Eladó RS alkatrészek, majdnem minden van, ha valami érdekel érdeklődj e-mailben!
sz.schliemann@freemail.hu
Néhány kép: http://alkatreszek.schliemann....
Bitubo gázos rugós tag: 25.000
Arrow kipufogó rendszer, karbon végdobos 25.000
34-es Dellorto karburátor 15.000
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Hátsó kerék tárcsával: 15.000
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 17.000
Első villa: 10.000
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 3.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Karbon membrán: 10.000
Ha valami olyan dologra van szükséged ami nincs kiírva akkor írj e-mailt légyszíves vagy érdeklődj telefonon!
Tel.:
06/30-40-33-613
06/20-49-18-679
Helo itt vannak a képek. Egy festés rá fér, van rajta egy horpadás, és egy folt, a karbonon pedig az a karc ami látszik a képeken. De unkcionálisan tökéletes.
Írni is akartam ma (úgy vettem észre érdekel), de megelőztél.
Megnézegetem. Membrán ugyan úgy tökéletes most is. A dugó be van vonva ilyen teflónal és alig észrevehető a kopás rajta. A gyertya az jó amúgy 250km ment az is.
A power nyelv el se volt gond de azért megtisztítottam mert kicsit olajos volt. Én tudtam hogy azzal nincs gond, meg 200km után nem hiszem hogy megint takarítani kéne.
A karbi is elég tiszta volt. Azt gondoltam dzsuvásabb de nem igazán volt az. De azért át mostam rendesen! Meg legalább azt is meg tudtam hogy hanyas fúvókák vannak a 34-esembe. A fő 150 amúgy.
Ma majd kerülök majd vele egyet ha össze raktam teljesen.
Nekem ezt a 2századot olyan mondta aki szerelő és nagyon kenni vágja a dolgokat! És ö az RS-ét úgy rakja össze. És nem semmi amit tud az az RS!
De nekem mind1 amúgy én csak leírtam ha nem hiszed el nem kell!
Visszatérve a 0.02-es dologhoz. Utánanéztem, cross motoroknak 5 századtól indul, gokartnál akár 8-10 század is lehet! Úgyhogy pályamotor tuti nem futhat 2 századdal, szerintem első bemelegedésig bírná...
Az 1 rs emben vasnyelv volt.
Egyből kivettem s szereztem egy magnéziumotkönnyeb kisseb a surlódása gondoltam ez kell nekemalig 1 két után eltört a tetejeszereztem megint egyettaz kicsit tovább birta.
De az meg a nyelvnél tört el.
Na ekkor besokaltam és visszatettem a vasnyelvet.
Kiméreteztem hozzá való tengelytmajd esztergán elkészitettem.
Két memet van rajta az 1ik a nyelvbe megy a másikkal be lehet állítani a nyelv benyulását és fixálni a pozícióját.
Egy sima alátét megtette karimának.
Így készen is lett maga a power nyelv tengelyestül.
Az edzés kérdést eleinte vizes hűtéssel oldottam meg.
De úgy a tengely a gyors hűtés miatt túl rideg lett.
Alig 2 hét után el is tört.
Sokáig kinlódtam mire meglett a végleges megoldás.
Anyit elárulok hogy az olajos edzés lett a megoldás.
De nagon oda kell figyelni a tengely felsö részének felületére és méretére.
Ha tus érde akkkor széjjel karmolja a szimeringet és máris fröcsóg az olaj.
De majd ha lesz egy törött nyelvem akkor majd megosztok mindent.
Hát én ezt tanultam amúgy és elvileg mindjárt kezembe a hegesztői papír. Nem árthat az se. Elvileg úgy kéne hogy csinálja mert úgy lesz kedvezőbb a tulajdonsága
Tiszta anyagismeret óra lesz itt..
Amúgy engem is érdekelne ez a dolog mennyire hevíted fel milyen hűtőközeget használsz stb...
Ha meglesz az rs szerintem én is magnéziumra cserélem..
sz.schliemann@freemail.hu
Néhány kép: http://alkatreszek.schliemann....
Nekem van, postával tudom eljuttatni!
sz.schliemann@indamail.hu
Bitubo gázos rugós tag: 25.000
Arrow kipufogó rendszer, karbon végdobos 25.000
34-es Dellorto karburátor 15.000
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Hátsó kerék tárcsával: 15.000
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 17.000
Első villa: 10.000
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 3.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Karbon membrán: 10.000
Ha valami olyan dologra van szükséged ami nincs kiírva akkor írj e-mailt légyszíves vagy érdeklődj telefonon!
Tel.:
06/30-40-33-613
06/20-49-18-679
Majd megnézem melegen is.
Megnézegetem. Membrán ugyan úgy tökéletes most is. A dugó be van vonva ilyen teflónal és alig észrevehető a kopás rajta. A gyertya az jó amúgy 250km ment az is.
A power nyelv el se volt gond de azért megtisztítottam mert kicsit olajos volt. Én tudtam hogy azzal nincs gond, meg 200km után nem hiszem hogy megint takarítani kéne.
A karbi is elég tiszta volt. Azt gondoltam dzsuvásabb de nem igazán volt az. De azért át mostam rendesen! Meg legalább azt is meg tudtam hogy hanyas fúvókák vannak a 34-esembe. A fő 150 amúgy.
Ma majd kerülök majd vele egyet ha össze raktam teljesen.
Gyertyát cseréltél,tömítéseket nézted?
De nekem mind1 amúgy én csak leírtam ha nem hiszed el nem kell!
Egyből kivettem s szereztem egy magnéziumotkönnyeb kisseb a surlódása gondoltam ez kell nekemalig 1 két után eltört a tetejeszereztem megint egyettaz kicsit tovább birta.
De az meg a nyelvnél tört el.
Na ekkor besokaltam és visszatettem a vasnyelvet.
Kiméreteztem hozzá való tengelytmajd esztergán elkészitettem.
Két memet van rajta az 1ik a nyelvbe megy a másikkal be lehet állítani a nyelv benyulását és fixálni a pozícióját.
Egy sima alátét megtette karimának.
Így készen is lett maga a power nyelv tengelyestül.
Az edzés kérdést eleinte vizes hűtéssel oldottam meg.
De úgy a tengely a gyors hűtés miatt túl rideg lett.
Alig 2 hét után el is tört.
Sokáig kinlódtam mire meglett a végleges megoldás.
Anyit elárulok hogy az olajos edzés lett a megoldás.
De nagon oda kell figyelni a tengely felsö részének felületére és méretére.
Ha tus érde akkkor széjjel karmolja a szimeringet és máris fröcsóg az olaj.
De majd ha lesz egy törött nyelvem akkor majd megosztok mindent.
Hatvanhoz közel ha lehetne jobb oldali
Amúgy engem is érdekelne ez a dolog mennyire hevíted fel milyen hűtőközeget használsz stb...
Ha meglesz az rs szerintem én is magnéziumra cserélem..