Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még annyi hogy azért gondold át hogy szerelni akarsz vagy motorozni mert 300 körül már van papíros működképes rs egyben..
Ja vágom veresék árulják..
Nekem is volt anno rs már bánom hogy eladtam de majd csak lesz megint...
Kedvenc évjárat...mocskos szép..
Hát kb 100e rákel költeni így kép alapján de akkor is 300-ból lesz egy papiros motorod kb,nem rossz árba van tényleg itthon kint viszont töredékéért vannak ilyenek..
Sok sikert a vételhez majd remélem ha meglesz kk ba kinézel ...:D
Rendbe szeretném hozni, mindig is tetszettek az rs-ek, régen ő volt az egyik jelölt, de végül más lett. Most viszont megláttam ezt aránylag jó árin ogaz, h hiányos de legalább papíros, és a blokkja fullos, viszont a váz kérdéses.
ő a kiszemelt:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rs_125_mag
yar_2004-6876945
nekem is van 1 vázam ha érdkel papiros 9 kw!
tel:06307316232
Ez igazából lutri. Ha a villakiflik is görbültek akkor valószínűleg történt maradandó alakváltozás a vázban, ha nem görbültek akkor is lehet benne hiba. Ki kell próbálni húz-e valamerre a motor ha elengeded, után futást nézni, tengelytávot, kerekek egy vonalban való futását.
Amúgy hogy hogy rs t akarsz nem jó már a dt vagy csak mellé jácos motornak?
Hát az a gond baleset után sose lesz tökéletes a motor váza ha javítva volt akkor se mivel deformálódik hiába csinálja profi meg akkor se lesz tökéletes tapasztalat.
Amúgy ha jó áron van vedd meg és vegyél ujjvázat kb 30e lehet kapni bele.
Amúgy ha villa odavan akkor gondolom nem kis sebességgel történt az ütközés..
Amúgy én is hasonló motort fogok venni mint te de szerintem külföldről mert ott fillérekért van hiányos rs..
Hello!
Szeretnék venni egy rs125-öt, törött állapotban van, idomok lezúzva stb. ,de az még hagyám. Csúnyán odavágták mert villát is cserélni kellett benne, és ebből kifolyólag némi aggodalom kapott el a váz épségét illetően, nagyon szeretném a motort, csak ugye bár a váz kérdéses.
Nem tudom valakinek itt volt e már tapasztalata az rs vázának strapabíróságával, vajon kibírhatta sérülés, deformálódás nélkül ?
92-es és 23 kw-os
A nicasil már csak ilyen.
Kopás álló meg sok jó tulajdonsága van mikor utána olvastam.
milyen évjárat és hány KW-os a váz?
persze meg már olyan felületet tudnák csinálni h nem kell annyi koptani a henger falát mokorra összekopik.
Nem véletlen volt az se gondolom hogy elsőnek pályára kezdték elgyártani. Vagyis én ilyet hallottam.
Én se járattam sose.
Nekem a Simson mindig ment. Igaz hogy csörög de hát szinte mind meg máji napig jól megy.
Vashüvelyessel azért már ovatossaban kell bánni. Sokan megjárták járatásnál... ahogy hallottam pedig kímélték de ott más hiba lehetett. De a nicasilos nehezebbe szorul meg azért jócskán elvileg.
Hát ezeket a motorokat már nem igazán kell járatni én most furattam a motort és azt mondta a gépmühelygen a mesterúr h 2 tankot járassam utánna lehet huzni.
Hmm akkor nem szóltam :D Bár olyan sokat nem értek a járatáshoz :D életembe egyszer járattam 2T motort az is vashengeres volt :D
köszi, egyenlőre megvagyok ezzel a fajtával is
az a baj azokkal hogy könnyen törnek :D egyenlőre nem cserélem le, max csinálok magamnak egy olyat ami egyben van :) nemrég eltört nekemis a szára, pedig tömör kemény anyagból van, szerencsére az anya fölött szóval nem lett baj belőle.. de tudtam csinálni szinte teljesen ugyanolyat hozzá :D
Hi! Nekem van 1, ha érdekel: link

Rotax 122-ről bontott, számlát adok róla, ha kell.

Üdv
Ja értem, akkor ez a régebbi fajta, nem?
link

Nem tudod kicserélni az újabb fajtára, aminek van egy válla a felső részénél? Szerintem hasznos lenne
Semmi köze hozzá csak próbálok tanácsokat adni hogy miket nézzen meg mert van olyan hogy összejön minden és akkor nem elég 1,2 dolgot megnézni...
Igen volt 1,2 mitom is anno de már csak a dt m van de nem sokáig lehet..
Ahogy BendHunter is mondja, igen, menetes szárú (nem a magnézium vagy milyen öntvény), amit egy anyával rögzítettem megfelelő pozícióba, és ez a rezonanciától egy idő után sikeresen kilazult és ahogy forgott a menet úgy ment lejjebb a nyelv :D
Valaki elmagyarázná nekem hogy a membránnak mi kóze a kompresszióvesztéshez ?
Amúgy puszta kíváncsiságból mért keresed mindig a törőt nyelvet?