Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ugylátom volt neked 1 fasza sport prod
Szép az biztos.
Kedvencem..
persze mindekinek más tecik
én a tzr re is ráépitetem a sport pro oldaidomot fejidomot
mert rohadt drága lett volna németből a gyári idomot beszerezni
Nem mindig van kedvem azért is mert néha zavar hogy baszkodik.
Kár hogy drága az alkatrész de amúgy örömmel csináltam én is a felújítást csak ne lett volna annyi pénzbe
2006-os évjárattól nekem sem tetszik annyira az RS. Legjobban a szívlámpás tetszik mint ami nekem is van. 96-99-is volt asszem ilyen.
Sport pro nem rossz tetszik de inkább RS De azzal sincs bajom csak nekem ez tetszik a legjobban ennyi
az egyértelmü hogy az etz re várni kell
Én nagyon jót mentem szerdán is vele a 35-ös úton száguldoztam két 600asal meg egy ETZ-ésel a spanokkal azaz. Meg lepően tudtam tartani tempot persze ők azért előrébb voltak. De az ETZ-re kellet várni pár percet nem rám
ott van például a af1 ami nekem volt a sport pro limited annak már a tankja müanyag volt meg az nekem jobban tecik az új rs-nél is
szerintem is ugyan az
Én is úgy hallottam hoy elsőnek pályára készültek.
Szerintem Mito meg az EVO ugyan az szinte menésileg csak változtattak rajta mint ahogy az RS-en is. De lehet tévedek.
engem nem kárpotolt azért pártoltam el tőlük
Ez a beszéd..
Én szeretek szerelgetni főleg ha van pénzem megvenni az alkatrészeket..:D
Lehet szerelgethetek megint amihez néha nincs kedvem de az RS filingje és menetteljesítménye kárpótol
evo sem mehet rosszul csak az pici
kiseb az rs nél és a tzr nél is méretre
Ebben igazad van anno ezek a 90 években pályára készültek elsősorban az rs meg mito igazi versenymotorok kihegyezve elég rendesen ..
Szeretek váltani az az igazi motor mentem már egy kettővel de nem is tetszenek kinézetileg se meg sehogy se
A pályagépen 2 bemelegítés és 2százados illesztéssel mennek a pálya RS-ek és most szerintem meg fogsz lepődni Utcain van 3-4század illesztés.
Japán meg Olasz az olaszok nem a tartoságra mennek hanem a teljesítményre Cagiva meg az RS vetélytársak a két Olasz gép.
énsem szeretem a robogokat csak a sr-t
probálj ki 1 szer ha lesz rá alakmad 1 sr 125 vagy 150-t ami fasza
nagyon jol gyorsulnak kb 80-90ig
Nicasilos elég a 150-200 de m,ég akár kevesebb is nem etz ez
Nem úgy van csinálva ez a motor hanem hogy mennyen, némi plusz olaj és jó lesz
Én castrol párti vagyok mindenbe azt veszem de a respsol is biztos jó de én már a castrolra álltam rá. Nekem bevált ez és maradtam ennél minősége ellenére ahhoz mérten olcsó. És nem is rakodik le.
A robogokat én valahogy gyűlölöm
Tegnap akartam csak nem volt csak 95 a kúton sajnos.
a nikacil amikor faszán meg van honolva és uj dugó nagyon ég járatni sem kellene
a versenypályán sem járatot dugóval járnak a profik szerintem
1 menetet hazsnálják az uj dugókat és kuka
gondolom adnak neki 0,04 illesztés és kész
látod itt van 1 kicsit nem az igazi neki kell állnod szerelni
enyémnél nincs ijemsi!
ne tudom mit csináltak máskép a japánok de jo csinálták