Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csőőő!www.pannonboyz.hu regeljetek a forumnál tehetitek meg!Nézzétek meg a videoinkat is!
jah,persze és tudom is,de az "csak"egy MHR es gép volt,nem egy fulll MHR DSR,sok a különbség,de hagyjuk is persze a robogógat,Rs Forevaaaa
csak kérdeztem...
akkor jövőre ering... hát ja egy 150 km biztos van a legközelebbi pálya.
Annyira nem hangos amugy a gép hogy felhallatszódjon Pestig ahogy motorozom
Bence szerinted mit csinálok az RS-el???Jóhogy csak ki van állítva a szobámba .Amugy komolyra fordítva a szót hétköznap nem nagyon érek rá motorozni viszon egész hétévégén azt csinálom. Pályázni sajnos még nem tudtam mert a pályák rohadt mesze vannak a tőlünk .Jövőre viszont szeretnék nagyonsokat pályázni és ha sikerül eljutnom olyan szintre akkor talán versenyen is elindulnék.De még nagyon sokat kell ahoz tanulnom.
zsóóóóti te egyébként mire használod az rs-t? nem fikázásképpen csak még 1x nem hallottam h motoroztál volna
Talán mert 2T.
Kicsi volt rá az igény. Valamint viszonylag magas szervíz igénye miatt inkább vesznek az emberek egy 600-as GSX-R-t mint egy RS250-t. És nem sok volt az ár különbség a kettő között.

Alátámasztva nincs, csak a józan paraszti ész.
kicsit elírta max Akorl. azzal meg lehet ilyet döngetni. Nem tudjátok miért hagyták abba a 250s gyártását?
pár napja lett belinkelve.. azóta azt is megtudtuk róla hogy fosrakás.
www.motor.hu/hasznaltmotor/meg...
Ez komoly . A1-el vezethető.
Ezért próbálok valakit találni aki ért hozzá, vagy akár valami tanulni való is jól jönne, mert ilyen doksikat max angolul találtam és ennyire azért nem tudok.
Ügyesen kell csinálni és akkor jólesz az! REszelni kell ;)
nem veszélyes a hengerhez nyúlni? azért az mégis csak a motor főrésze
jahjah lehet fésülgetni a hengert hosszú napokig csak ahhoz hogy valaki tudjon csinálni egy jó hengert ahhoz kurvasokat kell tanulni
A hengerbe lehet reszelgetni az átömlőket ugye? na hogy kell kiszámolni hogy honnan mennyit?
Nem egy apriliáról van szó.
Hát nekem csak utcára kéne és igazából nem is annyir nagy! Mert azért egy ilyen motorral már ki lehet élvezni a motorozás élményét eléggé sztem! csak egy kicsit mélyebb hang és brummm brummm
Jó én csak annyit mondok hogy a robogó amiről Robival beszélünk 130-nál emeli az elejét gázra melette mentem az RS-el plusz haver jött mögöttünk kocsival.De fölösleges ezen vitázni mert ugyis jön a robogó nam motor hülyeség ugyhogy pont.
de nem hasonlítható összea motorozás és a robogózás.szerintem
jahjah de robogózni se rossz
Én valahogy nem vagyok oda a robogókért, sztem nem olyan élmény,mint egy motoron:)
ha láttad volna a robogót amivel tanultam
ha van rá pénzed akkor a tuning lehetőségei szinte végtelenek.Ha versenyezni akarsz akkor költhetsz a motorra pár 100-et hogy egy igazi komoly versenygép legyen belőle.Viszont ha csak utcai használatra kell akkor kipuf 34-es karbi egy kis henger állítás(dugócserekor simán kivitelezhető csak számolni és márni kell hozzá).Viszont a verseny tuning az teljesen más dolog az megtöltene pár lapot az biztos.
azér az a sőt....sőt az már sok

volt 1 full MHR Team Aerox a boltba ...
az ment 162-t hosszabb végáttétellel (GPS-sel és Audival Bemérve ...)
De az robogón már életveszélyes
viszont ha meg rövidebb a végáttétel akkor meg nem tudsz megmaradni mert annyira jön kerékre ...
ezzel a hosszú végáttétellel is még 50-60 körül ha nem dőltél előre emelte az elejét!!!!!

Amúgy érdekes téma ez a robogó tuningolás...
Napokat el lehet beszélgetni
De ez itten a RS125 topic
miért féltél én még 95él se féltem rajta amikor rajt volt a dob