Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na én pont megyek ma partyzni! Lehet h okoskodok még Bob Sinclair jegyeket, de ha nem akkor gyerünk a Szkúl Klább
kornél te jönnél valahova partyzni? valahol iszogatunk aztán lenézünk dancelni csabi szülinapja volt... meg még 1-2 motorost össze kéne szedni

Ez tetszettt!

Hogyhogy még nincs jogsid???
Ez kemény nekem már lassan 3 éves lesz
Nekem hozzátartozik a mindennnapjaimhoz ezért olyan nehéz elhinni h ennyi idősen még nincs neked.
Én ahogy lehetett máris húztam minnél előbb vezethessek.....
Bár mondjuk ehhez az is hozzátartozik h nagyon szeretek autózni (nemcsak a motor ) szóval annak is megvan a feelingje sőt néha autóban veszélyesebb vagyok
Nekem még 5-ben is!
(nincs több sebesség)
Nekem eddig nem volt gáz, mentem 5-6 fokban is és csak egyszer blokkolt a hátsóm visszaváltásnál
a 160 6-ban nekem is megvan
nekem meg be kéne fejeznem a hüye autos jogsit csak semmmmi kedvem.
Jólvan Tyt de abba nem gondolsz bele h te 22 le-n ülsz mi meg 120-on
Az Sv-n kettesben ráteszed a tüzet hideg gummával és máris kinntvagy a az árokban!!! Mellesleg a motorok súlya sincs egy kategóriában 200kg az 200kg meg a tempó is más. Nekem a 160km/h az 6. light szinte a hanngját sem hallom Ja én nem szeretek fázni nemtudom ti hogy vagytok vele 15 C alatt én már szívesebben autózom!!!
neked ki polirozta és hogy csinálta a felnidet
elol Dunlop slick KR133 hatul meg Metzeler Mez3(annak ellenere h csak egy 3as mez meg nem volt ra panasz egyszernem csuszott meg)
csombek miyen gumi van a gépeden?
másrészt kanyar ide vagy oda, nem mindenki lakik a mátrában, vagy vmelyik hegység közelében...
nekem speciel 300kmt kéne mociznom hogy normális kanyart lássak...
nem tudom, de sztem Dadis Te nem vagy elég tökös a hideg mocizáshoz
Én azért tudtam döntögetni, ez nem olyan hogy kanyarba már ki is megy alólad.. sokkal jobban kell figyelni, meg hosszabb féktávot rászámolni és kész.. De én este 8körül vittem ki a gépet kanyargós útszakaszra, és lehetett Vele kanyarodni is képzeld!! nyilván nem mertem ugyanazt bevállalni mint melegben, de akkoris...
A lényeg hogy RS a király, télen is, aki meg nem mert 20 fok alatt motorra ülni, az pukkadjon meg
Jah, mondjuk egyenes motorozásnál oly mindegy :D
jo de ok nem akadnak fel ilyen aprosagon h nem tapad a gumi max fekezeskor tunik fel nekik
Én nem motorozgatnék már ilyenkor... hideg az aszfalt.. haamr firka lesz.. én már tutter nemfogok kimenni.. hülyeség már ilyenkor motorozni... Kezdjétek el inkább a jégrobogót gyártani télre :)
nemonddmá, komolyan??
hideg párás idöben jobban megy..
rsata!
láttam,h írtál a berényi videohoz
nézd meg az adatlapomon az ucsó előtti képet
ugye az első villákba mind a kettőbe 430mililiter olaj kell?
Vagy csak úgy érzed hogy jobban megy
a 600 még jó, a 800as már nem való szivattyúhoz.
én is azt használok a kis RSbe csak nemtom mert ma láttam a doboz hátulján egy keverési arány táblázatot és elgondolkoztam h az lehet nem külön olajzáshoz való eddig semmi bajom nem volt vele! és havernak az MXe akkor se ragadt meg mikor ki volt szakadva a olajzás bowdenje és nemtom meddig ugy ment a motorral
agip speed 2T
ATA én 510est használok
sztem is R2!