Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Br10eg, B10eg
A natix nem tudom, hogy miből él meg. Jobban jársz, ha bemész a rodeo ride-ba, és ott is meg tudnak neked, hozni egy két holmit hozzá, valamint, ott értenek a motorokhoz.
na egyek is rakok fel pár idomot meglesem h hogy néz ki csinálok majd képeket RS POWAAAAAAA
28ezer volt a két felni is benne van az árban azok feketék lettek piros felnicsikkal a képen kicsit maszatos meg nincs még rajta a felnicsik me amikor rakják fel a gumikat nem akarom hogy a gép leszedje...
engem is ugyanez ihletett meg és el is képzeltem a mocimat igy, erre rá 2 hétre írtad fórumon h te iyet szeretnél és már el is küldted festeni. és akkor gondoltam h akkor majd megfordítom a szineket... mennyibe volt a teljese festés?
egy kis Ducati DesmoRR behatása van
Huhúú eluralkodott ma a józanészen a vérbőségem és elvittem a giccert egy kis körre . Gatyó tele . Kihúzattam 2be 11000ig aztán fékeztem is nagyot mikor megláttam a km órát. Brutál gép nagyon és a hangjaa.. . Ja és persze h találkoztam egy rendőrre, de szerencsére nem állított meg
katt a nevemre van több kép is
nagyon jó! nagyon hasonlóan tervezem én is, csak fordítva... fehér alapon piros
Kész lett a festésem végre valahára itt egy pár kép
magukak=magukat
Szép időt motorosok (a hétvégére) !
Valaki tudna nekem segíteni hogy milyen gyertyát érdemes Rsbe venni (ami jó is)
egy linket megköszönnék........
Jahhh amúgy meg basszák meg a natixosok magukak Rohadt egy buzik az fix!
főtengelyen olyan 20-22 LE körül van sajnos a Selecta gyújtás szétment azért még a maxot nem sikerült kihozni belőle.Hát hogy mondjam gázrántásra pattog a kigép rendesen viszont szerencsére kurva jó váza van egy baj van csak hogy 80 kiló a menet kész tömeg,úgyhogy most nagyon csökkenteni kell a súlyt meg a hűtést nagyobb teljesítményre kell átalakítani igaz hogy benne van még egy plusz hűtő de az nem elég.most kap hűtőventillátort is
erre van 1 egész topic...
Ha van egy 125-s 50s papírral,és ha leint a rendőr mennyire veszi be hgoy 50s? vagy mennyire gáz ez a helyzet? Mert 50nél nem kell sokmindent fizetni hisz rendszámnélkül tudnék menni vele? Később át lehet iratni 125-re ha már nem akarok szenvedni vele?
legyen inkább 20ezer. jó az a motor még Neked úgy ahogy van.. először tanulj meg rendesen motorozni (nem úgy értem h nem tudsz, de nem árt ha gyűjtöd a rutint..)
Hapi!
mennyit raktál Te abba az RSbe??? előtte nem robogód volt?? nem akarok beleszólni, de először szerintem rakj bele legalább 10ezret hogy legyen egy icipici rutinod, aztán majd nekiállhatsz tuningolni.
Garanciára nem gondolsz?? Sztem egy ennyire új motornál megfontolandó lenne, de Te tod. Bár ha visszaalakítod szervizre akokr talán nem veszik észre, de mindig szerelgetni ha vinned kell szervizre az nem körülményes??
na Zsóóóóóttiii hány paci is kb az a robogó ami 160-at megy??? Az kb olyan lehet mint a régi Honda CRX-ek amire mondták h száguldó koporsó
tessék?
jó a szövegértésed
fordítva???
bazz

fordítva felrakni a hegerfejet

és még ilyen motorszerelőnek áll


ránézel látszik hogy sűrít ....
eg és egv gyertya közt csak az a különbség hogy volframos(?)? És mért jó ez?
Majd felrakom róla képet akkorát röhögtünk mikor megláttuk .És csodálkoztak hogy folyt a hűtővíz