Jó, bocs, nem fikázom, de azért ne hasonlítsatok már össze egy olyan gumit amjit motoGP-n használnak egy simóhumival ... És akkor úgy mondom, hogy amivel én mentem simóval azon nagyon szar volt, dönteni alig merttem mert olyan érzésem volt mint mikor lapos giumival mész... ennyi. Na de azért akokr is jobb tapadást biztosít egy szélesebb sportgumi, és tom h nem csak a szélességtől függ h mennyire dönthető, hanem legfőbbképp a gumi alakjától, na mind1, nem mondta a simóra semmit...
Bazz ata jó hogy itt porosodik az a rohadt dvd mikor egy nem jössz fel arra csicska msn-re hogy adj egy posta címet. Akkor hova küldjem ???? ( holdra ? ) Az ilyennel naon feltudsz idegesíteni
Szépen feljössz msn-re adsz egy címet és már megy is a DVD.
Bazmeg ennyi faszságot ami itt van. látszik h még az életben nem voltatok egyszer sem pl hungaroringen egy 125ös versenyen de még egy qrva motogp-t sem láttatok. csombeknak igaza van. azokat a gumikat még jobban is lehet dönteni...
ja az enyém az elég kemíny volt, 60as hengerrel, ezzelazzal , bemérve 90et ment!! és nem volt benne gyorsító 4.
ha nem fos állapotú, meg nem volt agyontörve, akkor lehet dönteni, de a lábtartó elég hamar közbeszól
csak majd akkor nézzél mikor simsonnal (amugy 72 kg) valaki körforgalomba a külsö iven leköröz és mien halálfélelemröl beszélsz te 40él???? a simsonon még 85-90él is stabil föleg most h mbx villa van elöl amugy meg mit kell lenézni a simsont?? tyt nek is volt és ö is megmondja h elég szépeket lehet vele döntögetni
Ja, egyébként kicsit gáznak tartom, hogy még az 50es rs-emen is 110es gumi van, a 125ös cbr-en meg 100as. Ja és sztem a kiköbcentisek közt az a leggagyibb motor kinézetre, de nem kritizálom már szegény ki cbr-t, mert megint csak a balhé lesz belőle...
aha, csak azt vedd hozzá, hogy a szimó 42 kg, az rs meg 142 , ja, és mit értesz "kurva gyors" alatt? én mikor ráültem egy szimóraaz rs-t megszokva, komolyan féltem rajta 40 nél, olyan instabil kis szar az a motor... szal ott már a 40 is kurvagyorsnak számít.
Ja, és egy Rs-re feltennél egy 80as gumit (tom h képtelenség ) akkor megnézném h azt is ledöntöd-e lábtartóig, vagy egy kicsit megdöntöd, és már annyira le van döntve a motor, hogy a földön csúszik
ohh ilyen juh jobb a szarom cbr 400m mint az rs meg kanyarba igen amugy egy szarom 120 as vagy hanyas gumit jobban lehet fektetni mint a 150 ez igy van kanyarvadász ....meg a 2T nem regál egyből áhh...sose ohh ilyen sok hülyeséget
azért azt megnézném mikor megy 400on 125öt egy full gyári RS 125 megy 130-135 körül 400on!
Amugy tuning nem gondoltam volna ien kis csicska köcsög vagy most örülsz h van egy üres DVD-d! már rég megvan amugy a játék szal nyomd a seggedbe a dvdmet
Szépen feljössz msn-re adsz egy címet és már megy is a DVD.
ha nem fos állapotú, meg nem volt agyontörve, akkor lehet dönteni, de a lábtartó elég hamar közbeszól
Ja, és egy Rs-re feltennél egy 80as gumit (tom h képtelenség ) akkor megnézném h azt is ledöntöd-e lábtartóig, vagy egy kicsit megdöntöd, és már annyira le van döntve a motor, hogy a földön csúszik
Tyt!
Én majd az ülés alá berakatom a puff-t
Amugy tuning nem gondoltam volna ien kis csicska köcsög vagy most örülsz h van egy üres DVD-d! már rég megvan amugy a játék szal nyomd a seggedbe a dvdmet
amúgy az RS-nek nagyobb a nyomatéka fékpadon mint a CBR-nek
a CBR-nek tá 10 vagy 11 Nm még az RS-nek komoly 15 Nm