Olvasgatom itt hogy "igényesen felújjítottad" gondolom a kieggyenlítő fogaskerekeket is kicserélted, na azokat nem mind1 hogy rakod bele és okozhatja a motor rángatását
Kend körbe zsírral a blokköntvény és a henger találkozását, ha szív vagy fúj ott látni fogod. Először csak alapjáraton, majd kicsit ráncigáld meg álló helyében. Milyen vastag a hengertalp tömítés? A préssáv okés.
A hengert talp (tömítés) nem lehet? Mert a hengert ki kellet emelni rendesen. És én arra gondolok hogy ott elenged. Mert 7-7,5 bár igen kevés. Meg a hengerfej kúpja is más kétszer gyorsabb majdnem az égés és 0,9mm a préstáv ettől közelebb mer nem lett volna szabad rakni. A gyárinál 1,5mm szokót lenni kb.
Egy nagyon alapos benzinbe agyonáztatós majd sűrített levegővel kifújós karbi tisztítás kellene, aztán fúvókákat átnézni, kicsit dörzsárazni, beállítani újra, powert szétszedni koromtalanítani. Kb ezeket tudnám ajánlani, utána meg jól kihajtani a belét, hogy kiköpködje a trutyit a kipuffból.
Hát érdekességkép rakatsz fel.
Gondolom jócskán jobban megy egy ilyennel. Nekem csak kicsit van.
Mennyibe csinálták amúgy? Majd valamikor lehet ki kéne jobban élezni.
A névvel nem mondtál semmit. mind1.
Hát azt nem hinném h elkopott volna ennyi idő alatt.
Érdekes a pálya RS-nek két bemelegedés a járatás utána meg ami a csövön kifér. Nicasilos nem kell agyon kímélni meg járatni is fölösleges 150-200km-től tovább. Ez nem ETZ...
Ja most olvasom 7-7,5 az nagyon kevés megérett megint egy generálra szerintem..
a gyári 10,11 bar töl elég messzi van ennél az értékeknél már generálozni kell..
Ha a motorodat felujitotad kapott egy generált és még 100 km se mentél vele és már gyilkoltad pörgeted és érzed hogy elgyengül az is lehet hogy már nincs benne elég kompresszió magyarán korán hajtottad meg ha érted amit mondok..
Igen, amint megnyomod a gombot indul... Ennyi baja van amit írok amúgy kurva jó volna csak ezek a problémák vannak. Ma néztem mit tud végre a 110kilom alatt ment 150et 12ezerig pörgőt ki.
Itt az elektronikával 100% hogy nincs gond a te eseted fura. Lehet a cdi-d baszkodik neked vagy nem tudom de akkor neked a power jó mint nekem is. Nem rég még oda adtam a gázt oszt emelte ki magát kerékre... Amúgy szerintem te meg nézd meg a gyertyát az sok mindent elárúl a motorról. Vagy lehet a karbi sincs a legjobban beállítva mondjuk attól nyitnia kéne igen csak.
Pedig szerintem egyszerűen írtam le
Szoktak esztergálni a hengerből hogy kisebb legyen a préstáv de ebből a hengerből amit vettem többet szedtek le a kelleténél. Ezért több tömítés kellet alá kissé.
Elengedi a henger talpnál(tömítésnél) szerintem.
Remélem majd ír valaki aki jobban vágja a dolgokat.
de egyébként csak 90 körül, mert ha 100 körül megyek vele, akkor ugye ott már magasabb a fordulat, nem csinálja ezt, ott ha húzom, akkor megy ahogy kell
a hengeres részéhez nem értek a dolognak, hogy mit jelent amiket írtál, de nekem is hasonlót csinál: kb 90 körül ha megyek, tartom a gázt ugyanott ugye, és olyat csinál, hogy megindul kicsit, aztán mintha visszahúzná valami, majd pár méter után megint, és megint...ha egyet visszakapcsolok, húzom neki, akkor jó...de ha tartom pl. 90-nel a gázt, akkor húz-visszahúz-húz-visszahúz...én power-elektronikára gyanakszok, de mondom, nem értek ahhoz a részéhez amit a végén írtál, szóval lehet hogy igazad van..egyébként a hangja ilyenkor nekem se tetszik, olyan mély, morgós, és hiába húzom neki, nem pörög 6-7 fölé, csak ha visszaváltok...
mongusz igen nálam így ugyan ez van motorozok azt gondol egyet elmegy az elekrtonika :/ átézem valamelyik nap meg eléggé össze vissza mennek a kábelek is majd aztis meg kell csináltatnom
Kérnék egy kis segítséget mert csak tippelgetni tudok hogy miért van ez a probléma kíváncsi lennék ti mire gondoltok!?
