Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értelek. Az enyém tuti nem vas amúgy. Csak óvatosan kísérletez azért.
Hogy tudtál annyit el törni?
Ha jó akkor biztos érdemes mert gondolom senki se akarja nagyon a pénz költeni ha meg tudja csinálni is.
Gondolom úgy edzed hogy 500-650C-re felhevíted és gyorsan le hűtőd. Vagyis a szerkezetit így kell edzeni hogy ne rideg legyen hanem rugalmasabb és szívósabb legyen.
eladó rotax 123 membrán polini membránlappal 5e
sem amal trafó 15e
müszerfal 5e
központi teló 5e
tel:06307316232
e-mail:czegledizsolt@freemail.hu
A magnézium sokkal jobban viselkedik a hőingadozasra mint a vastovabba nem ragad meg rajta annyira a koksz es az olaja suja is kissebs nem véletlen talaltak azt ki odaeén csak vegyítettem a kettőtvolt nekem is magnézium 3 isde mind eltörts drága a pótlásaarra gondoltam ha végre hozzájutnék egyhez .
akkor normáliasan megcsinálnám.
feltenném a rajzot a tengelyről amit kitaláltam.

Elárulnám azt is hogy miként kell megedzeni hogy tartós is legyen.
mert a sima vas az törik mint a franc.

és fotokkal dokumentálnám a folyamatothogy mások is hasznát vehessék.
Szia! Papír nélküli jó állapotú fővázat tudok adni ha kell. Odaadom 5eFt-ért, majdnem vasárban. Adásvételivel tudom adni, papírozni nem tudod. Üdv
Gondoltam hogy valamilyen módon megcsinálod.
Mert a magnézium jobb lenne? Vagy miért?
Hát sose árt ha elég pontos vagy, főleg itt...
Azért mert a törött nyelvbe tudok menetet vágni és van egy két gyártott menetes tengelyem.
Így tudok powerszelepet csinálni.
Az enyémben vas vane és már régóta szeretnem egy magnéziumra cserélni
Milelőtt valaki nekifogna a dolognak.
Sajna nem könnyű. És a méretekre is naon oda kell figyelni.
Arrow kipuf rendszeröl képet tudsz küldeni?
Nem 0,3-mat akartam írni hanem 0,5.
A gyári hengerfejnek ugye 0,5mm és 1,1mm alá nem mehet a préstáv.
Ezzel a módosítottal meg 0,7 vagy 0,8. És 0,9mm alá nem szabad rakni.
No akkor csak jól tudom én hogy ott a tömítésnél elengedhet mert tulzotan ki van emelve. Gyári henger fejt ha rá rakom nem lesz jó a préstávom hiba rakom alá még a 0,3-mas tömítést is meg így is nagyon sok. Gondolom te ebbe a témába nagyon benne vagy, Atta segítgetett nekem sok dologban. Azt mondta így csináljam. Meg az van hogy sokat esztergáltak le a hengerből. De engem ez így zavar. Csak jobb lenne ha nem menne el ott a végnyomási sűrítés és gondolom jobban is menne mert sokkal jobban ment...
Hogy szokták ezt megoldani?
Úgy tudom szoktak csinálni lemezből olyat mint a tömítés és mint két oldal tömítő pasztázzák és rá a henger...
A gyertyával nincs baj szépen ki van égve. Pont jó. Azt is cseréltem amúgy.
omplett RS 125 bontásából alkatrészek:

Bitubo gázos rugós tag: 25.000
Arrow kipufogó rendszer, karbon végdobos 25.000
34-es Dellorto karburátor 15.000
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Hátsó kerék tárcsával: 15.000
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 17.000
Első villa: 10.000
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 3.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Karbon membrán: 10.000

