Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

van amikor jo ugy motorozni tök nyugisan 5-6 fölé nem pörgeted ... de azzért nem mindigg
csak az a szar az egészben, hogy mennék ki és folytatnám a mocizást... csakhát tanulni is kell
na végre vettem olajat a gépezetbe, és mehettem vele újra!! Kivételesen valami furcsa betegség miatt ma döntő többségben nem pörgettem 5 fölé, de rájöttem hogy így is istenkirály mocizni az RSel...

RS
Szerintem sok érte ez trapézlámpás meg kicsit csunya is szegény....
akko nemtom de az egy kicsit hosszadalmasabb mig behozatod meg lerendszámoztatod
Simán le lehet vizsgáztatni egyik ismerősnek hoztunk RGV-t 92-es-t még tavasszal(akárhogy számoljuk az egy 14 éves motor) és rendszám volt rajta júniusra.
nem csak akkor nemkaphat renszámot ha 10éve van az országban?
na akkor iet hoztok be 200ért tegyük fel azt már le se tod rendszámoztatni mert elmult 10 éves de mugy is benne lenne 320körül és majdnem fél év kinlodásba mig rendszámod lesz szal inkább akkor megvenném azt 380-400ba vagy rászán 50-70et és vesz egy szívlámpást
Ata mi 250-ért olyat hozunk mint a tied(gyári fényezéssel).Viszont amiről szó van az egy trapéz lámpás.
szerintem meg megéri én elhiszem zsóti h ti 250ért hoztok be ilyet rendszám nélkül de ez friss rendszámos meg szép állapotú 380 körül ha elhozod az jó
Ezt már mintha kérdezted volna és szerintem akkor mindenki elmondta a véleményét. Még 300 is sok érte.
azt a natixos RSt láttam élőben...
340ért ha elhozod hát akkor...hát nem tudom
www.motor.hu/motor_vpage.jsp?i...
mi a véleményetek erről az RS-ről ??? 400ért lenne nekem.
nekem 10 KW
hát szentem se lenne vmi jó vétel:S pályagépként használták és most madarason is indult viszont elég brutálisan megy
Akkor elég hamar "kinőtte" az előző gazdija! - biztos hiányolta a power commandert!
Uppsz ezt elnéztem... A szegediek adták már el . Szóval ez nem volt 4X eladva. nah akkor sem éri meg
Nekem 22kw lesz kedden, remélem a zsaruk nem fognak szivatni
nekem 11kw van a forgalmiba
Nah akkor a motor rövid története: Natixtól újonnan megvásárolták, aztán visszavitték. 1 hónapja még el volt adva... És most megint a Natixnál... érdekes. Nem hiszem h csak azért vitték be mert megunták.
Jah és az e-mail-ük:
Az RS 125-k forgalmijában sajnos 21 kW van, mert ugye ezek a motorok 30 Le körüliek és a
magyar KPM csak ennyire tudja vizsgáztatni őket.
Ezt a modellt amit kérdeztél nálunk vásárolták újan és itt is volt szervizelve, most egy nagyobb mocit vittek
helyette, tehát a motor élete teljesen végig követhető!
Egyébként a kW miatt még nem volt problémánk a rendőrséggel, minden ügyfelünk 11kW-os jogsival
vezeti és még senki sem büntettek meg érte!
Ezt te forgalomba nem viheted mivel nincs lámpa!
köszi sokat segítettetek, de nem értem miért idiótázzátok le azt az embert aki 17évesen nem motorszerelő vagy szakértő ezért írtam be ide, hogy segítsetek, de azér köszi a többi info nagyon hasznos volt
üdv
Egy igazi bohóc motor.Téleg csak azért van rányomva hogy ilyen "tuning" meg olyan "tuning" hogy a sok idióta ember vegye megfele.Soha az életben nem volt 37 LE ez a motor(27-nek esetleg jó)egy sima gyári motor és van rajta egy pálya idom és annyi.Viszont így nem sok értelme van a rendszeres pályázásnak hogy a motoron nincs semmi se csinálva.Gondolom olajpumpa benne van hagyva meg szerintem a henger se lehet túl jó állapotban.De így látatlanba nehéz bármit is mondani én se adnék érte 750-et még 600-at se biztos.
Kössz Kornél

Hát figyelj szoktam volt mondani, hogy szart nemveszünk...........
Chip tuning???? Na ez valami parasztvakítás

Én nem venném meg ez tuti valami edzőmotor volt ugyhogy hiába van venne 9800 km attól még szét lehet kúrva az egész!!!
A legjobb vétel használt sportmotor-nál az ami ritkán látott csak versenypályát vagy egyáltalán nem mert igy joval kissebb a kockázat h esetleg szét volt már törve stb stb

750 et nem adnék érte sztem 600-at talán