Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Alapjárata van. Minden fasza lenne de elvileg jobban kéne mennie mert előtte jobb volt de az idegesít igazán hogy hol csak 7-7,5bárt nyom
Menet közben szaggat-e ? Egy utazó tempóra beállok akkor igen, de ezt inkább 5-6ezer körül érezni ezt.
omplett RS 125 bontásából alkatrészek:

Bitubo gázos rugós tag: 25.000
Arrow kipufogó rendszer, karbon végdobos 25.000
34-es Dellorto karburátor 15.000
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Hátsó kerék tárcsával: 15.000
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 17.000
Első villa: 10.000
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 3.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Karbon membrán: 10.000

Ha valami olyan dologra van szükséged ami nincs kiírva akkor írj e-mailt légyszíves vagy érdeklődj telefonon!
Tel.:
06/30-40-33-613
06/20-49-18-679
De hogy volt hamar, bírnia kell. A pályagép bírja?
Meg hát csak nicasilos nem egy olyan motor ez hogy járatni kell óvatosan...
Hengertalp tömítésnél, ha nem szakadt, használt szart tettél alá és normálisan lehúztad a hengert kizárt, hogy eleresszen. Alapjáratod van? Szaggatni nem szokott?
sztem kicsit korai volt az a power feletti probalkozas
Kérnék egy kis segítséget mert csak tippelgetni tudok hogy miért van ez a probléma kíváncsi lennék ti mire gondolnátok!?
Vagy senki se tud rá valami okosat mondani?

Nem rég felújítottam szépen igényesen...
És mikor még finomabban bántam vele akkor éreztem hogy nagyon menne már az első kilométereknél. Volt hogy néha meghúztam picit és jó is volt teljesen. Ilyen 70km után már a powert is használtam és nagyon emelgette magát. Egyszer csak azt vettem észre hogy nem igen olyan erős de azért jól ment. Meg elkezdte csinálni azt a hülyeséget hogy power alatt olyan hülye a hangja is. 5-6ezernél rángat is kicsit az után már kevésbé. Ez akkor van ha beállok egy utazó tempóba. Ha húzom akkor nem csinálja. Meg 6-odikban meg áll a power előtt 7500RPM-nél meg áll és hiába húzom nem megy el powerig csak ha rá kuplungolok (egyszer néztem ezt). De a többi sebességben is észre venni ezt hogy nehezebben akar powere menni. Most 200km van a blokkban...
Meg 120km-nél mértem melegen hogy mit nyom a hengerbe és csak 7-7,5bár-t nyomot!
Én arra gondolok hogy a nagy henger talp mait van ez. Mert egy 0,8-ast és egy 0,3-mast kellet alá rakni hogy megfelelő legyen a préstáv és így is 0,9 lett egy módosított hengerfejjel amin már 0,9 alá nem szabad menni. Én erre gondolok hogy a henger talp tömítésénél enged el. És azt lehet máshogy kéne megoldani...

Mire gondolnátok mi lehet a gond?
FESZÜLTSÉG SZAB.
Eladó motorkerékpárból (Rotax 123) , baleset által totálkárra tört a vas , így szétbontom.
Utalással vagy postai utánvétellel.
5000.-Ft
sziasztok! Lenne egy kérdésem... ha az önindító működik de néha nem nagyon van hangulata hozzá akkor mi kontaktos az önindító gombja?
Eladó Conti Attack hátsó gumi 150/70-es 90-95% os, 7.000 Ft-ért, és egy magyar forgalmis Rs 125 váz 20.000 Ft-ért. Tel.: 0620/2433041
Mi olyan nehéz ebben?
Rá fogsz jönni magadtól is hogy a jó amúgy.
Én nekem akkor nem volt emelőm így a támasztón volt és úgy szedtem ki.(már azota maszekoltam egyet )
Szerintem előnyösebb ha az elsőt emeled ki.
Kihúzod a banán villánál azt a tengelyt mondjuk addig míg kint nincs a blokkból. Szóval hogy benne legyen a vázba a végén az a pár centi hogy ne rogyon meg. Aztán kiszeded alul utána meg elől ott érdemes ha valaki segít megfogni a blokkot...
Sztendervisszajelzőm , és rendszámtábla tartóm van!
Ha érdekel írj e-mail-t .
xbombs@citromail.hu
Igen , értem csak leírtam.
Nekem 34-es van rajta. Erősebb lesz valamivel de szerintem a végsebességre nem nagyon dob.
Én a helyedbe nem raknám rá!
Nem igen érdemes azt. Hamarabb szétmegy és eszik is.
Inkább reszeltesd ki a gyári hengert meg esetleg módosítsd a hengerfejet... meg egy jolly kipu mondjuk...
Hát én nem tudom se én sokkalm azt a 10-12l Nem kéne módosítással se ennie annyit szerintem. Szerintem a 122 meg 123 ennyire nem különbözik a fogyasztásnál sem, de lehet neked van igazad.
Nekem 8l körül eszik a 34-es karbival.
rotax 123-hoz teljesen gyári, vágatlan rezonátor eladó!
Lépésről-lépésre le tudnád írni, hogyan jött ki? Melyik részét érdemes emelni a motornak?
azért írtam, hogy én nem mentem vele, és mivel nem nagyon nézegettem utána, elhittem, de nem különösebben érdekelt, mivel az enyém olyan amilyen, jó az úgy ahogy van :)
egyébként azt tudom, hogy 34-es karbi volt pl. rajt nekik, nekem 28-as, gondolom az is számít azért egy keveset :)
Hali
Volna pár kérdésem a 160-as hengerszettel kapcsoltba. Először is gyári 28-as karbi elbírja e ezt a hengert egy nagyobb főfúvókával ( kb hanyas fúvóka elégítheti ki ezt a hengert? ) , vagy muszály neki egy 34-est adni? A gyári külön olajzást elég e neki, vagy inkább kössem ki és keverjem magam? Van e valami fontos dolog amire oda kell figyelni, ha az ember ilyen hengert használ?

Előre is köszi a válaszokat.
Üdv! Kellene nekem pár apróság, ha valaki megáldana velük annak örűlnék!
-membránlap vagy jó állapotú komplett
-gyári idomtávtartók 4db
-sztendervisszajelző
-gyári kormányvég
-gyári rendszám tartó
rotax 122-123-127 .motor blok alkatrészek eladók.
06304053450
áá anyit nem eszik 1 rotax 123 csak ha 1 nagy karbi van rajta
és gondolom jobban is ment a 123
Ezt úgy értem hogy a 122 blokkal el lehet mászkálni 4-6l között persze ha nyelezed az is megeszik 7,8l.
De nekem anno volt 123 rotaxom az 10 12 l evett igaz nem minden gyári volt benne de alapból azok többek esznek mivel régebbi konstrukció nem a gazdaságot figyelték manapság minden új motornál egyre jobban odafigyelnek erre a tényezőre...
Hogy érted amúgy hogy gazdaságosabb? Erre kíváncsi volnék.
A 180-190 viccnek jó.
De ha mondjuk meg van piszkálgatva akkor lehetséges.
Hát meg a blokk állapota se mind1 ugye bár... Gyárilag 160-170et szoktak menni.