Szinte kizártnak tartom a 0.02-t, főleg, hogy szinte mindbe kovácsolt dugó van (nagyobb a tágulása) crossok is 0.04-0.05-el mennek. Kovácsolt Wössnerhez 0.06-ot ajánl a gyártó is!
A pályagépnél 2 századra illesztik. És vagy 2 bemelegedés után húzzák amit bír.
Az 5század az sok lesz amúgy.
Aha, hát én is így gondolom... Lehet a membrán adta meg magát...
Ez túlzás, max akkor igaz, ha minden adott, de az meg ritka. Frissen összerakott motornál simán tágulhat annyit, hogy megszorul, főleg ha kicsi az illesztés. Most az enyém is szét van kapva, kitört egy darab a dugóból a kipufogó nyílásnál (adatlapon találsz képet, előszeretettel csinálja az rs és a mito ha el vannak kopva). Nekem 5 százados illesztéssel lesz összerakva, de 50km-nél többet nem is fogom járatni. Egyébként 4 százados illesztés + öntött dugó kombóval sem kell 500-nál tovább járatni. A membránnak minimális köze van a sürítési végnyomáshoz, a karbinak és az állapotának meg kb nincs. Az hogy nem zár rendesen nem fog ott megmutatkozni.
Hát lehet.. de a kompressziót nem igen be folyásolja tudtommal.
Lehet a membrán adta meg később magát, mert valameddig tökéletes volt. Befolyásolhassa a kompressziót is nem?
Nem akarok beszólni, de mi most sürítési végnyomásról beszélünk, nem kompresszióról, Vizes motornál nem elég hamar észrevenni, ha elmegy a hf tömítés. Egyébként attól, hogy bejáratás alatt meghúzza neki, nem történik ilyen, inkább csak a besülést kockáztatja.
A karbi nagyon tudja szopatni az embert...
A szívócsonkon elég ha van egy hajszálrepedés az is tud ám szívatni de akkor nem indul el a motor vagy "jobb" esetben fals levegőt szív..
A membránt meg nézd meg a lapok között nincsen e rés mindenhol zárt legyen ne legyen sehol fellazulva nézd át alaposan mivel annak is nagy jelentősége van egy ilyen motornál meg pláne..
Sziasztok még egy kérdésem volna minden jelre van állítva a balance a két fogasakerék meg a főtengely és rezonál 5000-től mi lehet a gond van valahol a felfogatásoknál gumiszillent?Azért vagyok tanácstalan mert a nulláról raktam össze
A karbira biztos ráfér a takarítás az is tervben van. majd a héten fogom megnézni valószínű.
A szívó csonk kívül repedt, de belül semmi baja sincs. A membrán is jó elvileg. De hogy lehet megtudni hogy mennyire jó amúgy? Mikor néztem zárt volt teljesen...
Sziasztok kéne egy kis segítség nekem
A kuplungkosarat teljesen le kell húzni a 6 csavarral vagy kell hézagot hagy a két lemezpár között?Meg hogy állítsam be a kuplungot ?xD
Még azt el felejtetem mondani hogy a karbit is nézd meg és takarítsd ki meg nézd meg a szívócsonkot,membránt...
A karbit szedd szét teljesen...ha tudod vagy ha szükséges akkor dörzsárazd...
Hát régebben pár ismerősöm is így járt mint te, és általában dugot kellet cserélni elment a kompresszió felújítás után kicsit mentek vele és már húzták is powereztek ...
Felújítás után 11,12 bar kicsivel később 7-8 bar...
Hát én ezt tudom azért idegesít ez. 10-nek simán lennie kéne.
Máshogy van kialakítva a kupola része. Kétszer gyorsabb benne az égés és 0,9mm a préstáv.
7-7.5 bar egyébként tényleg brutál kevés frissen összerakott motornál, mindenképp nézz bele ne találgass. Egyébként hogyhogy módosított hengerfejet + kis préssávot tettél bele utcára?
Meg ha olvastad a power is nehézkesen akar kinyítni 6.-ba meg egyáltalán nem.
Igen tervezem hogy lekapom majd a hengert...
4 százados az illesztés. Az utcaiaknál 3-4 századra szokták. És még a hengerfej is másabb meg sokkal közelebb került...
Bicajnál nekem sose volt ilyen gondom tekertem oszt ment.
Komolyra fordítva (amúgy 60-nál szerintem nem igazán szabad még húzni) szerintem a hőfok mérő gombával van a baj. Másra nem tudnék gondolni.
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni a következő témában:
Teljesen fel lett újítva a bicajom, és valami oknál fogva nem akarja
elérni az üzemi hőfokot,sőt még a 60-at se ahonnan már lehetne neki nyúzni. Ha elé teszek egy kartonlapot eléri, de 25 fokba nehogy már ilyet kelljen használnom. Szerintetek mi lehet a hiba oka?
Az 5század az sok lesz amúgy.
Aha, hát én is így gondolom... Lehet a membrán adta meg magát...
Könnyen elszáll a henger fej tömítés azt mondod?
Lehet a membrán adta meg később magát, mert valameddig tökéletes volt. Befolyásolhassa a kompressziót is nem?
A szívócsonkon elég ha van egy hajszálrepedés az is tud ám szívatni de akkor nem indul el a motor vagy "jobb" esetben fals levegőt szív..
A membránt meg nézd meg a lapok között nincsen e rés mindenhol zárt legyen ne legyen sehol fellazulva nézd át alaposan mivel annak is nagy jelentősége van egy ilyen motornál meg pláne..
A szívó csonk kívül repedt, de belül semmi baja sincs. A membrán is jó elvileg. De hogy lehet megtudni hogy mennyire jó amúgy? Mikor néztem zárt volt teljesen...
A kuplungkosarat teljesen le kell húzni a 6 csavarral vagy kell hézagot hagy a két lemezpár között?Meg hogy állítsam be a kuplungot ?xD
A karbit szedd szét teljesen...ha tudod vagy ha szükséges akkor dörzsárazd...
De hát ennek nem igen kéne úgy elkopnia a dugónak... ennyi idő alatt.
Felújítás után 11,12 bar kicsivel később 7-8 bar...
Máshogy van kialakítva a kupola része. Kétszer gyorsabb benne az égés és 0,9mm a préstáv.
Elvileg annyi még most is.
A kompresszió továbbra is 7,7.5 bar?
http://citybike.hu/spd/AP02221...
2.
http://italmondo.hu/shop/8-e
le...
Igen tervezem hogy lekapom majd a hengert...
4 százados az illesztés. Az utcaiaknál 3-4 századra szokták. És még a hengerfej is másabb meg sokkal közelebb került...
Komolyra fordítva (amúgy 60-nál szerintem nem igazán szabad még húzni) szerintem a hőfok mérő gombával van a baj. Másra nem tudnék gondolni.
Tanácsot szeretnék kérni a következő témában:
Teljesen fel lett újítva a bicajom, és valami oknál fogva nem akarja
elérni az üzemi hőfokot,sőt még a 60-at se ahonnan már lehetne neki nyúzni. Ha elé teszek egy kartonlapot eléri, de 25 fokba nehogy már ilyet kelljen használnom. Szerintetek mi lehet a hiba oka?