Nem rég felújítottam az RS-emet szépen igényesen... (kis módosítások is kerültek bele)
És mikor még finomabban bántam vele akkor éreztem hogy nagyon menne. Ilyen 70km után már a powert is használtam és nagyon emelgette magát. Egyszer csak azt vettem észre hogy nem igen olyan erős de azért jól ment. Meg elkezdte csinálni azt a hülyeséget hogy power alatt olyan hülye a hangja is. 5-6ezernél rángat is kicsit az után már kevésbé. Ez akkor van ha beállok egy utazó tempóba. Ha húzom akkor nem csinálja. Meg 6-odikban meg áll a power előtt 7500RPM-nél meg áll és hiába húzom nem megy el powerig csak ha rá kuplungolok (egyszer néztem ezt). De a többi sebességben is észre venni ezt hogy nehezebben akar powere menni. Most 200km van a blokkban...
Meg 120km-nél mértem melegen hogy mit nyom a hengerbe és csak 7-7,5bár-t nyomot!
Én arra gondolok hogy a nagy henger talp mait van ez. Mert egy 0,8-ast és egy 0,3-mast kellet alá rakni hogy megfelelő legyen a préstáv és így is 0,9 lett egy módosított hengerfejjel amin már 0,9 alá nem szabad menni. Én erre gondolok hogy a henger talp tömítésénél enged el. És azt lehet máshogy kéne megoldani...
nekem is pont ilyen gondom volt, motoroztam és egy idő után kikapcsolt minden elektronika, de a motor dolgozott tovább:D nálam az volt a gond hogy ahová teszed a kulcsod, a kormány alatt megy egy kábel, az kilazult és lötyögött:D visszacinezitük és jó lett, nézd meg, lehet hogy ha nálad is ez a probléma!
Gondolom jócskán jobban megy egy ilyennel. Nekem csak kicsit van.
Mennyibe csinálták amúgy? Majd valamikor lehet ki kéne jobban élezni.
A névvel nem mondtál semmit. mind1.
Érdekes a pálya RS-nek két bemelegedés a járatás utána meg ami a csövön kifér. Nicasilos nem kell agyon kímélni meg járatni is fölösleges 150-200km-től tovább. Ez nem ETZ...
a gyári 10,11 bar töl elég messzi van ennél az értékeknél már generálozni kell..
Az enyém csak kicsit van de ez kibaszotúl megvan, tetszik!
Pedig szerintem egyszerűen írtam le
Szoktak esztergálni a hengerből hogy kisebb legyen a préstáv de ebből a hengerből amit vettem többet szedtek le a kelleténél. Ezért több tömítés kellet alá kissé.
Elengedi a henger talpnál(tömítésnél) szerintem.
Remélem majd ír valaki aki jobban vágja a dolgokat.
Nem rég felújítottam az RS-emet szépen igényesen... (kis módosítások is kerültek bele)
És mikor még finomabban bántam vele akkor éreztem hogy nagyon menne. Ilyen 70km után már a powert is használtam és nagyon emelgette magát. Egyszer csak azt vettem észre hogy nem igen olyan erős de azért jól ment. Meg elkezdte csinálni azt a hülyeséget hogy power alatt olyan hülye a hangja is. 5-6ezernél rángat is kicsit az után már kevésbé. Ez akkor van ha beállok egy utazó tempóba. Ha húzom akkor nem csinálja. Meg 6-odikban meg áll a power előtt 7500RPM-nél meg áll és hiába húzom nem megy el powerig csak ha rá kuplungolok (egyszer néztem ezt). De a többi sebességben is észre venni ezt hogy nehezebben akar powere menni. Most 200km van a blokkban...
Meg 120km-nél mértem melegen hogy mit nyom a hengerbe és csak 7-7,5bár-t nyomot!
Én arra gondolok hogy a nagy henger talp mait van ez. Mert egy 0,8-ast és egy 0,3-mast kellet alá rakni hogy megfelelő legyen a préstáv és így is 0,9 lett egy módosított hengerfejjel amin már 0,9 alá nem szabad menni. Én erre gondolok hogy a henger talp tömítésénél enged el. És azt lehet máshogy kéne megoldani...
No ti mire gondolnátok?
nekem is pont ilyen gondom volt, motoroztam és egy idő után kikapcsolt minden elektronika, de a motor dolgozott tovább:D nálam az volt a gond hogy ahová teszed a kulcsod, a kormány alatt megy egy kábel, az kilazult és lötyögött:D visszacinezitük és jó lett, nézd meg, lehet hogy ha nálad is ez a probléma!