Értem.
Én az 1000km járatásra esküszöm de van aki azt mondja 1,2 indítás kis pöfögtetés vagy esetleg 1,2,300 km de sztem annyi idő nem kopik össze teljesen de nem tudom ezt pontosan én se mennyit kell járatni..
Bírnia kell pedig ha jól be van állítva de 10km nél annyira még nem szabad megforgatni az bisztos de gondolom annyira nem ráncigáltad meg. Nekem bírta csak valami most nem az igazi ha olvastátok.
40km után powereztem de nem pörgetem a végtelenségig. most 250van benne.
Nem rossz olaj a castrol..
Még annyit hogy el se tudod képzelni teljesítménybe menyit számít az oktánszám vagyis itthon a benzinek minősége fos de ezzel nem mondok újdonságot sztem olaszba a 95 benzinnel jobban mennek a motorok kicsit másabb a színe is meg ilyenek..
Persze utcai használatra megfelel az itthon "95" is de a egyszer tankolj bele 100ast bár az se olyan jó mint a kinti 95s de egy fokkal jobb az itthon 95 nél..
enyé repsol olajat kap a hajtomübe és a 2t olajtartályba is
95-ös benzint kap
és hidegen meglegen pöcre indul 150-t már mentem vele de nem nem a vége volt nem hajtom nagyon olyan 6 ezres fordulaton megy 110-t elég ma is lenyomtam vele kb 200 km-t gond nélkül a apriliát meg mindig figyelni kellet
ez az én tapasztaltom rotaxal de van akinek bevált
olaszt nem nézem le féreértés ne eség mert volt 2 aprilia sr 125,150 sportrobogom és azokba csak tankoln kellet jol mentek
csak papik nem voltak
Én is ugy gondolom egy rs jobban megy mint egy tzr de attól még azok se rosszak.
A rotax blokkosoknak az Akhilleusz sarka (gyengéje) a főtengely,hajtókar,henger,dugó ezeket kb 10-15.000 km ként cserélni kell általában az eddigi tapasztalataim szerint..
Meg persze alap a jó olaj motul,repsol full szintetikus meg 100 oktánszámú benzin meg még 1,2 aproság..
Ez egy olasz motor szóval törődni kell vele de ha jó gazdája vagy biztos jó kis társad lesz...
a tzr is megkapja a törödést tőlem ! nameg ami a másik a tzr nincs álatalában kókányolva! ami itt van nálam is javitáson az elektronika össze vissza van kokányolva meg a hajtomübe volt bő 1 liter olaj meg ijen kis aproságok
Hát hallod egy RS jócskán jobban megy azért mint egy tzr.
Mért kéne évente szétszedni?! Csak igényli a törődést de meghálálja ha megkapja azt amit kell. Meg nem árt mindenből a minőséget adni és nincs ott gond még ha nagyon pörgetik is.
Valamit nem jól tudsz! NEM lehet cserélni a gyújtás felőli főtengely szimmeringet nem tudod kiszedni se!
Nem rég újítottam fel a Rotax 122-es blokkom csak tudom!
A túl nagy előgyújtás is káros, mert akkor a motor csilingel, melegszik -- jobban kopik.
Nagyábol PistiMoto leírta hogy kell állítani de ha nem megy leírom én is részletesen ha kell..
Jól beszél WILDBIKERBOY ahhoz tényleg külön szakma kell. én nem is nagyon értek ahhoz a részéhez sose volt erősségem amúgy se.
A gyújtáson úgy tudsz állítani hogy leszeded a műanyag burkolatot és ott lesz a lendkerék és fent kicsit balra pedig a mágnes amit két csavar rögzít. Azt kicsit kilazítod. Remélhetőleg van hézagolod is! A lendkeréken van egy kis pöcök fém darab. Odaforgatod a mágneshez és közé rakod a mágnes és a lendkerék közé a hézagolót. 0,55mm-res hézagra állítsd szerintem de lehet fentebb lentebb állítani. De a 0,55 el elvileg jónak kéne lennie. Közbe meg persze húzd meg a 2 csavart. Én szemre állítottam amúgy de az midn1 hogy utána néztem 0,6mm és úgy is maradt mert jó volt.
Ha így nem lesz nagyon változás akkor más lesz a hiba.
Remélem menni fog az alapján ahogy leírtam.
Remélem hajtani de persze ahhoz a szerelés meg karbantartás is hozzátartozik..
Régen is amikor megvolt többet szereltem alakítgattam mint használtam de elég brutális volt a végére..
Én az 1000km járatásra esküszöm de van aki azt mondja 1,2 indítás kis pöfögtetés vagy esetleg 1,2,300 km de sztem annyi idő nem kopik össze teljesen de nem tudom ezt pontosan én se mennyit kell járatni..