Ha kikötöd akkor ugye úgy célszerű kikötni hogy nyitva legyen állandóan,ezért alacsony fordulaton nem fogja úgy venni a lapot mint működő powerrel...fenn semmi nem fog változni.
De miért kellene kikötni?
csinálj/ csináltass egyet! nem bonyolult.
1 db erős vas, 3 lyuk a 6os csavaroknak, egy a nagy csavarnak középre.
a nagy csavart kicsit ki kell hegyezni, így passzol a főtengelyhez és lehetőleg sűrű menetes legyen.
+egy csavaranya amivel feszíted a lehúzót (akkor a vasba nem kell menet)
szerintem egyéb módon lehúzó nélkül lefeszegetni, kalapálni ne próbáld! tönkreteszed.
Srácok. Az lehetséges, hogy a motor elkezdett húzni a 6500nál, de mégsem volt becsavarva a power menetes része a kipufogó felett? mert húzott, és tegnap szétszedéskor láttam, hogy nincs is betekerve...
tehát amikor a nyelvet behúzza akkor az indítófeszültség 11.5 volt
amikor behúzta hogy az elektromágnes ne melegedjen túl már csak 5,5 volt ot kap de a nyelv akkor is nyitva marad
Sziasztok! 95'ös évjáratú RS-hez keresek tűrhető állapotú plexit, és tökéletesen működő power tekercset. Ha valakinek van bármelyik írhatna! Köszönöm előre is.
Bár én kisebb 6-os csavarral oldottam meg. Meg a főtengelynél is ami pont rávaló. De ha leszedi ez se rossz.
De miért kellene kikötni?
Ha érdekel tudok benne segíteni emailon keress meg ott a részleteket. Email cimem:
patvaros87@gmail.com
Üdv
nekem először nagyon nehezen indult meg.
1 db erős vas, 3 lyuk a 6os csavaroknak, egy a nagy csavarnak középre.
a nagy csavart kicsit ki kell hegyezni, így passzol a főtengelyhez és lehetőleg sűrű menetes legyen.
+egy csavaranya amivel feszíted a lehúzót (akkor a vasba nem kell menet)
szerintem egyéb módon lehúzó nélkül lefeszegetni, kalapálni ne próbáld! tönkreteszed.
Valakinek valami ötlete, hogy hogyan tudnám levenni rs-ről (rotax 122) a lendkereket? Nincs hozzá lendkerék lehúzóm.
Tud valaki a Shinko motorgumi márkáról? Hallott már valaki róla? Esetleg tapasztalata van valakinek?
amikor behúzta hogy az elektromágnes ne melegedjen túl már csak 5,5 volt ot kap de a nyelv akkor is nyitva marad
- első kerék
- első-hátsó lábtartók
- fejidom tartó konzol
- főtengely (rotax-123)
- hátsó LED-es lámpa
- hátsó lengőkar
- hátsó sárvédő
- hengerfej
- hűtő
- műanyag fogaskerekek
- kiegyenlítő tengely
- kipufogó
- kormánykapcsolók
- kormányrúd
- levegőszűrő
- membrán
- műszerfal alkatrészek
- olajpumpa
- olajtartály
- oldaldeknik
- segédváz
- szívató bovden
- sztender
- tükrök
- váltó(rotax 123)
- vízpumpa
- víztartály
- üzemanyagtartály
- első gumi
És még sok minden más, ha valami érdekel, írj e-mailt!
sz.schliemann@indamail.hu
esetleg meglehet tudni mennyiért adtad el , hogy legyen egy kis viszonyítási alapom az árakkal ?