Értelek. Az enyém tuti nem vas amúgy. Csak óvatosan kísérletez azért.
Hogy tudtál annyit el törni?
Ha jó akkor biztos érdemes mert gondolom senki se akarja nagyon a pénz költeni ha meg tudja csinálni is.
Gondolom úgy edzed hogy 500-650C-re felhevíted és gyorsan le hűtőd. Vagyis a szerkezetit így kell edzeni hogy ne rideg legyen hanem rugalmasabb és szívósabb legyen.
A magnézium sokkal jobban viselkedik a hőingadozasra mint a vastovabba nem ragad meg rajta annyira a koksz es az olaja suja is kissebs nem véletlen talaltak azt ki odaeén csak vegyítettem a kettőtvolt nekem is magnézium 3 isde mind eltörts drága a pótlásaarra gondoltam ha végre hozzájutnék egyhez .
akkor normáliasan megcsinálnám.
feltenném a rajzot a tengelyről amit kitaláltam.
Elárulnám azt is hogy miként kell megedzeni hogy tartós is legyen.
mert a sima vas az törik mint a franc.
és fotokkal dokumentálnám a folyamatothogy mások is hasznát vehessék.
Azért mert a törött nyelvbe tudok menetet vágni és van egy két gyártott menetes tengelyem.
Így tudok powerszelepet csinálni.
Az enyémben vas vane és már régóta szeretnem egy magnéziumra cserélni
Milelőtt valaki nekifogna a dolognak.
Sajna nem könnyű. És a méretekre is naon oda kell figyelni.
Nem 0,3-mat akartam írni hanem 0,5.
A gyári hengerfejnek ugye 0,5mm és 1,1mm alá nem mehet a préstáv.
Ezzel a módosítottal meg 0,7 vagy 0,8. És 0,9mm alá nem szabad rakni.
No akkor csak jól tudom én hogy ott a tömítésnél elengedhet mert tulzotan ki van emelve. Gyári henger fejt ha rá rakom nem lesz jó a préstávom hiba rakom alá még a 0,3-mas tömítést is meg így is nagyon sok. Gondolom te ebbe a témába nagyon benne vagy, Atta segítgetett nekem sok dologban. Azt mondta így csináljam. Meg az van hogy sokat esztergáltak le a hengerből. De engem ez így zavar. Csak jobb lenne ha nem menne el ott a végnyomási sűrítés és gondolom jobban is menne mert sokkal jobban ment...
Hogy szokták ezt megoldani?
Úgy tudom szoktak csinálni lemezből olyat mint a tömítés és mint két oldal tömítő pasztázzák és rá a henger...
A gyertyával nincs baj szépen ki van égve. Pont jó. Azt is cseréltem amúgy.
Bitubo gázos rugós tag: 25.000
Arrow kipufogó rendszer, karbon végdobos 25.000
34-es Dellorto karburátor 15.000
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Hátsó kerék tárcsával: 15.000
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 17.000
Első villa: 10.000
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 3.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Karbon membrán: 10.000
Ha valami olyan dologra van szükséged ami nincs kiírva akkor írj e-mailt légyszíves vagy érdeklődj telefonon!
Tel.:
06/30-40-33-613
06/20-49-18-679
0,8 + 0,3 a gyári tömítésszett legvékonyabbja 0,2-0,25 körüli. A kompresszió szerintem azért 7bar (tudom, melegen mérted), mert nagyon vastag a hengertalp tömi. Gyári hengerfejjel lehet már több lenne. Egy gyári közepes hengertalp és egy szintén gyári legvékonyabb hengertalp tömi között 1 bar végnyomás különbség is van.
Amúgy lehet csak eltaknyolta a gyertyát a járatás alatt, feltéve ha még sokat is kap.
Égesd ki a gyertyát, vagy próbáld meg egy új gyertyával. Tapasztaltam ilyet RS-nél, hogy a power előtt torpangatott és a gyertya volt az okozója.
99-es évjáratút vettem minden papírjával, 1 év műszakival 210ért...annyi baja volt, hogy nem ment 120nál többet, mint kiderült nem nyitott ki a power, mert kicsit be volt rohadva az olajtól :D de kb 10 perc alatt kész volt...
Üdv! Simán túl élhette a váz, láttam már rá példát frontálisan ütközött RS-nél, viszont mivel kipróbálni sem tudod, egy nagy zsákbamacska az egész, könnyen túlszaladhatja egy "hibátlan" állapotú motor árát. Már 3 kilón alul találsz 96 utáni, rotax 122-es RS-t vagy Evo I-es mitot rendezett papírokkal. A kor nem minden, főleg ezeknél, nem sok változtatást történt rajtuk az idő során... Valószínűleg azok sem hibátlanok, de mégsem egy nagy lutri az egész.
Tiéd a döntés, lehet előtted már rendbe rakták a vázat futóművet és tényleg csak a hiányzó alkatrészeket kell beszerezned. El kell menni megnézni személyesen kipróbálni ha lehetséges, ha be sem indul ott a helyszínen, akkor ott kell hagyni vagy nagyon lealkudni.
Hát ma annyit csináltam h leszedtem az idomokat este. Időm most nem nagyon van mert szakmai vizsgával törődök most valamennyire.
Holnap elkérem havertól a sűrítési végnyomás mérőt szerintem és megnézem hogy nem-e csökken még jobban. Csak megnézem kíváncsiságból. A power néztem meg olajos volt valamennyire és ennyi. Eddig semmi különös. Félek leszedni a hengert azért mert nagyon nem örülnék ha valami komolyabbat megint cserélni kéne...
Értem.
Én mióta eladtam az rs csak folyton azt várom hogy újra legyen..:D
Ha összejőnek a dolgok meg is lesz megint...
Amúgy a dt az eladod vagy mellé vennéd?
Ha a bontós srác összeszedné az összes hiányzó alkatrészt hozzá akkor se adnák többet érte 200-nál, egy pozitívuma van a motornak a blokkja normálissan felújjított, de ennyi aztán ismét falba ütközöm, mert a váz állapota kérdéses.
Ezt amúgy néztem én is de szerintem ez drága annyiért.
Mire helyrehozod egy vagyon. Én nekem nem érné meg de hát tied a döntés de szerintem nem érdemes.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rs_125_rendszamos._a1-
el_vezetheto-6551845
Ha ragaszkodsz a papírhoz akkor ez nem rossz vétel sztem..
Hogy tudtál annyit el törni?
Ha jó akkor biztos érdemes mert gondolom senki se akarja nagyon a pénz költeni ha meg tudja csinálni is.
Gondolom úgy edzed hogy 500-650C-re felhevíted és gyorsan le hűtőd. Vagyis a szerkezetit így kell edzeni hogy ne rideg legyen hanem rugalmasabb és szívósabb legyen.