Ha valami olyan dologra van szükséged ami nincs kiírva akkor írj e-mailt légyszíves vagy érdeklődj telefonon!
Tel.:
06/30-40-33-613
06/20-49-18-679
Eladók!
-sérűlt henger(hónolni kell)
-sérűlt dugó(kis polírozással megoldható)
-sérűlt főtengely
-kiegyenlítő tengely fogaskerék 1db
-Rs 125 bal lábtartókonzol
-Af1 jobb lábtartókonzol
-Jobb lábtartó
-2 db bal műanyag lábvédő
-Elgőrbűlt váltókar
-Elgörbűlt fékpedál
-Csúszott oldalidomok
Érdeklődni:(dadi1095@freemail.hu)
0,8 + 0,3 a gyári tömítésszett legvékonyabbja 0,2-0,25 körüli. A kompresszió szerintem azért 7bar (tudom, melegen mérted), mert nagyon vastag a hengertalp tömi. Gyári hengerfejjel lehet már több lenne. Egy gyári közepes hengertalp és egy szintén gyári legvékonyabb hengertalp tömi között 1 bar végnyomás különbség is van.
Amúgy lehet csak eltaknyolta a gyertyát a járatás alatt, feltéve ha még sokat is kap.
Égesd ki a gyertyát, vagy próbáld meg egy új gyertyával. Tapasztaltam ilyet RS-nél, hogy a power előtt torpangatott és a gyertya volt az okozója.
99-es évjáratút vettem minden papírjával, 1 év műszakival 210ért...annyi baja volt, hogy nem ment 120nál többet, mint kiderült nem nyitott ki a power, mert kicsit be volt rohadva az olajtól :D de kb 10 perc alatt kész volt...
Üdv! Simán túl élhette a váz, láttam már rá példát frontálisan ütközött RS-nél, viszont mivel kipróbálni sem tudod, egy nagy zsákbamacska az egész, könnyen túlszaladhatja egy "hibátlan" állapotú motor árát. Már 3 kilón alul találsz 96 utáni, rotax 122-es RS-t vagy Evo I-es mitot rendezett papírokkal. A kor nem minden, főleg ezeknél, nem sok változtatást történt rajtuk az idő során... Valószínűleg azok sem hibátlanok, de mégsem egy nagy lutri az egész.
Tiéd a döntés, lehet előtted már rendbe rakták a vázat futóművet és tényleg csak a hiányzó alkatrészeket kell beszerezned. El kell menni megnézni személyesen kipróbálni ha lehetséges, ha be sem indul ott a helyszínen, akkor ott kell hagyni vagy nagyon lealkudni.
valakinek esetleg eladó plexije? 99-es RS-re kéne (99-05-ig ugyanaz elvileg, én legalábbis úgy tudom..)
Másoknak is szokott izzani a kipuf dobba lévő perforál cső vagy csak nekem? ( Gyári euro3 as)
Hát ma annyit csináltam h leszedtem az idomokat este. Időm most nem nagyon van mert szakmai vizsgával törődök most valamennyire.
Holnap elkérem havertól a sűrítési végnyomás mérőt szerintem és megnézem hogy nem-e csökken még jobban. Csak megnézem kíváncsiságból. A power néztem meg olajos volt valamennyire és ennyi. Eddig semmi különös. Félek leszedni a hengert azért mert nagyon nem örülnék ha valami komolyabbat megint cserélni kéne...
Értem.
Én mióta eladtam az rs csak folyton azt várom hogy újra legyen..:D
Ha összejőnek a dolgok meg is lesz megint...
Amúgy a dt az eladod vagy mellé vennéd?
Egyenlőre ezek a tervek még, vágyálmok, pillanatnyi fellángolás, ha nem tartom érdemesnek a helyreállításra hagyom a fenébe.
Én nem szarakodnák vele tuti kicserélném a vázat...
Amúgy vigyázz a bontósál némelyik kicsit elvan szállva az árakkal...
Ha a bontós srác összeszedné az összes hiányzó alkatrészt hozzá akkor se adnák többet érte 200-nál, egy pozitívuma van a motornak a blokkja normálissan felújjított, de ennyi aztán ismét falba ütközöm, mert a váz állapota kérdéses.
Na hogy állsz a géppel sikerült rájönni a probléma forrására?
Ezt amúgy néztem én is de szerintem ez drága annyiért.
Mire helyrehozod egy vagyon. Én nekem nem érné meg de hát tied a döntés de szerintem nem érdemes.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rs_125_rendszamos._a1-
el_vezetheto-6551845
Ha ragaszkodsz a papírhoz akkor ez nem rossz vétel sztem..