Szia! Az egyik videót megnéztem
Írtad, hogy a fordszám mérő haldoklik. Nem elektromos véletlen. A sógoromnak igaz RS-e van de neki is így kalimpált mint neked. Szétszedte és van benne valahol egy finom hangoló. Azon állított és elmúlt a mutató kalimpálása.
Üdv!Szeretnék tőletek tippet kérni a következőhöz..pályára szeretnék építeni egy Rs-t melyik évjárat az amelyik a legjobb erre a célra(legkönnyebb,legtöbb alkatrész,szerelhetőség,stb.?A lényeg,hogy mindenhol megállja a helyét (gyorsulás,körpálya). Tudom,hogy mindegyikből lehet építeni,csak én a legjobb alapot akarom kiválasztani,utcán Mitoval futkozok,de pályára szerintem az Rs a jobb választás.
Igen 95-t használok. MOL. 98-as talán még van is nékik. De 100-ast egyáltalán hol kapni? Az nem repülőgép benya? Mivel 95 az előírás, azért nem mertem másikat beletölteni. Illetve még járatom addig nem is teszek mást bele. Szél két kút van de a 4-es mellett csalnak. A városban levő kútnál nem tudom. Az egyik rossz tapasztalat után nem merem bevállalni. De majd meglátom.
Jobb bele a nagyobb oktávszámú benzin.
Én 100-as benzinnel használom! És jobban is meggyeget vele valamivel.
Az RS-nek kicsi a sűrítési végnyomása ezért jobb neki ez a félle benzin!
Sima 95-össel? Mert én azt vettem észre, h a jobb benzinekkel (98-100-as, vpower...) kevesebbet fogyaszt vagy fél literrel.
90 körüli tempónál 3.8 lett nekem (2-szer is mostanában). (de én inkább kb 6000 körül váltok ha nem sietek)
Nekem eddig 3.3l/100km volt a rekord (100-as benzin, országúton 80 körüli tempóban), lehet h tudna még kevesebbet is, akinek van türelme...
De 3.5-5 között szokott lenni (nem versenypályán, meg nem állandó nyélgázon)
nekem anno a Gilera KK csinált ilyet. ez tényleg csak tipp
ott a gyújtáskapcsoló belseje volt elöregedve/ szétkopva, mígnem egyszer a gyújtáselektronikát vágta ki.
Üdv mindenkinek! Olyan kérdésem lenne, hogy a 2005ös RS-m időnként kivágja az izzókat, főleg az elsőt a tompítottat. Sima 55W-os van benne de volt benne 100W-os is. A motornak nincs túltöltése sem. Valami tipp ?
Benn a városban dugóban tögyörgéskor,országúton szabályos tempóban,versenypályán tőgázon...powernyitás alatt elváltogatva vagy szabályzásig forgatva?
Minden attól függ mennyire hajtod...4 és 10 liter között.
Írtad, hogy a fordszám mérő haldoklik. Nem elektromos véletlen. A sógoromnak igaz RS-e van de neki is így kalimpált mint neked. Szétszedte és van benne valahol egy finom hangoló. Azon állított és elmúlt a mutató kalimpálása.
Én 100-as benzinnel használom! És jobban is meggyeget vele valamivel.
Az RS-nek kicsi a sűrítési végnyomása ezért jobb neki ez a félle benzin!
90 körüli tempónál 3.8 lett nekem (2-szer is mostanában). (de én inkább kb 6000 körül váltok ha nem sietek)
De 3.5-5 között szokott lenni (nem versenypályán, meg nem állandó nyélgázon)
-karbon mintás
-fekete
6000 Ft / 4db
LED-es indexhez való relé: 1500 Ft
sz.schliemann@indamail.hu
Első sárvédőt keresek!
ott a gyújtáskapcsoló belseje volt elöregedve/ szétkopva, mígnem egyszer a gyújtáselektronikát vágta ki.
ár=45e
érd:spmito@freemail.hu
Minden attól függ mennyire hajtod...4 és 10 liter között.