Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elvileg bele tud érni... Én is hallottam már ilyet.
Az RG-nél meg gyári hiba hogy a power szelep csak úgy bele esik a hengerbe és ... Havernak -szer megcsinálta utána kiszedte. Szerencsére RS-nél nincs ilyen.
De joooovégre valaki kimondta.

Max úgy tud beleérni ha olyan nyelv van benne ami menetes és szarul van beállít va nekem olyan van de simán tökéletesre be lehet állítanis onnan olyan mintha egyben lenne

Jut is eszembevalakinek nincs felesleges törött power nyelve ?
Hogy ért bele a nyelv a dugóba? Pont úgy van kialakítva, hogy a rugó nyomja ütközésig a furatban. Nem szabadna sehogy beleérnie.
Szerintem akkor nekem már rég elfaragta volna akkor.
Nem hinném mikor össze szereltem teljesen jó volt amúgy tiszta is volt. Ha eléri azt a fordulatot egyből működésbe lép. Nem gondolnám hogy ez lenne igaz hogy picit sok olaj lett bele rakva elejínte valamivel de nem gondolnám hogy 100km alatt össze szútykolná. Meg a hangján gondolom lehetne hallani de ennek ellenére szép hangja is van. Ezt ki zárnám. De azért kösz a tippet. De ha lesz időm szétszedem és úgyis megnézem azt is.
Remélem nincs semmi kár benne nem szertnék dúgót cserélni jó lenne ha mondjuk csak a membrán miatt ment volna el a kompresszió.
Hehe

Neked megoldódott már a problémád az RS-el amúgy?Rá jöttél a hiba okára?
Eladók!
-sérűlt henger(hónolni kell)
-sérűlt dugó(kis polírozással megoldható)
-sérűlt főtengely
-kiegyenlítő tengely fogaskerék 1db
-Rs 125 bal lábtartókonzol
-Af1 jobb lábtartókonzol
-Jobb lábtartó
-2 db bal műanyag lábvédő
Érdeklődni:(dadi1095@freemail.hu)
Üdv!
Keresnék hőmérséklet jeladót 95 előtti RS-hez
tb85@freemail.hu
Ezek a köcsög Wössnerék direkt hibás adatokat írnak a dugó dobozára, hogy átverjék szerencsétlen motorosokat :D
én a helyedben a poweredet megnézném, nem e lazult ki a nyelv és beleér a dugóba? emiatt power fölé se menne, mivel meglazulhatott és beragadt a nyílásba a nyelv szóval nem bírja behúzni a mágnes. Nekem egyszer volt ilyen problémám, igaz ott hamar észrevettem a hangján és a hirtelen teljesítmény csökkenésen hogy valami nagyobb baj van, de így is megfaragta a dugómat.
2011. Július 2.

Kicsit rég volt már
Eladó RS alkatrészek, majdnem minden van, ha valami érdekel érdeklődj e-mailben!
sz.schliemann@freemail.hu
Néhány kép: http://alkatreszek.schliemann....
Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy esetleg van- e valakinek 2006-os Rs-hez első féklámpa kapcsolója. Nem találok sehol, esetleg valakinek van valami ismerőse aki tudna szerezni?
Köszi szépen
italmondo.hu max 3000 ft
Ha lentebb mész leírtam én is hogy 3-4század.
Nekem az van és eddig jol ment a motor
0.04 század szokott lenni a nicasilos hengerekhez használt dugónak az illesztése
Azért mert elkopott amúgy?
Mert azt nehezen hinném hogy egy pár km után el kopna.
6század rengeteg a nicasilosnál pedig ha ahhoz való.
Nekem csak a hajtókarom Wössner. Nekem Vertex van benne.
hello: igen rendszer csak egyben eladó.
Nézd meg a wössner dugó dobozát, akár google képeknél. 6 századot ír hozzá, pedig hidd el nem vasperselyeshez tervezték..
1 gyors kérdés 0.6mm membrán lap jó az rs 125-be?
Csak egyben eladó? a dob érdekelne
Van egy ismerősöm pálya RS-e van és 0,02 az illesztés.
Vashüvelyesnél szokták 5-6századra.
Kicsi a tágulás. Ez az előnye ennek meg kopásálló. Jóban "csúszik"benne a dugó is... Pont ezért van az hogy járatást se nagyon igényel ezek mait.
A vashüvelyesnél kell oda figyelni...
Aprilia rs 125 alkatrészek eladóak!
-Xenon első lámpa (kompletten házzal , H. I .D trafós)
-Hátsó rendszámtábla tartó , ledes hátsólámpával , karbon indexekkel.
-Olajtartály
-Olaj pumpa
-Hátsó ülés
-Utas lábtartók
-Trioval tompító
-Michelin Pilot power gumik , 150/60 , 110/70 , 70-80 %
-Indexrelé , fesszabályzó
-Tükrök
-Sztender , visszajelzővel.
nekem perselyes hengerrel 0.05 század az illesztése..