Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kornél kelett neked ilyen nagy szörny
Akkor kezdő motorosként szarba vagyunk?!
Hát a biztosításnál sokmindent figyelembe kell h vegyenek. Értelemszerűen a 26 év alatti korosztály termeli a legtöbb munkát a biztosítóknak és ha ezt még párosítod azzal h nekem még nincs ilyen bónusz besorolásom (tehát semmi kedvezmény nem jár), plusz ugye a moci sem régi (értelemszerűen a javítás drágább), és 350ccm feletti. Ezt mind figyelembe veszik és ezalapján állapítják meg h mennyit kell fizetned. Tehát én a lehető legnagyobbat szoptam .
Apámnak pl már 50% os kedvezménye van mert nemtudom hány éve nem okozott balesetet, az RS az ő nevén volt még, és filléreket fizettem (nemistom mennyit de kb a harmada volt annak az évese mint ennek a negyedévese)
Most tanulom a 2T szerelést és tuningolást.
Csömörön lakok! Zsoooti és végeztél vmi sulit? Mert én is gondolkoztma rajta,hogy moci szerelő sulit végezni
Robi mi a helyzet???jösztök hétévégén???vagy a motor megy???
Hali mindekinek!
Rskornél! Mi ez ,hogy 26 alatti vagy,friss jogsis stb...??milyen törvények vannak a nagymocikkal kapcs??milyen járulékok??hogy van ez??ha szabad érdeklődni kössz
merre lax? én szervízbe viszem nem akarom elbarmolni mindjuk eddig nem sokszor kellett vinni.../1000esre csak/
Hát ha hosszutávon gondolkodsz érdemes szervízbe vinni, márcsak h a papír meglegyen, h ha egyszer el akarod adni bizonyítani tudd h nem te generáloztad a moccost a sufniban:). Persze kissebb bütykölések beleférnek
Robogó és 2T motor tuning műhelyben dolgozom suli melett
jaj ha tudnád milyen viták voltak itt.RS vs TZR,CBR vs NSR/RS,2t vs 4T. Mind jónagy baromság volt de nagyon komolyak voltak.
Tényleg és ti szervízbe viszitek vagy magatok bütykölitek a mocitokat?
Ne káromkodj
Neeeeemszabaddddd fujfujfuj
Persze vágom, de azért itt vedd figyelembe h pl gyertyacserénél 4et veszel, fékbetétnél 3párt stb stb
Amúgy 4Tnél se szabad hidegen cibálni (legalábbis ha szereted a mocid)
És néztem még a hondát (nem tudom itt szabad-e ilyen szavakat leírni ) de az 125 4T ,de 10 lóerő az meg így sztem nem annyira fasza. Meg hogy a vége azt írták hogy 100 környéke.Azt meg a rs50-l is elérem.
Szervízigényességre gondoltam.tudodm hogy itt is van olaj csere meg mindenféle szűrő meg mitomén
Nemhiszem motorosok mindig összetartanak.Én így tudom! És ezt megtartjuk asszem a sok hülye 4 kerekessel szemben
12000 km-enként dugó csere(de ez is jobb csuklótól függ) csak kiváló minőségű fullszintetikus olajat használj mert amugy nincs értelme.Hidegen nem szabad huzatni mert az nagyon súlyosan befolyásolja a motor élettartamát.Viszont üzemi hőmérsékleten tépheted neki.
Nemár most ki leszek utálva?
Ja neem nemneked írtam hanem Zsótinak (előzmény gomb), de neki se komolyan
Kornél ezt a kérdést rossz topikba raktad fel
Na most fasza
Kényesebbet írtam!!!:) Bocsi
Miaz h igénytelen a 4T?