Bence szerinted mit csinálok az RS-el???Jóhogy csak ki van állítva a szobámba .Amugy komolyra fordítva a szót hétköznap nem nagyon érek rá motorozni viszon egész hétévégén azt csinálom. Pályázni sajnos még nem tudtam mert a pályák rohadt mesze vannak a tőlünk .Jövőre viszont szeretnék nagyonsokat pályázni és ha sikerül eljutnom olyan szintre akkor talán versenyen is elindulnék.De még nagyon sokat kell ahoz tanulnom.
Talán mert 2T.
Kicsi volt rá az igény. Valamint viszonylag magas szervíz igénye miatt inkább vesznek az emberek egy 600-as GSX-R-t mint egy RS250-t. És nem sok volt az ár különbség a kettő között.
Ezért próbálok valakit találni aki ért hozzá, vagy akár valami tanulni való is jól jönne, mert ilyen doksikat max angolul találtam és ennyire azért nem tudok.
Hát nekem csak utcára kéne és igazából nem is annyir nagy! Mert azért egy ilyen motorral már ki lehet élvezni a motorozás élményét eléggé sztem! csak egy kicsit mélyebb hang és brummm brummm
Jó én csak annyit mondok hogy a robogó amiről Robival beszélünk 130-nál emeli az elejét gázra melette mentem az RS-el plusz haver jött mögöttünk kocsival.De fölösleges ezen vitázni mert ugyis jön a robogó nam motor hülyeség ugyhogy pont.
ha van rá pénzed akkor a tuning lehetőségei szinte végtelenek.Ha versenyezni akarsz akkor költhetsz a motorra pár 100-et hogy egy igazi komoly versenygép legyen belőle.Viszont ha csak utcai használatra kell akkor kipuf 34-es karbi egy kis henger állítás(dugócserekor simán kivitelezhető csak számolni és márni kell hozzá).Viszont a verseny tuning az teljesen más dolog az megtöltene pár lapot az biztos.
volt 1 full MHR Team Aerox a boltba ...
az ment 162-t hosszabb végáttétellel (GPS-sel és Audival Bemérve ...)
De az robogón már életveszélyes
viszont ha meg rövidebb a végáttétel akkor meg nem tudsz megmaradni mert annyira jön kerékre ...
ezzel a hosszú végáttétellel is még 50-60 körül ha nem dőltél előre emelte az elejét!!!!!
Amúgy érdekes téma ez a robogó tuningolás...
Napokat el lehet beszélgetni
De ez itten a RS125 topic
akkor jövőre ering... hát ja egy 150 km biztos van a legközelebbi pálya.
Kicsi volt rá az igény. Valamint viszonylag magas szervíz igénye miatt inkább vesznek az emberek egy 600-as GSX-R-t mint egy RS250-t. És nem sok volt az ár különbség a kettő között.
Alátámasztva nincs, csak a józan paraszti ész.
Ez komoly . A1-el vezethető.
Nem egy apriliáról van szó.
volt 1 full MHR Team Aerox a boltba ...
az ment 162-t hosszabb végáttétellel (GPS-sel és Audival Bemérve ...)
De az robogón már életveszélyes
viszont ha meg rövidebb a végáttétel akkor meg nem tudsz megmaradni mert annyira jön kerékre ...
ezzel a hosszú végáttétellel is még 50-60 körül ha nem dőltél előre emelte az elejét!!!!!
Amúgy érdekes téma ez a robogó tuningolás...
Napokat el lehet beszélgetni
De ez itten a RS125 topic