Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor nem sok értelme volt már megcsinálnom... Noh mind1 lényeg hogy jó.
Nekem ott nincsen amúgy meg szerintem sok mindenki másnak se
Köszi megoldódott
nekem az a kereszttartó feszült, ami a szívótorok körül van a hengernél
Azóta már össze is raktuk, hnap hűtő, víz és indul is
én csak onnan gondoltam, hogy nekem 122-es van, és kb 160 a vége, ismerősöknek (3nak is) 123-as, és 180-90 elvileg amit megy...persze én nem mentem vele, szóval nem tapasztalat, csak több embertől is hallottam...meg hirdetésekben is láttam többen, hogy a régebbi az erősebb...de nekem mindegy, nekem jó az enyém is
gazdaságosabb jóval mint az 123 as..
A 122 s újabb,erősebb,jobb a gyújtásrendszere is sokkal stabilabb...
Gyárilag 34le a 122 és erősebb egy picivel a 123tól
gegy rotax 123 as blokk ennyit tud
a 122-es én úgy tudom, hogy 31-2 lovas, a 123-as pedig 42-3...
a 123-as régebbi, és erősebb, mint az új a 122-es..
Ha nem húzod ki teljesen nem fog össze rogyni a motor. Csak addig húzd ki amikor már a blokkba nincs benne ha meg kint a blokk visszatolod.
Én így csináltam...
De amúgy jó ha van egy kis segítség.
Lassan én is hozzáfogok a blokk kivételéhez és 1 kérdés már fel is merült bennem: a banánlengővillán keresztülfutó tengelyt hogyan érdemes kivenni?
Szia !
Gyari komplett membranom es sztendervisszajelzö is van .
Mindkettö jo allatotban , korrekt aron .
Elerhetoseg : mr.geri@hotmail.com
06-20-244-5457
Van egy képem mikor én is készültem kiszedni pirossal be jelölöm neked hogy hol vannak azok a csavarok amit ki kell húzni hogy ki tud szedni... Így lesz a legegyszerűbb szerintem.
Sziasztok.
Elérkezett az idő egy kis felújításhoz. Annyi a bibi, h nem tudom kivenni a blokkot h elvigyem, mert vmi még fogja. Olyan mintha az a kereszttartó fogná, ami a szívótorok körül tartja a hengernél. De onnan már csavar kivéve, és mégse megy, egy nagyonkicsit mozdult csak, de annyi. Van erre vmi külön trükk? vagy olyan passzos az a tartó? :O
Üdv! Kellene nekem pár apróság, ha valaki megáldana velük annak örűlnék!
-membránlap vagy jó állapotú komplett
-gyári idomtávtartók 4db
-sztendervisszajelző
-gyári kormányvég
-gyári rendszám tartó
Komplett RS 125 bontásából alkatrészek:

Bitubo gázos rugós tag: 25.000
34-es Dellorto karburátor 15.000
Rotax 123-as henger 20.000
Teljes idom garnitúra (az összes fekete műanyaggal együtt): 28.000 Ft
Hátsó kerék tárcsával: 15.000
Zár szett (gyújtás kapcsoló, tanksapka, ülés alatti zár) : 17.000
Első villa: 10.000
Műszerfal: 10.000
Lámpa: 10.000
Légszűrő ház: 3.000
Kormány kapcsolók: 3.000/db
Power motor, bovden, nyelv, ház: 20.000
Power elektronika: 5.000
Karbon membrán: 10.000

Ha valami olyan dologra van szükséged ami nincs kiírva akkor írj e-mailt légyszíves vagy érdeklődj telefonon!
Tel.:
06/30-40-33-613
06/20-49-18-679
Hmm... aha azt szokták ilyen tuning gyújtásnak mondani.
sem amal van a rotax 123 ba
Hát akkor lehetséges. Az amal-ra mondják még hogy sokkal stabilabb meg hát jobb is.
nézd csak meg az af1 oldalt sokszor keresik a trafót lendkereket meg a alaplapot
Ezt nem tudtam. 96-os RS-embe van rotax 122 annyira nem lehet az fiatal szerintem
nameg a gyujtása sokkal stabilabb a 122 nek vagy csak azért mert mé g fiatalok
Elvileg erősebb a rotax 122 kicsivel. Nekem jobban bejön amúgy kivéve az nem tetszik hogy nem lehet cserélni a szimmeringet a gyújtás felől de ha jót raksz be meg jól akkor jónak kell lennie ha azt nézzük.
Mintha patika állapotú volna az a sport pro
akrapovic végdobbal
Igen volt anno nagyon sok munkám és pénzem volt benne de az rotax 123 as volt én meg már nagyon régóta szeretnék egy rotax 122 est 2002 évj rs t..