Sziasztok ! Nem rég vettem egy Rs 125 2005 ös évjáratú motort. Nagyon szuper nagyon Joó ! De sajnos amikor húzok neki álló helyzetben alapjáraton egy teljes gazt akkor hebeg,dadog és leáll . De viszont ha normálisan porgetem fel akkor minden oké csak teljes gáznál tapasztalom! Kérlek segítsetek , előre is köszönöm, sziasztok!
Nem volt meg a gyári gumigyűrű a hengerfejhez, így nem tudtam milyen vastag kell oda...először vettem 2,5 mm vastagot, mert olyan széles a nút a hengerbe. Kiderült hogy nem hőálló gumigyűrűt adott a csávó így kiégett 5 km után. Szétszedtem, hoztam hozzá valóban hőálló gumigyűrűt szintén 2,5 mm vastagot....ez bírta kb 40 km-ig aztán ugyanaz a jelenség (nyomta ki a vizet a víztartály sapkájánál). Tanácstalan voltam, de úgy voltam vele hogy megpróbálom 2 mm-es gumigyűrűvel... azóta szerencsére nincs vele bajom! Valószínű hogy vastag volt a 2,5 mm-es gumigyűrű és ahogy húztam össze a hengerfejet a nútba nem tudott szétterülni, tehát nem tudtam eléggé összehúzni a hengert és a hengerfejet a gumigyűrű miatt, így a nyomás meg a hő kinyomta.
Hát lehet h ez csak most jött elő módosítás után !
úgy állítsd be a préstávot hogy 8-8,5 bar-nal ne legyen benne több illetve a présmagasság legyen 1,1, 1,2 mm mert tudnak érdekes dolgok történni !
Az én RS-emnél el lett baszta a présmagasság és ezért szállt el, ezt mondták a gépműhelyben !
Eladó RS alkatrészek, majdnem minden van, ha valami érdekel érdeklődj e-mailben!
sz.schliemann@freemail.hu
Néhány kép: http://alkatreszek.schliemann....
Hát így már csak az lesz csak mikor teljesen felújítottam akkor ezt a problémát még nem mutatta ki. Mert akkor nem volt vele baj. Csak egy idő múlva.
De lehet a kis préstáv is szerepet játszhat meg a módosított hengerfej amibe majdnem kétszer gyorsabb az égés. Lehet valamivel több hőt is kap...
Átlósan szoktam húzni. Hát nyomaték kulcsom az nincs.
Nem volt síkolva egyik se. De lehet itt ez lesz a megoldás csak.
Az O gyűrű elég rendesen szét volt menve. Kicsit rá is éget.
Hát nem tudom. Mikor néztem szemre teljesen rá volt illeszkedve.
Meg egy jó ideig teljesen jó volt...
7,5-8bár van benne de akkor ezért szált el valószínűleg.
Sorjázom is van igazából. De jónak tűnt mikor raktam a motort össze meg mikor meg néztem 1 hete.
szerintem a furatok sorjásak és a sík köszörülés (a hengeren, hengerfejen) nem illeszkednek tökéletesen,
nem fekszik fel a hengerfejed teljesen a helyére -nekem is volt hasonló problémám-
a hengerfejem az ide oda rakosgatástól -vagy nem tudom mitől pontosan- sérült (mm nél kisebb pontban)
összerakás előtt víz papíroztam is (ez nem segített) és kifújást, nyomta kicsit a vizet is...
nekem melegedett is tőle -70 helyett 88 is volt.
szerintem a furatoknál sorjázz van erre direkt szerszám vagy egy nagyobb méretű fúró szárral
és (ha szükséges, javasolnám) köszörültesd gépgyárban újra hengerfejjel együtt. ha nem illeszkedik, nem lesz jó.
Azt majd én pótolom.
De a törött nyelv érdekelne
miként tudna hozzám kerúlni ?
Magnézium ?
a rugó tányérja megvan ?
kiscsende@freemail.hu
De ha valkinek akadna egy otthon amivel már nem tud mit kezdeni az szánjon már meg engem.
úgy állítsd be a préstávot hogy 8-8,5 bar-nal ne legyen benne több illetve a présmagasság legyen 1,1, 1,2 mm mert tudnak érdekes dolgok történni !
Az én RS-emnél el lett baszta a présmagasság és ezért szállt el, ezt mondták a gépműhelyben !
sz.schliemann@freemail.hu
Néhány kép: http://alkatreszek.schliemann....
De lehet a kis préstáv is szerepet játszhat meg a módosított hengerfej amibe majdnem kétszer gyorsabb az égés. Lehet valamivel több hőt is kap...
Az hogy szemre felfekszik az elég kevés !
Nem volt síkolva egyik se. De lehet itt ez lesz a megoldás csak.
Az O gyűrű elég rendesen szét volt menve. Kicsit rá is éget.
Meg egy jó ideig teljesen jó volt...
7,5-8bár van benne de akkor ezért szált el valószínűleg.
Sorjázom is van igazából. De jónak tűnt mikor raktam a motort össze meg mikor meg néztem 1 hete.
nem fekszik fel a hengerfejed teljesen a helyére -nekem is volt hasonló problémám-
a hengerfejem az ide oda rakosgatástól -vagy nem tudom mitől pontosan- sérült (mm nél kisebb pontban)
összerakás előtt víz papíroztam is (ez nem segített) és kifújást, nyomta kicsit a vizet is...
nekem melegedett is tőle -70 helyett 88 is volt.
szerintem a furatoknál sorjázz van erre direkt szerszám vagy egy nagyobb méretű fúró szárral
és (ha szükséges, javasolnám) köszörültesd gépgyárban újra hengerfejjel együtt. ha nem illeszkedik, nem lesz jó.