én csak onnan gondoltam, hogy nekem 122-es van, és kb 160 a vége, ismerősöknek (3nak is) 123-as, és 180-90 elvileg amit megy...persze én nem mentem vele, szóval nem tapasztalat, csak több embertől is hallottam...meg hirdetésekben is láttam többen, hogy a régebbi az erősebb...de nekem mindegy, nekem jó az enyém is
Ha nem húzod ki teljesen nem fog össze rogyni a motor. Csak addig húzd ki amikor már a blokkba nincs benne ha meg kint a blokk visszatolod.
Én így csináltam...
De amúgy jó ha van egy kis segítség.
Van egy képem mikor én is készültem kiszedni pirossal be jelölöm neked hogy hol vannak azok a csavarok amit ki kell húzni hogy ki tud szedni... Így lesz a legegyszerűbb szerintem.
Sziasztok.
Elérkezett az idő egy kis felújításhoz. Annyi a bibi, h nem tudom kivenni a blokkot h elvigyem, mert vmi még fogja. Olyan mintha az a kereszttartó fogná, ami a szívótorok körül tartja a hengernél. De onnan már csavar kivéve, és mégse megy, egy nagyonkicsit mozdult csak, de annyi. Van erre vmi külön trükk? vagy olyan passzos az a tartó? :O
Üdv! Kellene nekem pár apróság, ha valaki megáldana velük annak örűlnék!
-membránlap vagy jó állapotú komplett
-gyári idomtávtartók 4db
-sztendervisszajelző
-gyári kormányvég
-gyári rendszám tartó
Elvileg erősebb a rotax 122 kicsivel. Nekem jobban bejön amúgy kivéve az nem tetszik hogy nem lehet cserélni a szimmeringet a gyújtás felől de ha jót raksz be meg jól akkor jónak kell lennie ha azt nézzük.
Nekem ott nincsen amúgy meg szerintem sok mindenki másnak se