántam. ott vannak a trafó illetve a tekercs ellenállásértékei
Üdv.
Kis segítséget kérek tőletek. Az rs 125-ösömnek az a baja, hogy amikor megyek vele 5000/min-ig szépen húz azt 5000/min és 6000/min között dadog a motor hiába húzom nem húz rendesen. 6000/min után meg már rendesen megindul. Ja és csak akkor megy rendesen ha húzom neki és sokat is fogyaszt, normál használatkor is benyakal kb.12 litert. Karbi vagy elektronika baja van?
Á!
Értem. Az enyém meg amíg nem melegszik be a motor, addig ugrál össze-vissza. vagy nem is mér, de 50foknál már megembereli magát és jó.